;
سرگرمی

تست شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

تست شناسایی تعداد فرزندان: معماهای تصویری در اینترنت بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این معماها در کنار آنکه می تواند یک تمرین و ورزش خوب برای مغز شما باشد، همچنین می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد. شما برای آنکه بتوانید این معماها را حل کنید نیاز دارید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. این مسئله می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شود.

تست شناسایی تعداد فرزندان

همان گونه که اشاره شد مجله گفتنی به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد. در تست شناسایی تعداد فرزندان، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

در تصویر یک مادر و یک پرستار دیده می شود. مادر بیمار به تازگی فرزند خود را به دنیا آورده است. پرستار دو کودک را به زن نشان می دهد و می گوید که او صاحب دو فرزند شده است. اما زن بیمار مدعی است که او تنها یک فرزندداشته است. به نظر شما کدامیک در حال گفتن واقعیت است؟

آیا شما می توانید با کمک تصویر موجود، واقعیت را بفهمید؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر تست شناسایی تعداد فرزندان نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. 5 ثانیه برای پیدا کردن پاسخ فرصت دارید؟

جالبه: چرا مورچه ها اندازه سر خود را تغییر می دهند؟

تست شناسایی تعداد فرزندان-1

شاید بپسندید: آیا آنقدر که فکر می کنید صادق هستید؟ جرات دارید آن را با تست شخصیت محیط طبیعی بررسی کنید؟

.

.

.

.

.

جالبه: روز معلم در کدام کشور وجود ندارد؟

.

.

.

.

شاید جالب باشد: از داستاهای کهن و عامیانه،حکایت پادشاه و خواستگاری از دخترش(پشمالو)

پاسخ تست شناسایی تعداد فرزندان

اکنون که به این بخش از متن رسیده اید، باید گفت که به احتمال زیاد پاسخ خود را پیدا کرده اید و تنها تلاش می کنید پاسخ خود را با پاسخ سایت سازنده تطبیق دهید. اگر هم پاسخ را پیدا نکرده اید، اشکالی ندارد. می توانید با دقت بیشتری به تصویر تست شناسایی تعداد فرزندان نگاه کنید.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: اگر چشمان تیزبین داری در مدت زمان 7 ثانیه 5 تفاوت تصویری قطار خاطره ها را پیدا کن؟

به هر دو نوزاد خوب دقت کنید. نوزاد سمت چپ و سمت راست! اگر به نوزاد سمت راستی خوب دقت کنید در قسمت شکم یک شی برجسته مشاهده می کنید. این نشان می دهد که این نوزاد، یک نوازد واقعی نیست و تنها یک عروسک است.

 

تست شناسایی تعداد فرزندان-2

نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

مطالب پیشنهادی ما:

اگر چشمان تیزبین دارید در مدت 7 ثانیه تست بینایی فیل با کلاه متفاوت را حل کن؟

اگر می تونید در مدت 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری سگ کوچولو و کرم ابریشم را پیدا کنید؟

حل چیستان: آن چه کلمه ای است که مردم به دنبالش هستند ولی از برعکسش دوری می کنند؟

آزمون هوش شناخت خون آشام فقیر؛ به نظرتون کدوم خون آشام از وضع مالی خوبی برخوردار نیست؟

تست هوش جالب با دو چوب؛ میتونی با حرکت دادن دو چوب کبریت در کمتر از 10 ثانیه معادله درست رو بسازی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 20 =

دکمه بازگشت به بالا