;
سرگرمی

تست شخصیت: با 10 سوال بفهمید آیا شما فردی هستید که مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهید یا خیر؟

تست شخصیت مراقبت از خود: آیا شما فردی هستید که مراقبت از خود را در اولویت قرار می دهید یا اغلب در زندگی خود نادیده گرفته می شوید؟ با تست شخصیت مراقبت از خود ما عمیق تر در شخصیت خود غوطه ور شوید. این تست شخصیت سریع و آسان است و فقط به 10 سوال نیاز دارد.  چالش را انجام دهید و بینش ارزشمندی از شخصیت خود به دست آورید.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا عشق و توجهی را که سزاوار آن هستید به خود می دهید یا در حال غفلت از خود هستید؟ ما اغلب چنان در شلوغی زندگی غرق می شویم که فراموش می کنیم مکث کنیم و خودمان را بررسی کنیم. با تست شخصیت مراقبت از خود که شامل 10 سوال سریع و آسان است ، می‌توانید بینشی در مورد عادات مراقبت از خود به دست آورید و شاید حقایقی در مورد شخصیت خود کشف کنید.

تست شخصیت مراقبت از خود بسیار ساده است: ما از شما 10 سوال ساده می‌پرسیم . تنها کاری که باید انجام دهید این است که با «بله» یا «نه» پاسخ دهید. تعداد پاسخ‌های بله و خیری که می‌دهید به ما کمک می‌کند شخصیت شما را بهتر درک کنیم و به یک سوال مهم پاسخ دهیم: آیا زمان کافی برای خود می‌گذارید؟

ما شما را تشویق می کنیم که به عقل خود اعتماد کنید و به سوالات سریع و غریزی پاسخ دهید . افراط اندیشی اغلب می تواند منجر به نتایج نادرست شود. بنابراین، اجازه دهید ناخودآگاه شما کنترل را در دست بگیرد و یک جنبه کلیدی از شخصیت شما را آشکار کند. به یاد داشته باشید که هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. این تست صرفاً ابزاری برای کمک به درک بهتر خود است.

 

تصویر تست شخصیت مراقبت از خود

تست شخصیت مراقبت از خود 1

.

.

  1. آیا اغلب نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح می دهید؟
  2. آیا به ندرت پیش می آید که لحظه ای را به استراحت و شارژ کردن مجدد خود اختصاص دهید؟
  3. آیا زمانی که برای خود وقت می گذارید اغلب احساس گناه می کنید؟
  4. آیا اغلب وقتی اشتباه می کنید به خودتان سخت می گیرید؟
  5. آیا وقتی کسی از شما کمک می خواهد، «نه» بگویید احساس ناراحتی می کنید؟
  6. آیا تشخیص و تجلیل از دستاوردهای خود برایتان دشوار است؟
  7. آیا معمولاً نیازهای جسمانی خود مانند خواب، تغذیه یا ورزش را نادیده می گیرید؟
  8. آیا اغلب احساسات خود را نادیده می گیرید؟
  9. آیا به ندرت در فعالیت هایی که از آنها لذت می برید زیاده روی می کنید یا هرگز؟ 
  10. آیا معمولاً کار یا مسئولیت را بر خودمراقبتی ترجیح می دهید؟

.

.

اگر بیش از 7 بار پاسخ مثبت داده اید

تبریک می گویم! به نظر می رسد که شما سطح سالمی از عشق به خود و مراقبت را دارید. شما اهمیت گذراندن وقت با خود و حفظ تعادل بین مسئولیت ها و نیازهای شخصی خود را درک می کنید.

شما سلامتی خود را در اولویت قرار می دهید و اقداماتی را انجام می دهید تا مطمئن شوید که بیش از حد کار نمی کنید یا از سلامت عاطفی خود غافل نمی شوید. به کار عالی ادامه دهید و همچنان الگوی عشق به خود و مراقبت باشید!

اگر بین 4 یا 7 بار پاسخ مثبت داده اید

شما در مسیر درستی هستید، اما جای پیشرفت وجود دارد . شما ارزش مراقبت از خود را درک می کنید، اما گاهی اوقات زندگی مانع می شود.

این ایده خوبی است که اولویت های خود را دوباره ارزیابی کنید و مطمئن شوید که خود را به حاشیه نمی برید. به یاد داشته باشید، مراقبت از خود خودخواهانه نیست،بلکه  لازم است. سعی کنید زمان بیشتری را برای استراحت و فعالیت هایی که از آن لذت می برید اختصاص دهید. ذهن و بدن شما از شما تشکر خواهند کرد!

اگر کمتر از 4 بار پاسخ مثبت داده اید

به نظر می رسد ممکن است نیازهای خود مراقبتی خود را نادیده بگیرید . در حالی که تحسین برانگیز است که نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح دهید، اما مهم است که رفاه خود را فراموش نکنید.

شما نمی توانید از یک فنجان خالی چایی بخورید و بی توجهی مداوم به نیازهای خود در نهایت منجر به فرسودگی می شود. با گام‌های کوچک شروع کنید، مانند اختصاص دادن چند دقیقه در روز برای مراسم مراقبت از خود. به یاد داشته باشید، عشق به خود یک تجمل نیست، بلکه یک ضرورت است . خودتان را اولویت بندی کنید، و خواهید دید که برای مقابله با چالش های زندگی مجهزتر هستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =

دکمه بازگشت به بالا