;
سرگرمی

رمز را در 15 ثانیه یا کمتر از آن بشکنید و IQ خود را آزمایش کنید! ببینیم میتونی حلش کنی یا نه!

تست هوش یافتن رمز قفل: آیا آنچه را که برای شکستن کد لازم است دارید؟ مغز خود را با تست هوش یافتن رمز قفل امتحان کنید و ببینید آیا می توانید آن را در 15 ثانیه حل کنید؟ وقت آن است که ذهن خود را امتحان کنید و کد را بشکنید ! تصویری به ما ارائه می شود که دارای پنج ترکیب است که اشتباه هستند.

این نوع چالش در شبکه های اجتماعی محبوب است و منطق و مهارت های فکری شما را محک می زند. حل کننده ها باید به دقت به سرنخ ها نگاه کنند و تصویر را تجزیه و تحلیل کنند تا کد 3 رقمی را پیدا کنند. این یک تمرین سرگرم کننده است که مهارت های حل مسئله شما را آزمایش می کند و به شما کمک می کند مغز خود را تیز کنید.

برای تکمیل چالش و یافتن کد 3 رقمی باید دقت و تمرکز داشته باشید. قوانین حل پازل به شرح زیر است: نقاط رنگی قرار داده شده پس از هر ترکیب از 3 عدد را بررسی کنید. یک نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد وجود ندارد، یک نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر سمت راست نیست و یک نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد. این چالش به عنوان دشوار طبقه بندی شده است.

هنگام نگاه کردن به نقاط رنگی مراقب باشید! آنها به ترتیب قرار نمی گیرند و شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا کد را پیدا کنید یا چالش را کامل کنید، وقت بگذارید و روی یافتن کد مناسب تمرکز کنید!

تست شخصیت:آیا بر خود متمرکز هستید یا روی دیگران! فقط یکی از این 3 بالون هوای گرم را انتخاب کنید!

تصویر تست هوش یافتن رمز قفل

تست هوش یافتن رمز قفل 1

.

.

.

آموزش ذهن منطقی شما برای شکستن کد در تست هوش یافتن رمز قفل ضروری است. مغز ما مانند هر ماهیچه دیگری است، برای تیز ماندن نیاز به تمرین منظم دارد. با آموزش مغز خود به صورت روزانه می توانیم توانایی خود را برای تفکر منطقی و تحلیلی بهبود بخشیم . این نوع تفکر می تواند به ما کمک کند مشکلات پیچیده را به قطعات کوچکتر تقسیم کنیم و ما را قادر می سازد راه حل هایی را سریع و کارآمد پیدا کنیم. توسعه مهارت های منطقی بهتر می تواند به ما کمک کند تا تصمیمات بهتری بگیریم، حلال مشکلات بهتری شویم و بتوانیم خلاقانه تر فکر کنیم. آموزش مغز برای تکمیل این پازل هوش ضروری است.

.

.

.

پاسخ تست هوش یافتن رمز قفل

تست هوش یافتن رمز قفل 2

آیا تست هوش یافتن رمز قفل را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

شاید برایتان جالب باشد

اگر ادعا میکنید ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای ریاضی در 12 ثانیه بیابید.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی مرد عاشق: مرد به کدامیک از زنان تصویر علاقمند است!؟

از دست نده: تزیین دفتر مشق برای کودک دلبندتان؛ حتی اگر در نقاشی مبتدی هستید+ تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا