;
سرگرمی

اگر خطای تصویر رو بگی یعنی تمرکزت عالیه!

معمای تصویری موتورسوار: ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما در این تصویر خطایی وجود دارد که امکان وقوع صحنه در زندگی واقعی را غیرممکن می کند. آیا می دانید کدام یک؟

این تست سرگرمی در مجله گفتنی محدودیت‌های زمان و مشاهده شما را به چالش می‌کشد و در عین تلاش برای یافتن خطای احتمالی در تصویر، سرتان را به کار می‌اندازد. همانطور که همه چیز مرتب به نظر می رسد، در نگاه اول، مهم است که بدانید اشتباه بزرگی دارد، از جمله اینکه تکرار آن در زندگی واقعی غیرممکن است. برای دیدن انواع تست های دیگر به بخش سرگرمی مراجعه کنید.

 

معمای تصویری موتورسوار: اشتباه تصویر چیست؟!

 

همچنین ببینید: سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

معمای تصویری موتورسوار
معمای تصویری موتورسوار: تفاوت چالش ما در نحوه شمارش زمان خواهد بود. هیچ محدودیتی برای یافتن پاسخ وجود ندارد، فقط تایمر خود را شروع کنید، روی تصویر تمرکز کنید – به دنبال خطا باشید – تا لحظه ای که چیزی نامتجانس پیدا کنید. این روش شرکت در آزمون، توانایی شما را در تمرکز بر اساس زمان لازم برای یافتن پاسخ ارزیابی می کند.

این مطلب رو از دست نده: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

.

.

.

.

.

در تئوری، این سادگی بی‌اندازه است، اینطور نیست؟ اما شایان ذکر است که افراد کمی توانستند خطا را در شکل پیدا کنند، زیرا ظاهراً هیچ مشکلی وجود ندارد. اما این یک شوخی نیست و وقتی پاسخ را می‌دانید، حتی از اینکه زمان کمتری هم نمی‌برد، احساس ناامیدی می‌کنید.

برای کسانی که آن را پیدا نکردند یا کنجکاو هستند که بدانند آیا پاسخ شما یکسان است یا خیر، قطعنامه زیر را دنبال کنید:

پاسخ معمای تصویری موتورسوار

همچنین ببینید: معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

پاسخ معمای تصویری موتورسوار

دوچرخه سوار لباسی پوشیده است که پوستش را می پوشاند، چکمه و دستکش. از آنجایی که این یک تصویر یکپارچهسازی با سیستمعامل است، ما باید سعی کنیم آن را زمینه سازی کنیم، زیرا زمانی است که استفاده از کلاه ایمنی و عینک به سبک کوکینو بیشتر از آنهایی است که با گیره اکریلیک فروخته می شد.

برای کسانی که نمی دانستند، از روی کنجکاوی، اولین موتورسیکلت بنزینی در سال 1885 توسط گوتلیب دایملر آلمانی به کار گرفته شد. تقریباً تماماً از چوب ساخته شده بود و دارای دو چرخ برای حفظ تعادل خلبان بود، خنده دار نیست؟ دایملر در نهایت به کارل بنز پیوست و سازنده مشهور جهانی مرسدس بنز را تأسیس کرد.

با این حال، درست مانند داستان اینکه چه کسی هواپیما را اختراع کرد یا چه کسی اول پرواز کرد، آمریکایی ها دوست دارند این عنوان را به کشور خود نسبت دهند. به گفته برخی از مورخان، سیلوستر روپر دوچرخه‌ای را در سال 1867 ایجاد کرد که به بخار نیرو می‌داد، اما این پروژه تا حد بهبود نمونه اولیه پیش نرفت.

نتایج معمای تصویری موتورسوار

1.اگر 1 دقیقه یا بیشتر وقت گذاشتید

اگر نمره شما یک دقیقه یا بیشتر بود، بدانید که تمرکز شما آنجا نیست، باید فورا توانایی خود را برای مشاهده و ترکیب وقایع اصلاح کنید. اغلب، ذهن ما در جای دیگری است، آنقدر درگیر مشکلات و مسائل دیگر است که در طول روز کارها را به طور خودکار انجام می دهیم.

شاید زمان آن رسیده است که در جستجوی کنترل بهتر زندگی خود، کنترل داستان خود را به دست بگیرید. برخی از مشکلات را می توان برای چند لحظه فراموش کرد، به طرز عجیبی، زمانی که شما برگردید همچنان وجود خواهند داشت. قبل از هر چیزی که نیاز به ذهن آگاهی دارد، تمرینات تنفسی کوچک را به خاطر بسپارید (چندین آموزش در یوتیوب وجود دارد)، آنها به اکسیژن رسانی به مغز کمک می کنند.

2. از 30 ثانیه تا 55 ثانیه

معمای تصویری موتورسوار: توجه او بد نیست، ما باید موافق باشیم، اما ما همچنین می دانیم که او می تواند پیشرفت کند، درست است؟ شاید چیزی که برای رسیدن به تمامیت اعمال خود نیاز دارید، تسلیم واقعی باشد، آیا تا به حال به آن فکر کرده اید؟ شایان ذکر است که توجه بر چندین حوزه دیگر از زندگی ما تأثیر می گذارد، مانند نحوه رانندگی، نحوه ارتباط ما با مردم و حتی نحوه تعامل ما با محیط اطرافمان.

3.از 5 ثانیه (یا کمتر) تا 25 ثانیه

معمای تصویری موتورسوار: تمرکز شما مشکلی ندارد، اینطور است؟ تبریک می گویم بابت راهی که توانستید خود را از محیط اطرافتان، زمینه ای که در آن قرار گرفته اید و حتی مشکلاتی که با آن روبرو هستید جدا کنید. سعی کنید این مهارت را به اطرافیان خود منتقل کنید، زیرا این یک راه عالی برای عملکرد خوب در کار و روابط شخصی است و در عین حال کنترل کامل و توجه خود را روی یک هدف واحد حفظ می کنید.

 

 

لینک های مرتبط:

رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

چالش بصری بافندگان: حیوانی که در عکس مخفی است کجاست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =

دکمه بازگشت به بالا