;
سرگرمی

سوال هوش مرد متاهل کیست؟ کدام مرد زن و بچه دارد؟

سوال هوش مرد متاهل: در آزمون سرگرمی امروز یک سوال هوش جذاب آورده ایم. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. به نظر شما کدام مرد در تصویر متاهل است و زن و بچه دارد؟

چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفدارات زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

 

وب سایت گفتنی در بخش سرگرمی، انواع مطالب جالب و تست بینایی را نشر می دهد. همچنین مطالب جدید و دانستنی های عجیب ما را در بخش عجایب بخوانید.

 

همچنین بخوانید: سوال هوش همسر زندانبان کیه اگه گفتی؟!

 

سوال هوش مرد متاهل: کدام مرد متاهل است و زن و بچه دارد؟

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

سوال هوش مرد متاهل

آیا هنوز دارید به سوال هوش مرد متاهل فکر می کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم که تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش نمایید. اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. و اگر ناامید شدید نگران نباشید ما جواب را در پایین صفحه برای شما قرار داده ایم.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش مرد متاهل را می توانید در پایین صفحه ببینید!

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش مرد متاهل

مرد سمت چپ برادر زن است و او هم کادو گرفته است. اما زن سمت راست از دست همسرش عصبانی است، چون برای پسرشان کادوی کریسمس نخریده است. همچنین خالی که پدر و پسر روی گونه سمت چپ دارند نشان می دهد که ان ها با هم نسبت خونی دارند.

پس پاسخ درست، مرد سمت راست است.

پاسخ سوال هوش مرد متاهل

سوال هوش مرد متاهل: مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تست ها شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید. زندگی ماشینی امکان ورزش مغزی را از ما گرفته است.

تست هوش، معمای تصویری و تست های زیادی هستند که مجله گفتنی آن ها را با شما به اشتراک می گذارد و می توانید با دیدن تمامی آن ها در بخش سرگرمی، اوقات فراغت خود را پر کنید.

 

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

تیزبینی خود را امتحان کنید: زنبور را فقط در 10 ثانیه پیدا کنید!

بدترین کشورها برای اخذ تابعیت: این کشورها به شما اقامت شهروندی نمی دهند!

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بدون در نظر گرفتن خال، قیافه مرد تصویر سمت راست جار میزنه که یک مرد متاهله که باعث ناراحتی زنش شده و همیشه طلبکاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا