;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی و عکس ارژنگ امیرفضلی از دوختن شکم تا پراید و بنز!

ارژنگ امیرفضلی متولد اردیبهشت ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر کمدی و نقاش است. تحصیلکرده رشته گرافیک می باشد که تئاتر را از مدرسه شروع کرد و با مجموعه ساعت خوش مشهور شد و در اوج شهرت وقتی متاهل بود مدتی ممنوع الکار شد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالب است: تغییر چهره نگار فروزنده در 45 سالگی | جنجال عمل زیبایی!

برپایی نمایشگاه

سال ۷۱ یک نمایشگاه نقاشی گذاشتم ، عمدتا هم تو مایه های سورئال نقاشی می کشید م؛ دلی و این حرف ها ولی دیدم از این طریق نمی شود پول درآورد.

ارژنگ امیرفضلی و شهرت در ۲۴ سالگی

ارژنگ امیرفضلی سال ۱۳۷۳ وقتی ۲۴ ساله بود با مجموعه «ساعت خوش» بعنوان بازیگر به اوج شهرت رسید ، او طراح و نویسنده این کار هم بود.

پیشنهادی میشه ببینید: جدیدترین عکس الهام چرخنده در کنار شوهر و مادرشوهر عراقیش

مشکلات شهرت

ارژنگ امیرفضلی: بعد از ساعت خوش احساس نمی کردم زندگی خصوصی دارم چون یادم است سه بار شماره تلفن خانه مان را عوض کردیم ، من از مادرم و خانه خجالت می کشیدم. وقتی می رفتم توی خیابان هم ، انگار باز سرکار بودم ، بیرون هرجا می رفتیم آن مکان به هم می ریخت و شلوغ می شد.

پدر ارژنگ امیر فضلی

من دنیایی خاطره و آموزنده از پدرم به یاد دارم، فقط می‌ توانم بگویم که از نظر روحیات فردی جا پای پدرم گذاشته‌ ام اما از نظر اخلاقی پدرم خیلی بهتر از من بود.

ارژنگ امیر فضلی و پدرش

ممنوع الکاری و ازدواج ارژنگ امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی: بعد از تعطیلی ساعت خوش و در اوج شهرت بدون دلیل ممنوع الکارمان کردند و من مجبور شدم با حقوق ماهی ۲۰ هزار تومان بازاریاب تبلیغاتی یک شرکت بشوم.

آن زمان زن هم گرفته بودم و واقعا ۲۰ هزار تومان به هیچ جایم نمی رسید ، هم خودم آنجا کار می کردم و هم خانمم آمده بود آنجا کار می کرد ولی باز پولمان نمی رسید.

پراید تا بنز

‌آن‌ قدر درآمد دارم که فقط خرج روزانه‌ ام را تامین کنم، جالب این‌جاست که بیشتر مردم فکر می‌ کنند بازیگرها باید زندگی خاص و ویژه‌ ای داشته باشند. زمانی‌ که مرا پشت فرمان پراید می‌ بینند، داد می‌ زنند ماشین بنزت را کجا گذاشتی ! مردم از ما توقع دارند زندگی شیکی داشته باشیم اما با این پول‌ ها نمی‌ شود.

ماجرای بیماری و هزینه ها

ارژنگ امیرفضلی، قبل از عید ۱۳۹۶ سر فیلمبرداری محله گل و بلبل بودم ، بعد از کار رفتم خانه، کله پاچه داغ کردم، خوردم، خوابیدم و با درد شدیدی در جناغ سینه بیدار شدم.

دیدم با مُسَکِن درست نمی‌ شود، دولا دولا ماشین گرفتم رفتم بیمارستان، روی تخت بیمارستان از درد به خودم می‌ پیچیدم و کسی که بالای سرم بود توضیح می‌ داد که این جا خصوصی است و اول باید این قدر بریزید و …

گفتم فقط یک آژانس برایم بگیرید بروم جایی که بیمه تامین اجتماعی قبول کند، رفتم بیمارستان لبافی‌نژاد؛ گفتند درد لوزالمعده است و باید بروم شهدای تجریش، با اورژانس بردندم آن جا، جایتان خالی، درد شدید و چاله چوله‌ های خیابان! فردا صبحش جراحی شدم، شکمم را باز کردند، درست کردند، بخیه زدند، رفو کردند، (به شوخی) فکر کنم گلدوزی هم کردند!

 

برایتان جالب خواهد بود

مهران مدیری کارگردانی که راننده آمبولانس بود!+ دختر و پسر جوانش!

هلیا امامی زیبایی خیره کننده و تیپ های متفاوت+ عکس

دختر جواد رضویان چقدر بزرگ شده!+ عکس

نصرالله رادش و تصاویری از خانواده جذاب و پسر فوق العاده خوشتیپش!

لیلا حاتمی و تصاویر پدر و مادر، مادرشوهر، شوهر، پسر و دخترش!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا