;
سرگرمی

آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری،تو 10 ثانیه تفاوت بین دو تصویر را می تونی پیدا کنی؟

آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری: خوب امروز با یک چالش تفاوت تصویری دیگر در خدمت شما هستیم و قدرت بینایی و قوه تشخیص شما دوستان را محک بزنیم ؛این یک کار سرگرم کننده و چالش برانگیز است که مهارت های مشاهده ای و توانایی شما در تشخیص جزئیات کوچک را آزمایش می کند.

شاید جالب باشد: حکایت ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری

در تصویر زیر همانطور که مشاهده می کنید تقریبا دو تصویر شباهتهای یکسانی دارد اما چند در چند نکته ریز با هم تفاوتهایی دارد که فقط افراد تیزبین می توانند در مدت زمان 10 ثانیه این 3مورد اختلاف را پیدا کنند.ب نابراین چشمان خود را تیز کنید، زیرا این یک بازی معمولی نیست – این یک بازی با دقت و صحت است! چه یک بزرگسال یا یک کودک، این بازی ثابت خواهد کرد که یک چالش لذت بخش برای همه است.

جالب است: آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه!

بازی های تفاوت تصویری یک بازی است که بازیکنان را ملزم می کند تا 3 تفاوت بین دو عکس از صحنه های مشابه را پیدا کنند. چالش این است که هر 3 تفاوت بین دو تصویر آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید! بازی نیاز به تمرکز و مشاهده دقیق دارد. بازیکنان باید به دنبال تغییرات در اشیا، رنگ، بافت، اندازه و شکل باشند.

مهم است که روی جزئیات تمرکز کنید تا بتوانید هر 3 تفاوت را تشخیص دهید. حتی اگر همه تفاوت ها را در 7 ثانیه پیدا نکنید، باز هم یک چالش سرگرم کننده است که به بهبود حافظه و تمرکز شما کمک می کند.پس نفس عمیق بکشید و برای بازی آماده شوید!

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی خرس قطبی، اگه چشمان تیزبینی داری!می تونی خرس رو تو 10ثانیه پیدا کنی؟

آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری

همچنین ببینید: آزمون تفاوت تصویری اردک؛فقط چشمان عقابی می تونه تو 20ثانیه اختلاف تصویری را پیدا کند.

.

.

.

.

شاید جالب باشه: تست بینایی بابادک پنهان شده،می تونی بادبادک رو تو مدت 12 ثانیه پیدا کنی؟

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

.

.

شاید جالب باشد: تست بینایی خرگوش متفاوت؛آیا میتونید در 8 ثانیه خرگوشی که با بقیه فرق می کند را تشخیص دهید!

پاسخ آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری

آیا همه 3 تفاوت بین 2 عکس آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری را مشاهده کرده اید؟ مهارت های خود را تست کردید! ما جواب را قرار می دهیم و شما ببینید تفاوت را درست پیدا کردید یا خیر؟

آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری-پاسخ

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

شاید جالب باشد: بازی هوش دو چوب کبریت؛ اگه خدای هوشی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله را درست کن

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

اینم مطالب هم جالبه ببینید:

معمای چگونگی نجات از برف؛لوسی چگونه توانسته است در مسابقه جزیره وسط دریاچه پیروز گردد؟

آزمون شناسایی دزد جواهر؛فقط یه فرد باهوش و نکته سنج میتونه دزد جوار رو گیر بیاره!

تست هوش جابه جایی چوب کبریت؛با حل کردن این بازی، هوش خودتو به رخ دوستات بکش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + دو =

دکمه بازگشت به بالا