;
سرگرمی

هوش تصویری زن بیخیال : کدام زن حامله نادان تر است؟

هوش تصویری زن بیخیال: کدام زن باردار از دیگری بی فکرتر عمل کرده است؟ شما چه فکر می کنید؟ آیا خود را باهوش می دانید؟ آزمون امروز را از دست ندهید!

تصویر هوش تصویری زن بیخیال

در تصویر هوش تصویری زن بیخیال دو زن حامله را مشاهده می کنید که به تفریحات مورد علاقه خود می پردازند. اما کار یکی از آن ها غیر عاقلانه تر به نظر می رسد. شما چه فکر می کنید؟ کدامیک از دیگری نادان تر است؟

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

شاید جالب باشد: بازی فکری آچار فرانسه: آیا از 85 درصد افرادی که در این آزمون مردود شده اند باهوش تر هستید؟

هوش تصویری زن بیخیال

پاسخ هوش تصویری زن بیخیال:

شاید جالب باشد: معمای تصویری ماشین قدیمی که مربوط به این دوره نیست را تشخیص دهید

.

.

.

.

از دست ندهید: تست بینایی رادیوی متفاوت؛تیزبینی خودت را با پیدا کردن رادیوی متفاوت به رخ دوستات بکش!

.

.

.

شاید جالب باشد: سوال هوش معادله کبریت: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 30 ثانیه آزمایش کنید!

پاسخ هوش تصویری زن بیخیال

زنی که در حال موتور سواری است نادان تر به نظر می رسد زیرا او بدون هیچ گونه تمهیدات ایمنی مشغول به این کار است. اما ورزش چتربازی سقوط آزاد نیاز به قدرت، زور بازو و آمادگی جسمانی خاصی ندارد. شما چتر را بر تن کرده و سوار هواپیما میشوید. پس از رسیدن به ارتفاع، از روی صندلی هواپیما برخاسته و بیرون می پرید. باز کردن چتر هم نیاز به قدرتی کمتر از فشار دادن دستگیره درب اتاق خواب شما دارد. خانم ها و آقایان با وزن ها و جثه های کوچک و بزرگ می توانند براحتی این آن را اجرا کنند. شاید برایتان عجیب باشد که حتی معلولین هم می توانند با تمهیدات خاص این ورزش را انجام دهند.

شاید جالب باشد: تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

امنیت چتربازی سقوط آزاد 

پاسخ هوش تصویری زن بیخیال: اولین سوالی که در ذهن همه شکل می گیرد این است که “اگر چترم باز نشد چه می شود؟!”. همه ما وقتی در مورد چنین فعالیتی اطلاعات کافی نداریم ممکن است آن را خطرناک دانسته و حتی اطرافیانمان را نیز از انجام چنین تجربه ی فوق العاده ای منع کنیم.

در پاسخ به این سوال و شرح امنیت بسیار بالای اسکای داییونگ باید مورد آمار، سابقه و تجربه بسیار زیاد این ورزش و همچنین پیشرفت تکنولوژی ها و ابزار جدید آن صحبت کرد.

شاید جالب باشد: بازی فکری مثلث برای آزمایش چشمان شما طراحی شده: تعداد مثلث های تصویر چند تا است؟

تجهیزات شامل یک چتر اصلی و یک چتر دیگر به عنوان چتر دوم و رزرو هستند. به این معنا که اگر به هر دلیلی چتر اصلی شما دچار مشکلی شد، فورا میتوانید از چتر دوم استفاده نمایید. البته احتمال عدم عملکرد صحیح در چترهای جدید خیلی نادر است و معمولا استفاده از چتر رزرو بسیار کم پیش می آید. نکته مهم دیگر این است که در تجهیزات شما کامپیوتر پیشرفته و کوچکی تعبیه شده که موجب می شود اگر به هر دلیلی شما در ارتفاع امن چتر خود را باز نکرده باشید بصورت اتوماتیک فعال شده و اقدام به باز کردن آن بنماید. یعنی مثلا اگر شما تجهیزات جدید را فقط بپوشید و چشمان بسته از هواپیما بیرون بپرید و از قصد اصلا هم چتر خود را باز نکنید، آن کامپیوتر، چتر شما را در ارتفاع امن بطور خودکار باز کرده و به سلامت روی زمین فرود خواهید آمد.

شاید جالب باشد: آزمون بینایی گل داوودی متفاوت؛چشمای تیزبینی داری اگه گل متفاوت رو در 7 ثانیه پیدا کنی!

پاسخ هوش تصویری زن بیخیال

چتربازی چیست؟

چتربازی به صورت عام به ورزش  پرش از هواپیما و سقوط آزاد گفته می شود. چتربازی یک ورزش معمولی نیست و می توان آن را فرا ورزش نامید. اما نکته عجیب اینجاست که همه آدم های معمولی بدون نیاز به داشتن توان جسمی یا قابلیت های خاص، قادر به آموزش چتربازی و اجرای آسان آن هستند.

شاید جالب باشد: آزمون بینایی تعداد جادوگران؛اگه گفتین در تصویر چند تا جادوگر وجود دارد؟

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

همچنین بخوانید: آزمون بینایی کادوی متفاوت؛برای پیدا کردن کادوی تولد متفاوت در 10 ثانیه نیازمند چشمای تیزی هستی

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

ببینید جالبه: آزمون شناخت نام فرزند سوم؛فقط یک نابغه میتونه در 5 ثانیه نام فرزند سوم مرد را بگه

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: بینوا ترین و افسانه ای ترین حیواناتی که منقرض شده اند!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

پیشنهاد می شود: هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

مطالب جالب دیگر:

آزمون شناسایی تفاوت میز میوه ها: 10 تفاوت پیدا کنید و مهارت مشاهده خود را اندازه بگیرید!

بازی فکری سگ خوش شانس: کدام سگ ابتدا شیر را می خورد؟

بازی فکری تصویری کبریت: اگر زیرک و ناقلا هستید در 6 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا