;
مد روزمد و زیبایی

عکس های جالب از تاریخچه اندام زنان ایرانی که تا حالا ندیدی!

تاریخچه اندام زنان ایرانی: مد و پوشش زنان حکومت های مختلف ایرانی که بسیار جالب است و توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

در بخش مد روز مجله گفتنی تصاویری را ببینید از بازسازی تاریخچه اندام زنان ایرانی با لباس هایی زیبا که در عصر خودشان مرسوم بوده است. جالب است بدانید که این تصاویر توسط هوش مصنوعی ایجاد شده اند. تا قبل از اختراع دوربین، تنها تندیس‌ها و نقاشی‌ها کمک می‌کرد تا چهره افراد برای همیشه ماندگار شود؛ تصاویری که تحت تاثیر ویژگی‌های فرهنگی و آیینی اغلب با اغراق همراه بود. حالا، هوش مصنوعی موفق شده زمان را معکوس کند و خود را به‌ دوران های مختلف تاریخی در ایران ببرد و به ما نشان دهد که تاریخچه اندام زنان ایرانی با استایل آن زمان چگونه بوده است.

این هم جالبه: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

عکس های جالب تاریخچه اندام زنان ایرانی در ویدیویی کوتاه

درست است که این روزها بیش از ۷۰ درصد مردم در سراسر جهان، لباس هایی شبیه به هم و در مدل های گوناگون می پوشند اما نمی توان که این حقیقت را نادیده گرفت که هر قوم و ملتی لباس های خاص خودش را دارد. لباس های کابویی، لباس بلوچی، لباس های مخصوص اسکاتلندی، دشداشه، کیمونو و یک لیست بی پایان از این لباس ها وجود دارد که ما می توانیم برای شما نام ببریم و تابلوئی فرهنگی هر ملتی را با آن ها برای شما به نمایش بگذاریم اما، لباس های سنتی زنان ایرانی در بین این لباس های سنتی و قومیتی، جلوه و زیبایی خاصی دارد که چشم هر بیننده ای را خیره می سازد.

برایتان جالب خواهد بود

تفاوت های زیبایی زنان ایران و تاجیکستان چیست؟

بچه های زیباترین زنان جهان چه شکلی شده اند؟

بهترین لباس برای شب یلدا؛ شب یلدا چی بپوشم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا