;
سرگرمی

چالش10 ثانیه ای برای تست ضریب هوشی، کدام لیوان اول پر می شود؟ پلک نزن، زمان در حال تمام شدن است!

تست هوش پر شدن لیوان چای: آیا حاضرید ضریب هوشی خود را آزمایش کنید؟ ببینید آیا می توانید بفهمید که کدام لیوان در تست هوش پر شدن لیوان چای برای اولین بار در 10 ثانیه پر می شود، آیا اماده چالش هستید ؟ چالش امروز در مورد حل مسئله و مشاهده دقیق است . ما یک عکس با چندین لوله داریم و وظیفه شما این است که بفهمید کدام لیوان ابتدا پر می شود.

ممکن است مشکل به نظر برسد، اما نگران نباشید! با کمی تمرکز و حوصله می توانید به آن پی ببرید.برای اینکه بفهمیم کدام لیوان ابتدا پر می شود، باید به تصویر دقت کرد و روی شناسایی تله های احتمالی تمرکز کرد. به عنوان مثال، برخی از مجراها ممکن است مسدود شده باشند. فرض بر این است که جریان شروع بدون وقفه است، زمان آن رسیده است که توانایی های خود را آزمایش کنید و دریابید که کدام لیوان ابتدا پر می شود.

 

تصویر تست هوش پر شدن لیوان چای

تست هوش پر شدن لیوان چای 1

.

.

.

پازل مخزن آب نوعی پازل منطقی است که شامل پر کردن یک ظرف با مقدار مشخصی آب است. هدف این پازل استفاده از اطلاعات داده شده و منابع موجود برای تعیین نحوه پر کردن مخزن با مقدار صحیح آب است. این پازل ها اغلب حاوی تعدادی مخزن مختلف هستند که به نوعی به هم متصل شده اند و هر مخزن باید تا سطح صحیح پر شود. بازیکنان باید از تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله برای حل پازل استفاده کنند.

.

.

.

پاسخ تست هوش پر شدن لیوان چای

تست هوش پر شدن لیوان چای 2

آیا تست هوش پر شدن لیوان چای را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا