;
سرگرمی

تست شخصیت آبرنگ: با انتخاب یک گزینه بفهمید خوش بین هستید یا خلاق؟

تست شخصیت آبرنگ: اولین تصویری که خوشت میاد را انتخاب کن و ببین در زندگی چجور فردی هستی! از بین 4 گزینه اونی که بیشتر دوست داری رو ملاک قرار بده. با بخش سرگرمی مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: تست شخصیت شکوفه: یک شکوفه رو انتخاب کن تا بهت بگم چه تاثیری روی جنس مخالف داری!

تصویر تست شخصیت آبرنگ:

تست شخصیت آبرنگ

نتایج تست شخصیت آبرنگ در پایین صفحه:

شاید جالب باشد: آزمون هوش گل و برگ: آیا شما فردی باهوش هستید؟ پاسخ معادله چند می شود؟

.

.

.

.

 

پیشنهاد می شود: ستاره های دیزنی در جهان امروز اگر بودند چه رنج هایی می کشیدند؟!

.

.

.

نتایج تست شخصیت آبرنگ:

شاید جالب باشد: ضریب هوشی خود را تنها با حرکت دادن 2 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

شماره۱

تست شخصیت آبرنگ: انتخاب شما به این دلیل است که با خوش‌بینی به زندگی نگاه می‌کنید و برای شما، احتمالات زیادی در این دنیا وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها نهایت استفاده را کنید و همین مسئله است که شما را از خواب بیدار می‌کند.

شما فردی خوشحال و صمیمی و عاشق معاشرت با دیگران هستید و از همه اتفاقات پیرامون خود آگاه هستید. علاوه بر این، ذاتی کنجکاو دارید که شما را به امتحان کردن چیز‌های جدید می‌کِشاند و همچنین دوست دارید که از پسِ هر چیزی بر آیید.

هرگز امید خود را از دست ندهید. چراکه شما فردی لجباز هستید و به همین دلیل است که برای رسیدن به هدفتان موفق می‌شوید.

جالب است: تست هوش اتوبوس به کدام طرف حرکت می کند؟ فقط کودکان زیر ده سال پاسخ صحیح می دهند!

شماره ۲

تست شخصیت آبرنگ: شما فرد بسیار خلاقی هستید و علاقه زیادی به کشف روش‌های جدید برای دیدن این دنیا دارید. برای شما، همه چیز یک اثر هنری قدرتمند و زندگی منبع الهام ثابت شما است.

شما کمی رویاپردازی می‌کنید، اما این بدان معنا نیست که زندگی به همین صورت برای شما می‌گذرد. در واقع، زندگی به طور کامل در شما زنده است و شما هم فردی پرشور و صمیمی هستید.

تعجبی ندارد که اطرافیان شما شیوه حضور شما در دنیا را تحسین می‌کنند و همین مسئله است که باعث می‌شود شما یک فرد شیرین برای دیگران باشید و آرامش زیادی را در خود القا کنید. اطرافیان شما هم می‌خواهند کمی روحیه شما را داشته باشند.

شاید جالب باشد: این تست شخصیت نقطه ضعف شما را در زندگی نشان می دهد: چه کسی بیش ترین ثروت را دارد؟

شماره ۳

تست شخصیت آبرنگ: اگر گزینه سوم را انتخاب کرده اید، شخصی هستید که با احساسات خود زندگی می‌کنید. شما یا فردی را به شدت دوست دارید و یا سخت از او متنفر هستید. در زندگی، قلب شماست که تصمیم‌های زیادی برایتان می‌گیرد و این باعث می‌شود شما فردی باشید که به احساسات خود در اهدافش اهمیت می‌هد.

 

همچنین جالب است: آزمون پیدا کردن عدد1114.! آیا می توانید در 10 ثانیه عدد 1114 را پیدا کنید؟

وقتی که می‌خواهید کاری را انجام دهید، باید آن را به بهترین شکل انجام دهید و اگر چیزی هم باعث ناراحتی شما شود، نمی‌توانید با آن ناراحتی تا مدت زیادی کنار بیایید. بنابراین، ممکن است گاهی اوقات نسبت به اتفاقاتی که در اطرافتان می‌افتد، آسیب‌پذیری زیادی نشان دهید. با این حال، این آسیب‌پذیری‌ها شما را قوی خواهند کرد.

جالب است: تست شخصیت همستر: مردم به کدام ویژگی شما غبطه می خورند؟

شماره ۴

تست شخصیت آبرنگ: شما فردی چند وجهی هستید که می‌دانید در چه لحظه‌ای از کدام وجه شخصیتی خود استفاده کنید چرا که شما فردی متفکر هستید که دوست دارید همیشه درون خودتان فرو بروید و به ندای درونتان گوش کنید و همچنین، شکاف‌های روح خود را کشف کنید. به همین دلیل، بسیار آرام هستید و می‌دانید چگونه مستقل باشید.

 

ببینید: سوال هوش ریاضی اعداد مخصوص نوجوانان باهوش است، آیا شما قادر هستید به جواب برسید؟

علاوه بر این، شما فردی متفکر هستید. زیرا متوجه می‌شوید که روحتان، راهنمای شماست. به همین دلیل، سعی می‌کنید که اتفاقات دنیای اطراف، تاثیر زیادی روی شما نگذارد. با این وجود، همیشه هم موفق نیستید، اما حداقل، در هر لحظه بهترین تلاش خود را می‌کنید تا فردی آزاده باشید.

شاید جالب باشد: تست بینایی هندوانه متفاوت را بعید است که پیدا کنید مگر اینکه چشمانی به تیزی عقاب داشته باشید!

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود. آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌های شخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

این هم جالب است: تست بینایی بز کوهی: یک بز کوهی در بین صخره ها پنهان شده، آیا چشمانی به تیزی یه نوجوون داری؟

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی تفاوت مزرعه: 9 تفاوت در مزرعه حیوانات را پیدا کنید، 30 ثانیه بیشتر وقت ندارید!

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

همچنین ببینید: معمای چالشی سن: وقتی پدرم 31 ساله بود من 8 ساله بودم. اکنون او دو برابر من سن دارد. من چند ساله هستم؟

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

شاید جالب باشد: تست بینایی رادیوی متفاوت؛تیزبینی خودت را با پیدا کردن رادیوی متفاوت به رخ دوستات بکش!

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

آزمون شناسایی میز بستنی: کدوم یکی تو این میز پر از بستنی جفت نداره؟

چالش بینایی Y ها را در میان X ها پیدا کنید؛ فقط 10 ثانیه زمان دارید!

معمای شناسایی مسافر بیگانه: آیا به زبل بودنتان اعتماد دارید؟ پس حدس بزنید کدام مسافر از فضا آمده؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا