;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ در تصویر آزمون هوش شناخت پدر دختر ما دختر و مادری را میبینیم که توسط یک زامبی و خون آشام محاصره شده اند و هر کدام ادعا می کنند که پدر دختر بچه می باشند،شما باید در 7 ثانیه بگویید کدام یک از آنها پدر واقعی دختر می باشد.

شما می توانید این آزمون را به کمک مهارت ها و توانائیهای شناختی خود رمزگشایی کنید. این ازمون می تواند به معنی واقعی کلمه میزان دقت، تمرکز و حتی ضریب هوشی شما را مشخص کند.

شاید جالب باشد: وضعیت زنان اروپا در قدیم: چیزهای عجیبی که در گذشته برای زنان ممنوع بود!

تصویر آزمون هوش شناخت پدر دختر

آزمون هوش شناخت پدر دختر 1

همچنین جالب است: تست هوش ریاضی جمع میوه؛ کسایی که ریاضیشون خوبه در کمترین زمان ممکن میتونن این تست رو حل کنن.

.

.

.

پازل های تصویری امروز در شبکه های اجتماعی به عنوان مطالب اصلی و مورد علاقه کاربران تبدیل شده اند. این آزمون ها می توانند به خوبی همه را سرگرم کنند.

.

.

.

شاید جالب باشد: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

پاسخ آزمون هوش شناخت پدر دختر

مرد خون آشام پدر واقعی دختر می باشد اگر به زنجیری که در دستان وی و دختر با دقت نگاه کنید متوجه می شوید که شکل یکسانی دارند و احتمالا وی این را در زمانی که دختر بچه هنوز به دنیا نیومده بوده به مادر وی داده تا بتواند وی را به راحتی بشناسد.

از دست ندهید: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

آزمون هوش شناخت پدر دختر 2

آیا آزمون هوش شناخت پدر دختر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترینن معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت مستقل بودن؛ آیا آنقدر که فکر می کنید مستقل هستید؟ با انتخاب یکی از 3 لباس، آن را بررسی کنید.

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

شاید جالب باشد: معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگه خودتو خدای هوش میدونی در 12 ثانیه این معمای ریاضی رو حل کن.

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

همچنین ببینید: اول چی میبینی؟ علایق پنهانی خود را با تست شخصیت اشتیاق پنهانی کشف کنید!

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد.

چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

شاید جالب باشد: تبدیل شدن ناگهانی عروس و داماد به سنگ در گیلان!

حل معما چه فوایدی برای مغز ما می‌تونه داشته باشه؟

دنیای مغز و ذهن ما پیچیدگی‌های زیادی داره که باعث میشه گاهی به فکر فرو بریم. حتی فکرکردن به این که توی مغز ما چی می‌گذره هم می‌تونه یه معما باشه!

در ضمن باید بدونیم که حل مسئله یکی از مهمترین قابلیت های مغز ماست که باعث تمایزمون نسبت به دیگر موجودات میشه.معما مسئله‌ایه که پیدا کردن جوابش برای ما سخت و دشواره و مغز ما رو به چالش می کشونه. به عبارتی، ما برای حل معما نیاز به آمادگی و قدرت ذهنی بیشتری داریم. این مساله می‌تونه یه بازی کلامی، سوالی یا تصویری باشه که به صورت گیج‌کننده مطرح میشه و ما رو کنجکاو به حل خودش می‌کنه. گاهی اون‌قدر کنجکاو میشیم که ساعت‌ها برای حل اون زمان می‌ذاریم و تا به جواب نرسیم، بی‌خیالش نمی‌شیم.

مطالب پیشنهادی ما:

قدرت هوش ریاضی خود را با جابه جایی تنها دو چوب کبریت در این آزمون به همه نشون بده.

تست بینایی شیر متفاوت؛ فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 10 ثانیه شیر متفاوت را پیدا کنند!

تست شخصیت وضعیت خواب درباره شما چه می گوید؟ شما چه شکلی می خوابید؟

آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

تست هوش مربع ریاضی؛ اگه رمز گشاییت خوبه در 15 ثانیه به جا علامت سوال عدد درست را جایگزین کن

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. دختر کوچولوعه دو تا پدر دارد که هر دو پدرش است در دست زن یه خالکوبی است ان زامبی هم آن خالکوبی را دارد خون آشام تنها پدر دختر نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + ده =

دکمه بازگشت به بالا