;
سرگرمی

بازی فکری کریسمس: آیا می توانید این معمای ریاضی را حل کنید؟

بازی فکری کریسمس: بازی های فکری شکل هیجان انگیزی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود بهره برداری کنید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار شده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، این است: « آیا می‌توانید این معماهای ریاضی را حل کنید؟» بهترین معمای ریاضی منطقی که می توانید در این دسته بندی سرگرمی ویژه مجله گفتنی ببینید.

یکی از چالش های مرتبط با این پازل این است که معماها باید این معما را حل کنند. بنابراین اجازه دهید ابتدا نگاهی به این معما بیندازیم.

 

بازی فکری کریسمس: جواب معادله بعدی چیست؟

 

همچنین بخوانید: غذاهای مورد علاقه دیکتاتورهای تاریخ: از آدمخواری تا مار کبابی!

.

.

.

.

.

بازی فکری کریسمس
اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ این موضوع هستید، ما یک راهنمایی برای شما داریم، چند راه حل مختلف وجود دارد، و تنها چیزی که باید بدانید این است که معادلات را درست به دست آورید. بنابراین اجازه دهید اکنون راه حل های دیگر و سپس توضیحات مربوطه را ببینیم.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری کریسمس:

ببینید: تست هوش قاتل فرودگاه: چه کسی قصد خودکشی در هواپیما دارد؟!

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری کریسمس

در ردیف اول، مجموع سه بابانوئل روی سوله وجود دارد که 24 است. و ردیف دوم شامل مجموع سه گوزن شمالی است که 15 است. و در ردیف سوم، می توانید متوجه ضرب یک بابانوئل با دو گوزن شمالی، که با یک درخت x-mas اضافه می شود 87 است. و ارزش درخت کریسمس 7 است.
و در ردیف آخر، بابانوئل دارای یک رقم 8 است و چهار گوزن شمالی به ارزش 6 وجود دارد که با این رقم اضافه می شود. درخت کریسمس به ارزش 21.

 

 

لینک های مرتبط:

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

تست بینایی گربه: تنها 1 درصد مردم دو گربه پنهان را پیدا می کنند!

هر 5 نفر فقط 1 نفر حیوان پنهان شده را پیدا می کند!

معمای تصویری پل: 3 ثانیه برای یافتن اشتباه تصویر وقت دارید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

دکمه بازگشت به بالا