;
سرگرمی

تست هوش کلید قاتل: اگه آدم تیز و بزی هستی بگو کدوم کلید مال یه قاتله؟!

آیا می توانید این سناریو را حل و فصل کنید؟ سرنخ ها درست روبروی شما هستند اما احتیاج به واکاوی و نبوغ مشاهده کننده دارند!

.

.

پیشنهاد می شود: بازی فکری رژلب و پیراهن ها را محاسبه کنید در در جرگه زبل ها جا بگیرید!

.

.

در تست هوش کلید قاتل، شخصی مرتکب قتل شده است و یکی از رهگذران را در خیابان به قتل رسانده. پلیس تنها یک سرنخ دارد و آن تعداد زیادی دسته کلید است. با دریافت اثر انگشت روی آن ها می توان فهمید قاتل کیست. اما آیا آنقدر باهوش هستید که بفهمید کدام کلید به قاتل و مظنون تعلق دارد؟!

شاید جالب باشد: تست شخصیت فضولی: خوب نگاه کن اول چی دیدی؟

تست هوش کلید قاتل

آیا تست هوش کلید قاتل برایتان ساده به نظر می رسد؟ به یاد داشته باشید که تست هوش های تصویری نیاز به نکته سنجی و استدلال قوی دارند. بنابراین آنچه شما را به لحاظ نبوغ از دیگران متمایز می کند، پاسخ های منطقی و هوشمندانه است!

همچنین جالب است: بازی هوش جابه جایی کبریت: اگه خدای هوشی می تونی با یه حرکت معادله درست بسازی؟!

.

.

.

.

از دست ندهید: تست بینایی اسب دریایی کوچولو کجا قایم شده؟ اگر چشمان تیزی دارید در همان نگاه اول پیدایش می کنید!

.

.

.

.

.

جالب است ببینید: تست هوش تصویری نقشه دارک بچه دزدی رو کی کشیده؟ اگه حس ششمت قوی هست میتونی بفهمی!

معمولا باید به زمان هم توجه داشته باشید. مکث بیش تر از ده ثانیه اعتبار و ارزش جواب تان را کم می کند.

.

.

.

تست هوش کلید قاتل: پس حالا نوبت آن رسیده که جواب را بررسی کنیم. امیدواریم که جواب شما نیز درست باشد.

از دست نده: آزمون شناسایی شوهر بیزینسی: کدوم خانوم شوهرش مایه داره؟

.

.

.

.

.

جالب است: بازی فکری هوش ریاضی: اگر ریاضیت خوبه بگو چه عددی جا افتاده؟ باهوشا زود جواب میدن!

.

.

.

.

همچنین جالب است: اگر در نبوغ همتا ندارید حدس بزنید کدام یک از افراد درون تصویر زامبی است؟

جواب تست هوش کلید قاتل

یک کلید به صورت عادی نمی تواند نشان دهد که صاحبش قاتل است یا نه. اینکه یک عکس ترسناک یا حتی وسیله تیز به آن وصل باشد نشان نمی دهد که او حتمن مرتکب قتل شده است. اگرچه کلیدی که به آن چاقو یا اشیا خطرناک متصل است نشان می دهد صاحب آن به احتمال زیاد ممکن است دزد یا زورگیر باشد.

اما برا اینکه بفهمیم صاحب کدام کلید قاتل است، کلیدی که خونی شده نشان می دهد که صاحب آن سراسیمه مرتکب قتل شده و با دستان خونی اش به کلید دست زده. بنابراین شواهد نشان می دهد که کلید خونی متعلق به یک قاتل است.

حتمن ببینید: آیا می توانید در 7 ثانیه بگویید چند کرگدن در تصویر وجود دارد؟ فقط 10 درصد افراد موفق می شوند!.

جواب تست هوش کلید قاتل

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

تست هوش کلید قاتل: معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

تست هوش کلید قاتل: در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

شاید جالب باشد: اگر دقت ذهنی خوبی دارید بگویید چند تا کبریت می بینید؟ فقط حواستان باشد که ظاهر بین نباشید!

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

تست هوش کلید قاتل: دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

تست هوش کلید قاتل: معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

شاید جالب باشد: آزمون هوش ریاضی نوابغ برای کسایی هست که تو مدرسه زنگ ریاضی میترکوندن!

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

تست هوش کلید قاتل: آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

جالب است: معمای تصویری باغچه خانه چه ایرادی دارد؟ کجای کار می لنگد؟!

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

حتما ببینین: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

برایتان جالب خواهد بود: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

شاید جالب باشد: تست هوش ریاضی ترتیتب رنگ بعدی چیه؟ زبل های ریاضی در 6 ثانیه تشخیص می دن!

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

جالب است ببینید: تست شخصیت خانوم ناسازگار: با حس ششم تان حدس بزنید کدام خانوم 4 بار ازدواج کرده است؟!

کاربرد تست هوش چیست؟

از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل

ببینید: تست شخصیت کیک مورد علاقه تان نشان می دهد معمولا در جمع چگونه رفتار می کنید!

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

پیشنهاد می شود: آزمون هوش تصویری مسیر: به زنبور عسل کمک کنید تا راه رسیدن به گل ها را پیدا کند!

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

شاید جالب باشد: از هر 5 نفر تنها یک نفر نبوغ حل این معما را دارد: کدام یکی آقاست؟!

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

همچنین ببینید: تست شخصیت ماه: میخوای بدونی قراره چطوری عاشق بشی؟ کافیه یکی از ماه ها رو انتخاب کنی!

فواید بازی فکری برای کودکان

فواید بازی فکری برای کودکان از جهاتی به فواید بازی های فکری برای بزرگسالان شباهت دارد. بازی فکری باعث تقویت و بهبود عملکرد مغز و ذهن میشود که در تمام ابعاد زندگی موثر است. تقویت و رشد مهارت‌های فردی و اجتماعی، کودک را تبدیل به انسانی توانمند می‌کند که روزبه‌روز استقلال بیشتری می‌یابد و حس مسئولیت‌پذیری و اتکای به خود را بیشتر در خود رشد می‌دهد.

شاید جالب باشد: تست هوش ریاضی ترتیتب رنگ بعدی چیه؟ زبل های ریاضی در 6 ثانیه تشخیص می دن!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

این مطالب هم خیلی جالب هستند:

حتما ببینید: چرا شستن تخم مرغ و نگهداری در یخچال خظرناک است و نباید این کار را کرد؟!

خیلی جالبه: آزمون شناسایی مقصر اصلی کیه؟ اگر زرنگی بگو!

حتما ببین: آزمون شناسایی پلیس واقعی: اگر قدرت تشخیص بالایی داری بگو کدوم آقا پلیس واقعیه؟!

خیلی جالبه: تست بینایی مرغ عشق ها چه فرقایی با هم دارن؟ اختلافات این دو تا پرنده عاشقو حل کن!

حتما ببین: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

امتحان کنید: از بین بردن جوش صورت و بدن با صابون زردچوبه: این ماده را آماده کنید و عفونت ها را بیرون بکشید!

این مطلبم جالبه: معمای گورخرها: اگر هر 5 تفاوت دو گورخر را پیدا کنی جزو دو درصد نخبه جامعه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا