;
سرگرمی

حتی تیزبین ترین چشم ها هم به سختی آفتاب پرست را می بینند!

تست بینایی آفتاب پرست: تستی برای کسانی که چشمان بسیار تیزبین دارند! خوب به تصویر دقت کنید و آفتاب پرست را در میان طوطی ها بیابید.

طبیعت زمانی که حیوانات را خلق کرد به ما هدیه ای گرانبها داد. علاوه بر این که بسیاری از آنها همراهان ما هستند، مانند سگ، گربه، ماهی، در میان دیگران که اهلی تر هستند، سیاره ما را نیز بسیار زیباتر، متنوع تر و پر از دانش برای کاوش می کنند.

 

واقعیت این است که آفتاب‌پرست‌ها قادر به تقلید جزئیات خاصی از محیط مانند گل‌های رنگارنگ یا تیغه‌های علف نیستند، اما می‌توانند تنظیمات رنگی کوچکی را در یک چرخ رنگی از قبل تعریف شده انجام دهند تا خود را با محیط اطراف خود استتار کنند. این فقط پیدا کردن آنها را عملا غیرممکن می کند.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

آفتاب‌پرست‌ها کاملاً بی‌دفاع هستند، استتار را به عنوان تنها راه فرار از شکارچیان دارند، با این حال، این دگرگونی‌ها همچنین به خزندگان کمک می‌کنند تا از قلمرو خود دفاع کنند و جفت را جذب کنند. بخش سرگرمی گفتنی را دنبال کنید.

تصویر تست بینایی آفتاب پرست

تست بینایی آفتاب پرست

برای دیدن پاسخ تست بینایی آفتاب پرست می توانید به پایین صفحه

مراجعه کنید:

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی آفتاب پرست

تست بینایی آفتاب پرست-نتیجه تست

چه در خشکی، چه در هوا و چه در آب، حیوانات با ویژگی ها و توانایی های باورنکردنی خود ما را شگفت زده می کنند و باعث می شوند همیشه آنها را تحسین کنیم.

همه ما تمایل داریم که یک حیوان مورد علاقه داشته باشیم، اما مطمئناً برخی هستند که توجه و تحسین همه را به خاطر توانایی های باورنکردنی خود جلب می کنند، که بسیاری از ما انسان ها نیز دوست داریم آن را داشته باشیم. این مورد در مورد آفتاب پرست است. این حیوانات می توانند رنگ خود را تغییر دهند تا در محیط ها خود را استتار کنند، به همین دلیل است که آنها از موارد مورد علاقه ما برای مشاهده و یادگیری هستند.

با این حال، چند نکته وجود دارد که باید در مورد این حیوانات روشن باشیم. به گزارش نشنال جئوگرافیک،این درست نیست که این حیوانات به طور کامل تغییر رنگ داده و حتی با محیط های پر از نقش و نگار مانند صفحه شطرنج سازگار می شوند.

اگر تا به حال سعی کرده اید در هر محیطی به دنبال آفتاب پرست بگردید، می دانید که این ماموریتی است که می تواند بسیار دشوار باشد و نیاز به مشاهده، توجه و تمرکز زیادی دارد.

از آنجایی که این حیوانات برای دید ما چالش برانگیز در نظر گرفته می شوند، ما آنها را به عنوان قهرمانان آزمایش امروز انتخاب کردیم. از طریق آن، شما این فرصت را خواهید داشت که نشان دهید که چشمان واقعاً تیزبینی دارید و قادر به دیدن پنهان ترین اطلاعات هستید.

از آنجایی که این یک تست سرگرمی است، ما آفتاب‌پرست‌ها را کاملاً استتار شده در محیط‌های انتخابی قرار داده‌ایم، اگرچه قبلاً در بالا آموخته‌اید که واقعیت به این شکل کار نمی‌کند.

این آزمون در دو مرحله انجام خواهد شد. در اولین مورد، باید تصویر نشان داده شده در بالا را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید آفتاب پرست پنهان شده در آن را پیدا کنید. به یاد داشته باشید که این حیوانات می توانند در غیر محتمل ترین مکان ها نیز باشند.

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

سوال هوش حدس فیلم: فیلم بازها بگویید اسم فیلم چیه؟

آزمون هوش: کدام زن ترسناک تر است؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا