;
سرگرمی

سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند!

آزمون هوش فیل: برخی از آزمون ها چالش برانگیزتر از بقیه هستند، به عناصر و آموخته های مختلف نزدیک می شوند و تلاش بیشتری را از ما می طلبند.

در آزمون سرگرمی امروز، یک اثر سوررئالیستی نمادین از سالوادور دالی را برای شما آورده ایم تا به قوی شدن برخی از حواس کمک کند. پس با این تست سرگرمی در مجله گفتنی همراه باشید.

 

آزمون هوش فیل:

 

همچنین ببینید: سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

سه فیل در نقاشی سالوادور دالی پنهان شده که فقط نابغه ها آن را میبینند! آیا شما هم جزو نابغه ها هستید؟!

آزمون هوش فیل

این مطلب رو از دست نده: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

.

.

به خوبی به اثر بالا دقت کنید و سرسری نگذرید!

.

.

.

.

.

آزمون هوش فیل: در زیر نتیجه آزمایش را برای کسانی که نتوانستند پاسخ را پیدا کنند یا می خواهند صحت آن را تأیید کنند قرار می دهیم.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش فیل

پاسخ آزمون هوش فیل

آزمون هوش فیل

درباره سالوادور دالی و سبک هنری اش:

همچنین ببینید: اگر چشمی دقیق داشته باشید، باید بتوانید چهره پنهان را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید

کلمه «سوررئالیست» که توسط شاعر آوانگارد فرانسوی گیوم آپولینر خلق شد، در سال 1917 به مردم معرفی شد، اما تا دهه بعد، در سال 1924، سوررئالیسم به عنوان یک جنبش هنری جذب شد.

آزمون هوش فیل: آندره برتون «مانیفست سوررئالیستی» را نوشت و جنبش را به عنوان «اتوماتیسم روانی محض» تعریف کرد که به وسیله آن پیشنهاد می کند کارکرد واقعی اندیشه را به صورت شفاهی، نوشتاری یا به هر طریق دیگری بیان کند. اعضای اصلی آن از اتخاذ دیدگاهی منطقی از زندگی امتناع می‌ورزیدند.

از ویژگی‌های اصلی سوررئالیسم می‌توان به تثبیت رویاها و تصاویر از طریق نمادگرایی، وجود تحریف در چهره‌ها، رویکرد آزادانه و بدون تابو به تمایلات جنسی، ایجاد تکنیک‌هایی برای «از دست دادن» منطق آثار و… در نهایت، رد ارزش های بورژوازی سنتی، مانند وطن، مذهب، خانواده، کار و غیره.

سالوادور دالی یکی از نمایندگان اصلی جنبش سوررئالیستی بود. در سال 1904 در کاتالونیا (اسپانیا) به دنیا آمد، دوران کودکی او با آزادی بیان خانواده مشخص شد و در سن بسیار پایین، استودیوی والدینش را به دست آورد.

او در حین تحصیل در آکادمی، در آثارش با کوبیسم آزمایش کرد، جنبشی هنری که هنوز تثبیت نشده بود، اما در مادرید، پایتخت اسپانیا بسیار موفق بود. دالی از مدرسه هنرهای زیبا فارغ التحصیل نشد، زیرا در سال 1926 از آنجا اخراج شد، زمانی که تصمیم گرفت به پاریس برود و در آنجا با پابلو پیکاسو آشنا شد.

آزمون هوش فیل: در پایان دهه 1920، سالوادور دالی لحظات مهمی را در زندگی حرفه ای خود پشت سر گذاشت. او با جذب حرکات مختلف هنری در دوران تحصیل در مادرید و بارسلونا، برخی از تکنیک‌های متمایز را ارائه کرده است. اما زمانی بود که کار زیگموند فروید را در مورد اروتیسم ضمیر ناخودآگاه کشف کرد و زمانی که به سوررئالیست های پاریس پیوست، کارش به بلوغ رسید.

او تا به امروز یکی از اصیل‌ترین، خلاق‌ترین و مهم‌ترین هنرمندان به حساب می‌آید، ناگفته نماند که او خود را به نقاشی و نقاشی محدود نکرد، زیرا او به عنوان مجسمه‌ساز، طراح محصول ، طراح صحنه و حتی در دنیای سمعی و بصری قدم می‌زد. . وقتی به یکی از آثار او برمی خوریم متوجه می شویم که با جلوه ای از ناخودآگاه و خواسته های دالی روبرو هستیم.

پس از مقدمه‌ای بر جنبش سوررئالیستی و این هنرمند مهم، می‌توانیم به آزمون امروز خود بازگردیم. تصویر بالای سایت متعلق به سالوادور دالی است و اندکی از جزئیات و نحوه نمایش احساسات، افکار و رویاهای خود را به ما نشان می دهد. می‌توانیم دریاچه‌ای کوچک، منظره‌ای را مشاهده کنیم که به شیوه‌ای متخاصم، تقریباً بدون پوشش گیاهی، به استثنای برخی درختان بدون شاخ و برگ.

سبز وجود ندارد، احساس گرمایی که هنر به ما می دهد قدرتمند است. سه قو در دریاچه کنار هم هستند و انگار در حال خنک شدن هستند. اگر با دقت به آزمون هوش فیل نگاه کنیم، می‌توانیم سایر پیکره‌های حیوانات را که در سنگ‌ها، ابرها و دیگر عناصر شکل مشخص شده‌اند، درک کنیم. اما چیزی که می خواهیم در اینجا پیدا کنیم سه فیل استتار شده هستند.

لینک های مرتبط:

رقص ناگهانی زنان فرانسه و مردن بر اثر رقص زیاد:اختلال نادر و وحشتناک در سال 1518 م!

اگر خطای تصویر رو بگی یعنی تمرکزت عالیه!

این تصویر به شما خواهد گفت که آیا روح شما مهربان است یا خیر!

سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا