;
سرگرمی

آزمون شناسایی دزد چمدان؛به نظرتون چه کسی چمدان الیور را دزدیده است؟

آزمون شناسایی دزد چمدان؛ در معمای تصویری امروز که به نام آزمون شناسایی دزد چمدان منتشر شده است،الیور قصد سفر دارد و چمدان قهوه ای خود را از قسمت بازبینی چمدان ها عبور می دهد و در همین هنگام زنگ تلفن همراهش میخورد و مشغول صحبت می شود و پس از قطع تماس متوجه می شود که چمدانش دزدیده شده است و به پلیس فرودگاه مراجعه می کند.

پلیس نیز سه نفر به نام های لیزا،مایک و مارک را به عنوان مظنون اصلی در این قضیه مورد بازجویی قرار می دهد و متوجه می شود لیزا چمدان الیور را دزدیده است،پلیس چگونه فهمید که لیزا دزد چمدان می باشد؟

اینم جالبه: عادت های عجیب ژاپنی ها: آداب غذاخوری که فقط در ژاپن پیدا می کنید!

برای حل کردن این معمای تصویری شما 7 ثانیه فرصت دارید پس از زمان محدود خود استفاده کرده و به دقت به تصویر نگاه کنید،چون جواب این معماهای تصویری بسیار ساده و راحت می باشد فقط کمی نیاز به دقت و جزیی نگری دارد.

شاید جالب باشد: آزمون پیدا کردن عدد1114.! آیا می توانید در 10 ثانیه عدد 1114 را پیدا کنید؟

تصویر آزمون شناسایی دزد چمدان

آزمون شناسایی دزد چمدان

شاید جالب باشد: شناسایی گوسفند متفاوت،می توانید گوسفندی را که با بقیه فرق دارد شناسایی کنید؟

.

.

.

پر کردن اوقات فراغت از طریق بازی های مختلف فکری همیشه دلچسب و جالب است. طرفداران این بازی ها در شبکه های اجتماعی بیشتر از هر مطلبی است. شاید دو عامل در این مسئله نقش اصلی و اساسی داشته باشد: این بازی ها از یک سو به خوبی می توانند اوقاغت قراغت افراد را پر کنند و از سوی دیگر زمینه خوبی را برای رشد و پرورش مهارت فردی و شناختی افراد فراهم می کنند.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون شناخت راننده ماشین بنز؛اگه گفتی کدوم فرد راننده ماشین مرسدس بنزه؟

 مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

پاسخ آزمون شناسایی دزد چمدان

جواب سوال بسیار ساده بود چون پلیس فرودگاه حرفی از نوع چمدان و رنگ آن نزده بود و لیزا از کجا می دانست که رنگ چمدان دزدیده شده قهوه ای می باشد؟

شاید جالب باشد: سوال هوش پیرزن فقیر: کدام مشکلات مالی دارد؟!

پاسخ آزمون شناسایی دزد چمدان

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

جالب است: معادله هوش ریاضی ؟=4-6؛فقط یک نابغه میتونه این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنه!

بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

همچنین ببینید: تست هوش مربع ریاضی؛ اگه رمز گشاییت خوبه در 15 ثانیه به جا علامت سوال عدد درست را جایگزین کن

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

مطالب جالب پیشنهادی:

همچنین جالب است: فقط افراد ریزبین می تونند 3 تفاوت تصویری مادربزرگ شیرینی پز را در مدت 10 پیدا کنند.

شاید جالب باشد: تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

تست هوش جدول اعداد؛آیا میتوانید عدد گم شده در جدول رو پیدا کنید؟

آزمون شناسایی ثروتمند در سرما؛کدوم فرد یک آدم ثروتمنده ولی خودشو شبیه فقرا درآورده؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا