;
سرگرمی

آیا می توانید 3 تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرهای آنها را پیدا کنید؟ فقط یک نابغه می تواند در 10 ثانیه این کار را انجام دهد!

تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرها: در تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرها ما دو عکس از کودکان را داریم که با آجر اسباب بازی در حال انجام بازی می باشند و ماموریت شما این است که سه تفاوت را در 10 ثانیه پیدا کنید . با پیدا کردن سه تفاوت بین دو عکس، آماده شوید تا مهارت های بینایی خود را به چالش بکشید . شما باید سریع باشید، زیرا فقط 10 ثانیه برای تکمیل این کار فرصت دارید .

اگر به دقت نگاه کنید، سه تفاوت ظریف بین این دو تصویر وجود دارد . آیا می توانید آنها را در محدوده زمانی مشخص کنید؟ خوب نگاه کنید و ببینید آیا می توانید تغییرات را متوجه شوید یا خیر !

این بازی فقط برای کودکان نیست. چون برای تمام سنین سرگرم کننده است . شما اگر به دنبال آزمایش درک خود هستید ، این بازی مطمئناً سرگرمی خوبی را ارائه می دهد .

حکایت ملانصرالدین و زن کاملی که به دردش نمی خورد!

تصویر تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرها

تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرها 1

.

.

.

آیا می توانید همه تفاوت ها را تشخیص دهید؟ مهارت های کارآگاهی خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید سه تفاوت بین دو تصویر را تشخیص دهید یا خیر؟ برای موفقیت، باید متمرکز بمانید و چشمان خود را باز نگه دارید . وقت خود را صرف کنید و آهسته قدم بردارید، شما می توانید این کار را انجام دهید ! از نگاه کردن به جزئیات و بررسی تک تک جنبه های تصویر نترسید . در نهایت برای هر تفاوت زمانی برای خود هدف تعیین کنید و در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت . به خودت ایمان داشته باش ،چون می توانی این کار را انجام دهی!

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرها

مخصوص باهوشا: نکات دارکی توی تصویر وجود داره؟ این معما 90 درصد افراد را گیج کرده!

تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرها 2

آیا تفاوت تصویری بین بچه ها و آجرها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

مطالب جالب پیشنهادی:

داستان جذاب: حکایت زنان حقه باز که مرد جوجه فروش را لخت کردند!

آزمون شناسایی اشکال اتاق بیمار: اگر فکر می کنی خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

حتمن ببینید: ویدیوی خنده دار پدر خارجی؛ قابل توجه پدرهای ایرانی!

داستان تاجر ثروتمند و چهار زنش؛ همه ما 4 همسر داریم!

داستان کوتاه خیانت به همسر و جواب دندان شکن!

داستان زیبای خجه چاهی؛ زن بی حیایی که حتی مار را فراری داد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =

دکمه بازگشت به بالا