;
سرگرمی

شما یک نابغه هستید اگر بتوانید بچه خرس را 8 ثانیه ای در جنگل پیدا کنید.

تست قدرت بینایی با بچه خرس:تست های “جستجو و پیدا کردن” بر اساس فرضیه یافتن یک آیتم پنهان در یک تصویر در یک محدودیت زمانی است. آیتم پنهان می تواند هر شی، حیوان، عدد،حروف الفبا و غیره باشد. این فعالیت در افزایش تمرکز و افزایش مهارت مشاهده شما مفید است.

در تست قدرت بینایی با بچه خرس، یک تصویر برای شما نمایش داده می شود و چالش پیش روی شما، پیدا کردن بچه خرس بازیگوش در جنگل است. این یک راه سریع و آسان برای آزمایش اینکه چقدر جزئیات گرا هستید است.آیا می خواهید آزمایش کنید که چقدر حواس تان است؟ پس تست قدرت بینایی با بچه خرس را 8 ثانیه ای حل کنید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با بچه خرس

تست قدرت بینایی با بچه خرس 1

.

.

.

تصویری که در بالا به اشتراک گذاشته شده است، منظره ای از یک جنگل را به تصویر می کشد که در آن می توانید کلبه ای با درختان اطراف آن را ببینید. همانطور که از عنوان پیداست، یک بچه خرس پنهان در این تصویر وجود دارد که باید در 8 ثانیه آن را پیدا کنید. افرادی که مهارت های مشاهده دقیق دارند می توانند بچه خرس را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با بچه خرس

تست قدرت بینایی با بچه خرس 2

آیا تست قدرت بینایی با بچه خرس را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 13 =

دکمه بازگشت به بالا