;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت فرزند خوانده؛ اگه گفتی کدوم یکی از خونواده ها فرزند خونده دارن؟

آزمون هوش شناخت فرزند خوانده؛ در تصویر آزمون هوش شناخت فرزند خوانده ما تصویری از دو خانواده را کنار یکدیگر مشاهده میکنیم که هر کدم کنار فرزندان خود می باشند.یکی از این بچه ها فرزند واقعی یکی از زوج ها نمی باشد.

میتوانید با توجه به تصویر و در 7 ثانیه بگین کدوم بچه فرزند خونده می باشد؟

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری پنگوئن خوش تیپ؛سه تا تفاوت تصویر رو در 8 ثانیه میتونی گیر بیاری؟

تصویر آزمون هوش شناخت فرزند خوانده

آزمون هوش شناخت فرزند خوانده 1

شاید جالب باشد: پازل فکری راه بی خطر؛مامور پلیس باید از کدوم راه برود تا خطری متوجه وی نشود؟

.

.

.

سوالات و معماهای تصویری می توانند بهترین گزینه برای افزایش فعال های مغز باشند. پژوهشگران معتقدند همانند جسم، بدن برای سلامتی نیازمند ورزش دادن مغز و ذهن است. با ورزش دادن مغز شما می توانید در سنین کهنسالی و میانسالی از بیماری هایی همچون ضعف حافظه ، فراموشی و … پیشگیری کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناخت فرزند خوانده

دختر بچه ای که در تصویر سمت راست قرار دارد فرزند خوانده می باشد،اگر به پدر و مادر وی با دقت نگاه کنیم متوجه می شویم که آنها خون آشام می باشند و دختر بچه یک انسان می باشد.

آزمون هوش شناخت فرزند خوانده 2

آیا آزمون هوش شناخت فرزند خوانده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

کاربرد معماها در افزایش ضریب هوشی و نبوغ اجتماعی

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

تست هوش جالب با کبریت؛ با حرکت دادن تنها یک چوب کبریت در 8 ثانیه معادله را درست کنید و نشان دهید چقدر باهوشید.

تفاوت تصویری دختر بومی؛ اگه بینایی و دقتت خوب باشه سه تفاوت تصویر را 7 ثانیه ای گیر میاری

با تست شخصیت ماسکهای ونیزی دریابید که چه چیزی به شما انگیزه می دهد و میل درونی خود را باز کنید.

آزمون هوش شناخت زوج خون آشام؛ به نظر شما کدام یک از زوجها خون آشام می باشد؟

تست هوش ریاضی عدد 3؛ این تست هوش را در 10 ثانیه میتونی حل کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − سه =

دکمه بازگشت به بالا