;
سرگرمی

تست شخصیت:آیا بر خود متمرکز هستید یا روی دیگران! فقط یکی از این 3 بالون هوای گرم را انتخاب کنید!

تست شخصیت متمرکز بر خود یا دیگران: آیا جرات دارید این تست شخصیتی جذاب را انجام دهید و بینش عمیق تری نسبت به ماهیت واقعی خود به دست آورید؟ تست شخصیت متمرکز بر خود یا دیگران شما را به چالش می کشد تا با تمایلات خود مقابله کنید. آیا چیز جدیدی در مورد خود کشف خواهید کرد؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که شخصیت شما چگونه بر تصمیم گیری شما تأثیر می گذارد؟ آیا اغلب بر نیازها و خواسته های خود تمرکز می کنید یا ابتدا نیازهای دیگران را در نظر می گیرید؟ این تست شخصیتی ساده و در عین حال آشکار می تواند بینش های جالبی را در مورد شخصیت شما ارائه دهد . به تصویر زیر نگاه کنید که سه بالون مختلف هوای گرم را نشان می دهد.

زیاد به آن فکر نکنید، فقط یکی را انتخاب کنید که فوراً شما را جذب می کند. ضمیر ناخودآگاه شما بهتر از آنچه فکر می کنید شما را می شناسد و انتخاب شما را راهنمایی خواهد کرد.

اینم ببین: چیستان تمرکز: کلمه ایی که همه می تونند درست بنویسن چیه؟

تصویر تست شخصیت متمرکز بر خود یا دیگران

تست شخصیت متمرکز بر خود یا دیگران 1

.

.

بالون هوای گرم 1: 

اگر اولین بالون هوای گرم را در تست شخصیت متمرکز بر خود یا دیگران انتخاب کردید، احتمالاً فردی متمرکز بر خود هستید. این لزوماً یک ویژگی منفی نیست. تمرکز بر خود به این معنی است که نیازهای خود را درک می کنید و از اولویت بندی آنها نمی ترسید.

شما برای رشد شخصی و آزادی خود ارزش قائل هستید و در تصمیم گیری هایی که منجر به شادی و موفقیت شما می شود تردید ندارید. با این حال، مراقب باشید که احساسات و نیازهای اطرافیان خود را نادیده نگیرید . تعادل کلیدی است و همدلی با دیگران می تواند تجربیات شخصی شما را غنی کند.

داستان خواندنی: حکایت دزد مسجدی که داماد حاکم شد!

بالون هوای گرم 2: 

شما دومین بالون هوای گرم را در تست شخصیت متمرکز بر خود یا دیگران انتخاب کردید؟ سپس، شما احتمالاً فردی متمرکز بر دیگران هستید . شما تمایل طبیعی دارید که نیازها و احساسات دیگران را بر نیازهای خود ترجیح دهید.

اطرافیان شما برای همدلی، مهربانی و از خودگذشتگی شما ارزش قائل هستند . توانایی شما در قدردانی از دیدگاه های مختلف شما را به یک دوست عالی و عضوی ارزشمند در هر تیمی تبدیل می کند.

با این حال، به یاد داشته باشید که اشکالی ندارد گاهی اوقات خود را در اولویت قرار دهید. نیازها و احساسات شما به همان اندازه مهم هستند و مراقبت از خود شما را قادر می سازد تا به طور مؤثرتری به دیگران کمک کنید.

بالون هوای گرم 3: 

اگر سومین بالون هوای گرم انتخاب شما در تست شخصیت متمرکز بر خود یا دیگران بود، احتمالاً فردی متعادل هستید. شما ترکیبی سالم از تمرکز بر خود و تمرکز بر دیگران دارید .

شما اهمیت نیازهای خود را تشخیص می دهید، اما احساسات و نیازهای دیگران را نیز در نظر می گیرید. این تعادل شما را به فردی کاملاً منطبق تبدیل می کند که می تواند به طور مؤثر رهبری کند، دنبال کند، همکاری کند و همدلی کند. به حفظ این تعادل ادامه دهید، زیرا این یک ویژگی قدرتمند است که در تمام جنبه های زندگی به شما کمک می کند.

آزمون جالب: اگه آدم شناسی بگو کدوم مرد به درد زندگی می خوره؟

هر تیپ شخصیتی نقاط قوت و زمینه هایی برای بهبود دارد. به یاد داشته باشید، خودسازی یک سفر است، نه یک مقصد. این تست فقط یک راه سرگرم کننده برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد خودتان است. اگر این تست برای شما روشن‌کننده بود، فراموش نکنید که  آن را در رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و اجازه دهید دوستانتان نیز اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت خود پیدا کنند!

همچنین، سایر تست های شخصیت ما را برای بینش های جذاب تر در مورد شخصیت خود بررسی کنید. با ما کشف کنید، بیاموزید و رشد کنید!

شاید برایتان جالب باشد

شکستن کد در 12 ثانیه؟ آیا شما یکی از نابغه هایی هستید که می تواند آن را حل کند؟

چالش جدید: تست بینایی پاندا در میان سگها که فقط تیزبین ها می بینند!

تست چالش بینایی: اگه گوزن داخل تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل جغد تیزه!

آیا به اندازه کافی تیزبین هستید که بتوانید 3 تفاوت تصویری گربه بازیگوش را تشخیص دهید؟

حکایت همبستر شدن زن صاحب خانه با مهمان از مثنوی

کیف قرمز رنگ متعلق به کدوم یک از این خانما می باشد،7ثانیه بیشتر فرصت نداری تا صاحب کیفو پیدا کنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا