;
سرگرمی

کدام فرد تصویر تظاهر می‌کند ثروتمند است؟| میزان هوش خود را محک بزنید!

سوالات معمای تصویری جالب: اگر واقعا عاشق معما هستید، این مطلب را که شامل چند معمای تصویری جذاب است را از دست ندهید. این معماها،مغز شما را گرم کرده و قوه تخیل شما را تقویت می کند. شما باید به جزئیات کوچک توجه کنید و خارج از چارچوب فکر کنید تا پاسخ های درست را ارائه دهید. با مجله خبری گفتنی و سوالات معمای تصویری جالب همراه باشید.

اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت جنسیت عروس؛اگه گفتی کدوم عروس یک زن می باشد؟

سوالات معمای تصویری جالب

همانطور که بارها اشاره کرده ایم بازی های فکری می توانند ذهن و مغز شما را برای فعالیت بیشتر آماده کنند. فعالیت های مغزی، مغز شما را سالم نگه می دارد. از بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی، کاهش حافظه و آلزایمر در آینده پیشگیری می کند. از همه مهمتر می تواند توانائیهایی شناختی شما را افزایش دهند. کافی است هر روز برای لحظاتی خود و ذهن خود را با بازی های فکری مشغول کنید.

در سوالات معمای تصویری جالب شما با چند تصویر معمایی روبرو خواهید شد. این معماها بسیار چالش برانگیز هستند. در عین حالی که این معماها می توانند سرگرم کننده باشند، می توانند شما را سرگرم کرده و لحظات شادی را در اختیار شما قرار دهند. البته نباید فراموش کنید که این سوالات معمایی تصویری جالب نیز دارای زمان محدود برای پاسخگویی هستند. به این خاطر که درجه سختی آنها افزایش پیدا کند.

اگر آماده هستید می توانید تصاویر سوالات معمای تصویری جالب را ببینید و سپس در کمتر از 7 ثانیه به آنها پاسخ دهید. یک ذهن حلاق و باهوش می تواند به همه این سوالات به خوبی پاسخ دهد. با هم تصاویر را مرور می کنیم.

.

.

همچنین بخوانید: 9 رفتار و کارهایی که نشان می دهد در خانواده ای فقیر بزرگ شدید، حتی اگر مخفی کنید!

تصویر 1

سوالات-معمای-تصویری-جالب-2

سه مسافر در بخش ویژه هواپیما نشسته اند. هر کدام از این افراد مبلغ زیادی برای بلیط پرداخت کرده اند. امایکی از افراد تصویر تظاهر به ثروتمند بودن می کند، به نظر شما کدامیک تظاهر می کند.

جالبه: با تست شخصیت سایه دختر خود واقعی خود را بشناسید و ببینید شبح مورد علاقه شما چه چیزی را در مورد شما آشکار می کند!

تصویر 2 در سوالات معمای تصویری جالب

چمدان های مسافرتی جنی، مارک و کیت یک رنگ و تقزیبا شبیه هم هستند. اما نشانه هایی وجود دارد که می توان به آسانی تشخیص داد، کدام چمدان مال، کدام شخص است. آیا می توانید به آنها کمک کنید تا تشخیص دهند کدام یک متعلق به آنها است؟

شاید جالب باشد: اگه چشمان عقابی داری 3 تفاوت تصویری ناخدا گاو رو در مدت 10 ثانیه پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون هوش تقسیم مربع؛ در 10 ثانیه بگین چجوری میشه با 4 چوب کبریت مربع رو به دو قسمت مساوی تقسیم کرد؟

اگر به این قسمت از مطلب رسیده اید احتمالا پاسخ ها را داده اید و می خواهید مطمئن شوید که ایا پاسخ تان درست است یا خیر؟ در ادامه در تصویر پاسخ هر معما را با هم مرور می کنیم.

پاسخ تصویر 1

سوالات-معمای-تصویری-جالب-3

پالتوی این فرد از جنس پارچه ارزان قیمت پلی استر تهیه شده است. در صورتی که یک پالتو گران قیمت و خوب و نیز مارک از جنس های بهتری ساخته می شود.

پاسخ تصویر 2 در سوالات معمای تصویری جالب

سوالات-معمای-تصویری-جالب-4

چمدان با خراش متعلق به زن دارای سگ است. و چمدان با برچسب امنیتی متعلق به مردی با پیراهن آبی است. در تصویر نیز مشخص شده است.

ورزش مغز چیست؟

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید برایتان جالب باشد:

تست بینایی گربه متفاوت،اگه گربه متفاوت رو در مدت 10 ثانیه پیدا کردی،حتما برا چشمات اسفند دود کن!

اگر چشمان تیزبین داری 3 تفاوت تصویری گاو خندان را در مدت 12 ثانیه پیدا کن!

دریاچه گنج عجیب: شهری در ایران که شما را پولدار می‌کند!

آزمون هوش شناخت نامزد پسر؛ آیا از سرنخ های موجود در تصویر می توانید بفهمید که نامزد این مرد کیست؟

تفاوت تصویری مرد غارنشین و همسرش را در 12 ثانیه پیدا کن و نشون بده چقدر ریزبینی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا