;
سرگرمی

فقط یک نابغه تیزبین می تواند 10 تفاوت تصویری میز میوه ها را در کمتر از 25 ثانیه پیدا کند!

تفاوت تصویری میز میوه ها: تفاوت تصویری میز میوه ها مهارت های مشاهده ای شما را آزمایش می کند و مغز شما را برای یافتن 10 تفاوت در کمتر از 25 ثانیه به چالش می کشد! شما باید چشمان خود را باز نگه دارید و از چشم عقابی خود برای تشخیص ناهماهنگی ها استفاده کنید. آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ به این سرگرمی بپیوندید و ثابت کنید که برای نابغه بودن چه چیزی لازم است!

بازی امروز یک بازی ساده و در عین حال چالش برانگیز است. تفاوت تصویری میز میوه ها شامل یافتن ده تفاوت بین دو تصویر با یک میز با میوه های مختلف است. شما فقط 25 ثانیه فرصت خواهید داشت تا هر ده تمایز را شناسایی کنید. چالش اینجا این است که تفاوت ها را به سرعت تشخیص دهید، بنابراین مهارت های مشاهده و سرعت شما در حال آزمایش است!

حتمن ببینید: کدوم خانوم ناقلای ورپریده 4 بار شوهر کرده؟!

این بازی ممکن است در نگاه اول بازی آسانی باشد، اما از اینکه وقتی زمان محدود است چقدر سخت می شود تعجب خواهید کرد. بنابراین، بهترین شانس موفقیت را به خود بدهید و ببینید چقدر تفاوت می توانید در زمان تعیین شده پیدا کنید.

پیشنهاد می شود بخوانید: داستان ارزن عثمانی خروس ایرانی!

تصویر تفاوت تصویری میز میوه ها

تفاوت تصویری میز میوه ها 1

.

.

.

بازی های تفاوت تصویری یک بازی کلاسیک می باشد که مهارت های مشاهده و تمرکز فرد را به چالش می کشد. یافتن تفاوت ها مطمئناً کار آسانی نیست، زیرا باید روی جزئیات تمرکز کنید و با دقت مشاهده کنید. ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما زمانی که این کار را انجام دادید، می‌توانید به راحتی تفاوت‌ها را شناسایی کنید.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری میز میوه ها

جالب: کدام یک از افراد داخل تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

تفاوت تصویری میز میوه ها 2

آیا تفاوت تصویری میز میوه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

خیلی جالبه حتمن ببین

پیشنهاد می شود: حکایت مردی که روی شیطان را کم کرد!

تقلید حرکات رزمی بروس لی توسط کودک ژاپنی همه را مبهوت کرد+ ویدیو

پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با سوزندوزی بلوچ+ تصاویر

کسی که صاحب اصلی گربه می باشد را میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا