;
سرگرمی

اگه جعبه کادو رو در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنی معرکه ای!

تست قدرت بینایی با جعبه کادو: پیدا کردن اشیاء پنهان می تواند یک چالش سرگرم کننده و محرک باشد . این نوع تست به مغز شما اجازه می دهد تا مهارت های شناختی خود را بهبود بخشد و مهارت های مشاهده شما را تقویت کند. همچنین یک راه عالی برای گذراندن زمان و استراحت است.

این بازی تصویری برای همه است و یک بازی سرگرم کننده است که می توان آن را به تنهایی یا به صورت گروهی بازی کرد. کار سختی نیست و بزرگسالان و کودکان می توانند آن را به طور یکسان بازی کنند. فرقی نمی کند که جعبه هدیه را پیدا کنید یا نه. با این بازی به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده برخورد کنید و از جستجو لذت ببرید!

جالبه: یکی از این خانما یک عکاس که دنبال سوژه های خاصه،میتونی بگی کدومشونه؟

تست قدرت بینایی با جعبه کادو

در این بازی جستجوی بصری هیجان انگیز، ماموریت شما این است که یک جعبه کادوی پنهان شده در این اتاق را پیدا کنید. یک جعبه کادو به دقت در میان مبلمان، تزئینات و سایر اشیاء موجود پنهان شده است.تشخیص آن آسان نخواهد بود، اما با توجه به جزئیات، می توانید آن را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید.

حتمن ببینید: کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

تست قدرت بینایی با جعبه کادو

پاسخ تست قدرت بینایی با جعبه کادو در انتهای صفحه

.

.

.

.

.

.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس تست قدرت بینایی با جعبه کادو بخش سرگرمی مجله گفتنی را نیز انجام دهید.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند. به تصویر با دقت نگاه کنید. همه اتاق را از نظر بگذرانید. آیا می توانید تشخیص دهید جعبه کادو دقیقن کجاست؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با جعبه کادو در تصویر زیر علامت گذاری شده است. پیدا کردن جعبه هدیه کار سختی نبود؛ این تست فقط میزان توجه شما به جزئیات را محک زد!

تست قدرت بینایی با جعبه کادو2

برایتان جالب خواهد بود

کدوم خانوم خوش هیکل نی نی تو شکم داره؟

داستان حکیم و دختری که کسی دست به باسنش نمی زد!

داستان ملا و ثروت باد آورده؛ با هر کسی شوخی نکن!

اگه گورخر متفاوت را زیر 7 ثانیه ببینی دیدت عالیه!

کدوم برگ جفت نداره و تک پره؟ مجردها سریع بگین!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا