;
سرگرمی

آیا می توانید کد را در 20 ثانیه بشکنید؟ مغز خود را آزمایش کنید و آن را امتحان کنید!

تست هوش شکستن کد قفل: چالش امروز شکستن کد با تجزیه و تحلیل صحیح تصویری است که دارای پنج ترکیب اشتباه است اما سرنخ‌هایی به شما می‌دهد. تست‌های منطق و تفکر مانند تست هوش شکستن کد قفل چالش‌های محبوبی هستند که در شبکه‌های اجتماعی یافت می‌شوند و می‌توانند راهی عالی برای تیز نگه داشتن ذهن و داشتن اوقاتی خوب باشند.

امروز باید از عقل و منطق خود برای کشف کد 3 رقمی صحیح استفاده کنید. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟

برای انجام موفقیت آمیز تست هوش شکستن کد قفل، باید توجه دقیق و تمرکز داشته باشید. برای کشف کد 3 رقمی صحیح، باید نقاط رنگی قرار گرفته پس از هر ترکیب از 3 عدد را مشاهده کنید.

نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر سمت راست نیست و نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر صحیح وجود دارد. این چالش در سطح دشواری تنظیم شده است.

شاید براتون جالب باشه: مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد

تصویر تست هوش شکستن کد قفل

تست هوش شکستن کد قفل 1

.

.

.

آموزش ذهن منطقی برای موفقیت در حل تست هوش شکستن کد قفل ضروری است. تفکر منطقی به شما امکان می دهد اطلاعات را به روشی ساختاریافته پردازش و تجزیه و تحلیل کنید که می تواند به شما در یافتن کد صحیح کمک کند. علاوه بر این، آموزش مغز بسیار مهم است زیرا نه تنها به شما کمک می‌کند تا معماها را سریع‌تر حل کنید، بلکه توانایی‌های شناختی شما را نیز تقویت می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا مهارت‌های کلی حل مسئله خود را بهبود ببخشید. تمرین ذهن منطقی مانند ورزش کردن هر قسمت دیگر از بدن است، هر چه بیشتر تمرین کنید، بهتر به آن دست خواهید یافت!

.

.

.

پاسخ تست هوش شکستن کد قفل

پیشنهاد می شود: داستان کوتاه زنی که عاشق دعوا با شوهرش بود!

تست هوش شکستن کد قفل 2

آیا تست هوش شکستن کد قفل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

از دست ندهید: هوش تصویری ترافیک؛ کدوم ماشین باید حرکت کنه تا قفل ترافیک باز بشه؟

اگر باهوش هستی ببین: اگه مخ داری مسیر درست رسیدن به پشت بام رو پیدا کن! یادت باشه راحت نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا