;
سرگرمی

خلاقی یا نگران یا رمانتیک؟ هر چه اول ببینی نشان می دهد کدام وِیژگی را داری!

خلاقی یا نگران یا رمانتیک: آزمون های روانشناسی و تست های شخصیت، وجوه پنهان ویژگی هایمان را به ما نشان می دهند. گاهی ممکن است آن چه می خوانیم درباره مان درست صدق نکند اما در موارد زیادی نیز نتایج تست ها با شخصیت ما مطابقت دارند.

علت اینکه نتایج تست ممکن است با شخصیت مان همخوانی نداشته باشد، به این دلیل هم می تواند باشد: تو تا امروز خودت را درست نشناخته بودی! و بهتر است با این یافته جدید درباره خودت آشنا شوی و بیش تر به آن بیندیشی!

جالب خواهد بود: هوش تصویری بطری: اگر تیزبین هستی باید در 12 ثانیه تمام بطری های بدون نامه را پیدا کنی!

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است.

از دست ندهید: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد.

این هم جالب است: تست بینایی مرغ عشق ها چه فرقایی با هم دارن؟ اختلافات این دو تا پرنده عاشقو حل کن!

شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

خلاقی یا نگران یا رمانتیک؟؟

این تست هم جالب است: کدوم بازیکن فوتبال دچار حمله قلبی شده و زنده نیست؟ اگر بلافاصله بفهمی شدید باهوشی!

چهره ای که ابتدا در تصویر می بینید، شخصیت شما را آشکار می کند. بنابراین، بگویید ابتدا چه می بینید؟ یک مرد سبیلو، یک زوج رقصنده، یک خدمتکار یا یک مرد در رختخواب؟

باهوش ها ببینن: معمای قاتل خانوم بینوا کدوم اسکیت سواره؟ افراد تحلیلگر می تونن بگن!

خلاقی یا نگران یا رمانتیک

از دست نده: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

مرد سبیلو – خلاق

خلاقی یا نگران یا رمانتیک: اگر اولین چهره ای که در این تست خودشناسی دیدید مرد سبیلیو است، یعنی شما همیشه نگرش و تصورات بزرگ دارید. این همچنین به این معنی است که شما یک فرد بسیار خلاق هستید. مردم می گویند از هر دست شما هنر می بارد. با این حال، فراموش نکنید که به جزئیات کوچکتری نیز توجه کنید که می تواند بسیار مهم باشد.

خیلی جالبه: تست هوش تصویری مهندس: اگه فک می کنی زرنگی کدوم آقا مهندس با بقیه فرق داره؟!

 زوج رقصنده – رمانتیک

خلاقی یا نگران یا رمانتیک اگر چهره ای که برای اولین بار در این توهم نوری مشاهده کردید زوج رقصنده است، به این معناست که شما یک فرد رمانتیک هستید. ممکن است همیشه در مورد عشق صحبت نکنید، اما یافتن یک رابطه عمیق عاشقانه برای شما بسیار مهم است.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

خدمتکار – مفید

خلاقی یا نگران یا رمانتیک اگر اولین چهره ای که در تست خودشناسی تصویری دیدید، از خدمتکار است، پس شما در حل و یافتن پاسخ سوالات پیچیده عالی هستید. به همین دلیل است که دوستان تان هر زمان که مشاوره خوب و مفیدی بخواهند به سراغ شما می آیند.

جالب است ببینید: آزمون هوش تصویری مسیر: به زنبور عسل کمک کنید تا راه رسیدن به گل ها را پیدا کند!

مردی در رختخواب – نگران

خلاقی یا نگران یا رمانتیک اگر اول پیرمردی را در رختخواب دیدید، پس این به معنای نگرانی بیش از حد شما است. یعنی شما نمی‌توانید به هر اتفاق کوچکی که در زندگی‌تان می افتد فکر نکنید، و به راحتی اجازه می‌دهید انرژی زیادی از شما بگیرد.

از دست نده: تست هوش خانم متاهل رو شناسایی کنید و جا پای بزرگان تیزهوش بذارید!

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

عالیه: آزمون هوش زوج ساده زیست را شناسایی کنید: آیا آدم ها را درست می شناسید؟!

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

خلاقی یا نگران یا رمانتیک: محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

اگر زبلی از دست نده: تست قدرت بینایی خوک را تیز بین ها حل می کنند، آیا می توانید دو تا خوک شبیه به هم را پیدا کنید؟

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

جالب است: معمای ریاضی چوب کبریت را تنها با حرکت یک چوب کبریت درستش کن! آیا قادر هستید؟

خلاقی یا نگران یا رمانتیک:  این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.

یکی از جذاب ترین امکانات در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. تست های شخصیت همچنین باعث می شود خودتان و دیگران را حتی محض سرگرمی بسنجید و ارزیابی کنید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی صد ساله: اگر هوش سرشاری داری بگو کدوم فرد بیش تر از صد سالشه؟!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

ببینید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

مطالب دیگری که مورد پسند کاربران بوده است:

حتمن ببین: معمای تصویری خطر متوجه کدام کفش است؟ افراد باهوش می فهمن!

حتما ببین: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

جالب است: بازی فکری کبریت ها: اگر زرنگی با حرکت دادن یه کبریت جوابو بگو!

معمای جالب: آزمون شناسایی مامور الکی را اگر زرنگ باشید می فهمید!

خیلی جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

ببینید: آزمون بینایی گل های زرد: سه گل نرگس کوچک در میان گل ها مخفی شده که فقط تیزبین ها می بینند!

خواندنی و جالب: راز جوانی سونگ هه کیونگ در 42 سالگی: برای کاهش پف صورت و چروک کدو حلوایی بخورید!

آزمون شخصیت عشق سابق: چقدر در فراموش کردن او قدرتمند هستی؟!

آزمون هوش گل و برگ: آیا شما فردی باهوش هستید؟ پاسخ معادله چند می شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =

دکمه بازگشت به بالا