;
سرگرمی

تست تفاوت تصویری تفریح در ساحل از تستهای در سطح دشوار است و باید در 20 ثانیه 12 تفاوت را پیدا کنید؟؟؟

تست تفاوت تصویری تفریح در ساحل: تست های دیداری روشی عالی برای آزمایش و توسعه ادراک و توجه بصری هستند. آنها همچنین می توانند راهی سرگرم کننده برای گذراندن زمان باشند. امروز از شما دعوت می کنیم در آزمونی برای تشخیص تفاوت تصویری تفریح در ساحل را نشان می دهند شرکت کنید.

تست تفاوت تصویری تفریح در ساحل

ماموریت شما این است که 12 تفاوت بین تصاویر را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید. این تست برای آزمایش توجه شما به جزئیات و دقت و همچنین توانایی شما در دیدن چیزهای کوچکی که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند طراحی شده است. شما باید به دقت به دنبال تفاوت بین تصاویر باشید تا قبل از تمام شدن زمان، آنها را سریع شناسایی کنید. موفق باشید !

شاید جالب باشه: تست هوش جدول ریاضی ما رو میتونی در 10 ثانیه حل کرده و جدولو کامل کنی؟

تست تفاوت تصویری تفریح در ساحل-1

.

.

شاید بپسندید: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

.

.

.

اینم جالبه: طولانی ترین خواب در جهان: دختری که 9 سال خوابید و کسی دلیلش رو نتونست بفهمه!

.

.

.

.

پاسخ تست تفاوت تصویری تفریح در ساحل

تبریک به کسانی که در کمتر از 30 ثانیه هر 12 تفاوت را در این تصویر پیدا کردند! تاثیرگذار است. ما تحت تأثیر توانایی شما در مشاهده و تمرکز هستیم. برای کسانی که موفق نشدند، نگران نباشند. ما قصد داریم تصویری را به شما نشان دهیم که در آن به راحتی می توان تفاوت بین این دو تصویر را تجسم کرد . سپس به لطف این تمرین می توانید پیشرفت خود را مشاهده کنید.

تست تفاوت تصویری تفریح در ساحل-2

از تمرین منظم در بازی هایی که حس مشاهده و تمرکز شما را آموزش می دهند، تردید نکنید. و چرا بازی را با دوستان و خانواده خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک نمی گذارید ؟ چه کسی می داند، یکی از مخاطبین شما ممکن است 12 تفاوت را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا