;
سرگرمی

اگر تیز بین باشی بلافاصله حرف V را می بینی!

تست بینایی حرف v: اگر جز افرادی هستید که معتقدید بینایی خوبی دارید و به اصطلاح مو را از ماست بیرون می کشید، این تست بینایی برای شماست.

خوب به تصویر دقت کنید یک حرف V در میان تعداد زیادی از حروف Y وجود دارد. شما بایستی در نگاهی سریع آن را پیدا کنید. چیزی که در این آزمون حرف اول را میزند میزان سرعت و توجه شماست.

 

خیلی جالبه: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

 

سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. خصوصا تست بینایی حرف v در عین سادگی بسیار جالب است. زیرا شما می فهمید که در بسیاری از اوقات دید ما چقدر دچار خطا است!

تست بینایی حرف v

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

تست بینایی حرف v

اگر معتقدید دارای ذهنی هوشیار و تفکری خلاق هستید، نباید تست بینایی حرف v را از دست بدهید. همان طور که اشاره شد برای حل این آزمون، نیاز به استدلال منطقی ندارید. یکی از جدیدترین بازی‌های فکری که در رسانه‌های اجتماعی پرطرفدار شده و ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است، آزمایش چشم است. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید. اگر چشمانی تیزبین و دقت و تمرکز کافی داشته باشید، قطعا می توانید در کمتر از 5 ثانیه حرف V را در تصویر زیر پیدا کنید.

پاسخ تست بینایی حرف v در پایین صفحه:

.

.

حواستان را جمع کنید و زمان را نیز دست ندهید بهتر است که با یک نگاه و بلافاصله جواب را پیدا کنید اما اگر بلافاصله نتوانستید سعی کنید قبل از 5 ثانیه پاسخ تست بینایی حرف v را بیابید. این طوری می فهمید که توانایی دید شما در چه حدی است.

 

.

.

حتما ببینید: چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

پاسخ تست بینایی حرف v:

پاسخ تست بینایی حرف v

آیا توانستید پاسخ تست بینایی حرف v را پیدا کنید؟

خیلی جالب است: اگر چشمی دقیق داشته باشید، باید بتوانید چهره پنهان را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید

آیا سوال هوش تصویری این هفته را دوست داشتید؟

برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع تست ها ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

تست بینایی چه فوایدی دارد؟

تست بینایی روز به روز در شبکه ها محبوب تر می شوند. چالش‌های بینایی کارآمدترین راه برای تمرین روزانه مغز هستند. هزاران کاربر وجود دارند که به این نوع چالش های بصری علاقه مند هستند تا خود را محک بزنند و همچنین چابکی بصری و ذهنی خود را اعمال کنند. همچنین، بسیاری از کاربران اینترنتی وجود دارند که فقط به دنبال رقابت با دوستان و خانواده خود هستند.

آیا می توانید آدم فضایی را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

این نوع بازی های شناختی مضامین مختلفی دارند. چالش‌هایی وجود دارد که در آنها باید یک شی، یک حیوان را پیدا کنید یا به سادگی ببینید آیا در یک تصویر خاص خطایی وجود دارد یا خیر. آنها همچنین در دشواری طراحی آنها متفاوت هستند. بعضی از آن ها نیز شامل یافتن یک شی پنهان خاص در تصویر است.

لینک های مرتبط:

حتما ببینید: هیچ کس نمی تواند ماهی را در این آزمون بینایی پیدا کند آیا شما می توانید؟

واقعا جالب است: تست هوش آشپز قاتل کدومشونه؟ تو یه نگاه حدس بزن!

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

ببینید: اگر در حل چالش نابغه ای، سیب را در 5 ثانیه پیدا کن

سوال هوش تصویری: چه کسی عروس نیست؟

6 شکل خانه: خانه رویایی خود را انتخاب کنید

فقط کسانی که عاشق چالش هستند می توانند سه گوزن را در 10 ثانیه پیدا کنند!

معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا