;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

فرق رابطه عاشقانه و رل زدن مردم ژاپن با آمریکایی ها را تا به حال می دانستید؟

فرق رابطه عاشقانه و رل زدن مردم ژاپن با آمریکایی ها: رابطه عاطفی زوجین در کشورهای مختلف و در فرهنگ های مختلف متفاوت است. هر کشور فرهنگ مخصوص به خود را دارد و بر همین مبنا رابطه عاطفی زوجین در آن کشور نیز از این فرهنگ تبعیت می کند. کشورهای مختلف جهان نگاه های متفاوتی به ازدواج، عشق و رابطه عاطفی دارند. به عنوان مثال مردم ژاپن به روابط اجتماعی اهمیت زیادی می دهند، در حالی که مردم آمریکا تنهایی را بیشتر می پسندند. فرهنگ هر کشور بر رفتارهای هر فرد نسبت به رابطه عاطفی تاثیر می گذارد. با بخش سبک زندگی مجله گفتنی همراه باشید.

شاید جالب باشد: بزرگ بودن زن از مرد در ازدواج: آیا ممکن است سن بیشتر زن باعث ایجاد مشکل در رابطه شود؟

فرق رابطه عاشقانه و رل زدن مردم ژاپن با آمریکایی ها:

هر فرد در ژاپن خودش را جزیی از جامعه می داند، به همین دلیل سعی می کند که به نقش ها، وظایف و انتظاراتی که جامعه از او دارد، به خوبی عمل کند. ژاپنی ها روابط عاطفی خود را با هدف تشکیل خانواده آغاز می کنند، در حالی که این موضوع برای مردم آمریکا اهمیت زیادی ندارد.زمانی که مردم ژاپن با شریک زندگی شان به مشکلی بر می خورند، به جای این که به خودشان اعتماد کنند، از خانواده خود کمک می گیرند و در واقع از تجربیات آنها استفاده می کنند.

زمانی که صحبت از نصیحت های پدر و مادر می شود، به جای این که حرف های آنها را پشت گوش بیاندازند، به آنها گوش جان می سپارند زیرا معتقدند که آنها زندگی را به گونه ای می بینند که ما قادر نیستیم. بنابراین خانواده برای ژاپنی ها نسبت به هر چیزی اولویت دارد، به همین دلیل سعی می کنند که روابط خود را نیز از همان ابتدا مستحکم آغاز کنند.

همچنین جالب است: ترک ناگهانی پارتنر چرا اتفاق می افتد؟ چرا با اینکه عاشق من بود بدون توضیح ولم کرد؟

تجربه یک دختر ژاپنی تازه مهاجر از رابطه عاشقانه در آمریکا:

یومِکا اومِموری ۲۱ ساله، دانشجوی ژاپنی ای است که برای یک فرصت تحصیلی به صورت موقت در ایالات متحده درس می خواند. او تجربه زیستی و فرهنگی خود را در تیک تاک برای بیش از ۱۶۰,۰۰۰ دنبال کننده خود به اشتراگ می گذارد.

جدید ترین تجربه او تفاوت فرهنگی ای بود که در خصوص شروع یک رابطه عاشقانه تجربه کرده است. او در ویدیویی که در تیک تاک به اشتراک گذاشته توضیح داد که با پسری در یکی از برنامه های دوست یابی آشنا شد.

شاید جالب باشد: نشانه های زن جذاب: این 12 نشانه را هر زنی داشته باشد مورد توجه آقایان است!

شوک اول:

پس از چند بار دیدار، پسر او را به خانه خود دعوت کرد و هنگامی که اومِموری وارد خانه پسر شد، فهمید که تمام خانواده او در خانه هستند. در ابتدا اومموری به شدت ناراحت شد چرا که هنوز رابطه آنها شکل نگرفته بود و این کار در ژاپن یعنی معرفی یک دوست به خانواده، نشان دهنده یک رابطه جدی بود.

اما او با در نظر داشتن تفاوت های فرهنگی، واکنش خاصی نشان نداد و متوجه شد که این رفتار در آمریکا متفاوت از ژاپن است. اتفاقا خانواده پسر با خوش رویی از او استقبال کردند و حتی پدر آن پسر از اومموری پرسید که آیا برای ادامه رابطه با پسرش قصد دارد برنامه ای طولانی مدت برای بازگشت به آمریکا و زندگی در آنجا داشته باشد یا نه.

شاید جالب باشد: زبان بدن مرد عاشق را بشناسید و بفهمید آیا او روی شما کراش دارد یا نه؟

شوک دوم:

اما این تمام ماجرا نبود. شوک دومی که به اومموری وارد شد چند ساعت بعد بود که آن دو روی یک مبل نشسته بودند و در حال وقت گذراندن بودند و او تصمیم گرفت ابهامات پیش آمده برای خود را رفع کند و از پسر درباره وضعیت رابطه ای که دارند سوال کرد.

در کمال تعجب پسر به او گفت که قصد داشتن رابطه عاطفی ندارد و فقط قصد یک رابطه دوستی اجتماعی دارد. چراکه رابطه های عاطفی قبلی تجربه خوبی برایش نداشته است و فعلا آماده وارد شدن به یک رابطه عاطفی نیست.

پیشنهاد می شود: هدف مردان و زنان از ازدواج: زنان و مردان بخاطر این نیازها ازدواج می کنند!

اومموری با تاکید بر این نکته که آنها در سایت دوست یابی و به منظور قرار گذاشتن و وارد یک رابطه عاشقانه شدن با هم ملاقات کرده بودند، از این حرف پسر به شدت ناراحت شد و به رابطه اش پایان داد و او را بلاک کرد.

اما پس از مدتی با خودش فکر کرد که او هم می تواند از این دوستی استفاده کند و این پسر حداقل می تواند به عنوان راننده او را به جاهایی که می خواست برساند. در نتیجه دوباره با او تماس گرفت و چند باری با هم به جاهای مختلف رفتند.

اینم جالبه: هنوز نمی توانم عشق سابق را فراموش کنم: اگر این احساس را دارید چه کنید؟

او به خاطر می‌آورد: «آخرین بار قبل از رفتن من، او گفت: می‌دانی، ما خیلی وقت است که با هم معاشرت کرده‌ایم و من به این فکر می‌کردم که از تو بپرسم که آیا می‌خواهی با من وارد رابطه جدی شوی؟ و من گفتم: نه.» او توضیح داد که برایش این رفتار غیرقابل درک بود.

ویدیوی اومموری از زمان انتشار آن در ۲۹ ژانویه بیش از ۵۴۲,۰۰۰ بار دیده شده و بیش از ۱,۰۰۰ نظر دریافت کرده است. بسیاری از مردم خاطرنشان کردند که او یک تجربه دوستیابی استاندارد آمریکایی داشته است. یکی از مخاطبان این ویدیو نوشت: «بنابراین وقتی شخصی می گوید که به دنبال رابطه جدی نیست، واقعا همچین منظوری ندارد.»

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

داستان جنایی عاشقانه: عکس مرد غریبه را وقتی در جیب مانتوی زنم دیدم، خشکم زد!

ترفندهای نگهداری از شیرینی در ایام نوروز+ روش‌هایی برای تازه نگه داشتن آن

کم شدن میل جنسی چرا زیاد شده است و چطور درمان می شود؟

تمیز و خوشبو کردن یخچال و فریزر از اولویت‌های خانه‌تکانی در آشپزخانه+روش کابردی و آسان

باسلوق خانگی خوشمزه و فوری که مانند باسلوق بازاری است+ شیرینی مناسب برای عید نوروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =

دکمه بازگشت به بالا