;
سرگرمی

چلسی به دنبال خرید 75 میلیون یورویی استوائو 16 ساله است

چلسی به دنبال خرید استوائو: گزارش ها حاکی از آن است که چلسی حاضر است 75 میلیون یورو برای جذب استوائو ویلیان 16 ساله از پالمیراس خرج کند. آبی ها مصمم هستند تا ستاره نوظهور را که مسینو (لیونل مسی کوچولو) نامیده می شود به خدمت بگیرند.

اسپورت گزارش می دهد که آنها یک مقام رسمی را برای آغاز مذاکرات با پالمیراس به برزیل فرستاده اند. تیم لیگ برتری مایل است بند آزادسازی او را که 60 میلیون یورو گزارش شده است پرداخت کند، اما زمانی که همه چیز تمام شود، این قرارداد ممکن است تا 75 میلیون یورو افزایش یابد. چلسی پس از اینکه پاری سن ژرمن از رقابت برای جذب این بازیکن خارج شد، راهی روشن برای جذب وینگر و هافبک هجومی دارد، زیرا آنها تمایلی به اعمال این بند ندارند. گفته می شود بارسلونا، آرسنال و منچستریونایتد نیز علاقه مند به جذب او هستند.

چلسی به دنبال خرید استوائو

استوائو تنها یک بار برای پالمیراس به میدان رفته است و در آخرین بازی فصل سری آ برزیل از روی نیمکت به میدان رفته است. اگر او با پیوستن به چلسی موافقت کند، نمی تواند تا زمانی که در سال 2025، 18 ساله شود، به غرب لندن نقل مکان کند. باشگاه چلسی امیدوار است بتواند این بازیکن 16 ساله را متقاعد کند که به این تیم منتقل شود و مانند هموطنش دیوید واشنگتن به بازی خود در پیراهن آبی ها ادامه دهد که در ماه آگوست از سانتوس به چلسی پیوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

دکمه بازگشت به بالا