;
سرگرمی

با پیدا کردن ارزش عددی هر مسواک معادله آخر را حل نموده و نشان دهید که چقدر باهوش هستید

تست هوش ریاضی با ارزش مسواک: آیا می توانید ارزش هر عنصر را در تست هوش ریاضی با ارزش مسواک پیدا کرده و جواب معادله آخر را بیابید؟ این تست هوش ریاضی یک بازی فکری پازلی است که برای یافتن راه حل به یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی نیاز دارید.

چالش بینایی: اگه جعبه کادو رو در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنی معرکه ای!

بازی های فکری معماهایی هستند که با تفکر جانبی قابل حل هستند. افرادی که از حل پازل های پیچیده و راه حل های آنها لذت می برند، قطعا باید سعی کنند بازی های فکری را حل کنند. آیا خود را در حل این بازی های فکری چالش برانگیز متخصص می دانید؟ پس با حل بازی های فکری می توانید دانش و استعدادهای خود را محک بزنید. فعال نگه داشتن ذهن خود از طریق این بازی های فکری به شما امکان می دهد سطح استرس و خستگی را کاهش دهید.

تست قدرت دید: اگه ماهی خندان رو توی تصویر ببینی چشمات عقابیه!

جالبه ببینید: اگه تونستی تو 7 ثانیه فردی که با مسموم کردن غذا سعی داره مهمانان رو بکشه خیلی باهوشی

تصویر تست هوش ریاضی با ارزش مسواک

تست هوش ریاضی با ارزش مسواک 1

.

.

.

منطق را با هوش خود ترکیب کنید و پاسخ را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مغز خود را در حالت فعال قرار دهید. بازی های فکری مفاهیم ساده ای هستند. اگر با دقت در مورد آنها فکر کنید، راه حل ها را پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید ضریب هوشی خود را افزایش دهید، باید آن را امتحان کنید. بازی های فکری شما را دیوانه می کند، اما از راه حل های آنها شگفت زده خواهید شد. هر روز افراد بیشتری به بازی های فکری علاقه مند می شوند. شما می توانید استرس و خستگی خود را با شفاف نگه داشتن افکار خود در طول این بازی های فکری کاهش دهید.

جالبه: داستان دانایی بهلول و حال گیری سفیر عثمانی!

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با ارزش مسواک

مسواک صورتی = 13، مسواک قهوه ای = 6، مسواک سبز = 12

13-6-6=1
24÷6=4
13×3=39
12+6-13=5

تست هوش ریاضی با ارزش مسواک 2

آیا تست هوش ریاضی با ارزش مسواک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا