;
سرگرمی

تیزبینی خود را امتحان کنید: زنبور را فقط در 10 ثانیه پیدا کنید!

تست بینایی زنبور: در سرگرمی امروز تیزبینی خود را امتحان کنید: زنبور را فقط در 10 ثانیه پیدا کنید! در این محیط پر از آشفتگی و به اندازه کافی عجیب، یک زنبور وجود دارد!

در تست بینایی زنبور، یافتن یک زنبور کوچک در کوتاه ترین زمان ممکن مد نظر است، اما تعداد کمی موفق به انجام آن در حد مجاز می شوند.

تصویر تست بینایی زنبور

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

یافتن یک زنبور کوچک در کوتاه ترین زمان ممکن مد نظر است، اما تعداد کمی موفق به انجام آن در حد مجاز می شوند.آیا شما می توانید؟؟

تست بینایی زنبور-تیزبینی خود را امتحان کنید: زنبور را فقط در 10 ثانیه پیدا کنید!نتیجه تست بینایی زنبور: زنبور را پیدا کنید در پایین صفحه:

.

.

.

.

.

جالبه: اگه تست شناسایی ربات در میان جمع رو حل کنی خیلی نابغه ایی!

آیا توانستید پیدا کنید؟ چالش سختی است. باز هم تلاش کنید!

.

.

.

در داخل این تصویر بسیار کثیف تست بینایی زنبور، باید یک حیوان واقعاً بسیار کوچک پیدا کنید! آیا می توانید زنبور گمشده را در این تصویر گیج کننده در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟ تعداد کمی می توانند! در شبکه های اجتماعی گفته می شود که تنها 8 درصد از کاربران می توانند آن را در زمان موجود پیدا کنند.

یک راه عالی برای حل تست‌ها، برای کسانی که اکنون شروع می‌کنند، دقیقاً تلاش برای جدا کردن تصویر به سه بخش بزرگ است: راست، مرکز و چپ. برای این کار کافی است خطوط عمودی خیالی روی شکل ایجاد کنید و آن را به سه قسمت نسبتاً مساوی تقسیم کنید.

جواب تست بینایی زنبور

این چالش تست بینایی زنبور یک پیشنهاد بسیار ساده دارد: زنبور را در تصویر پیدا کنید. اگر آماده هستید، تایمر را تنظیم کنید و به محض اینکه احساس راحتی کردید، با تصویر آماده بازی کنید تا بتوانید خودتان را به چالش بکشید! بریم سراغ جواب؟

این تست رو هم امتحان کن: تست قدرت کنترل : چقدر روی زندگی تان تسلط و قدرت دارید؟!

تست بینایی زنبور- نتیجه تست بینایی زنبور

آیا موفق شدید؟ این تست نیاز به چشمان تیزبین داشت و همه نمی توانستند از پس آن بربیابند.

نیازی به کمال گرایی نیست، به یاد داشته باشید که در میانه یک چالش خواهید بود و در سریع ترین زمان ممکن به دنبال پاسخ خواهید بود، بنابراین همه این کارها باید بلافاصله و تقریباً خودکار انجام شود.

به نظر آسان است، اما اکثریت قریب به اتفاق در تلاش برای غلبه بر این معمای بصری شکست خوردند. به شما هشدار می دهیم که این چالش مانند سایر چالش های موجود در شبکه های اجتماعی نیست. در گفتنی امروز قدرت دید خود را به چالش بکشید.

چالش‌ها بسیار زیاد هستند، مواردی مانند یافتن خطاهای کوچک در تصویر، مشکلات شخصیتی، چابکی و حتی آنهایی که به مسائل زندگی حرفه‌ای و عشقی شما می‌پردازند. وقتی صحبت از به چالش کشیدن خود می شود، گزینه ها فراوان است!

آزمون ها ابزارهای قدرتمندی هستند که به گذراندن زمان و ارائه سرگرمی تضمین شده کمک می کنند. کسانی که دوست ندارند گهگاهی خود را به چالش بکشند، یا دروغ می گویند یا در حال حاضر چنان زندگی چالش برانگیزی دارند که ترجیح می دهند در اوقات فراغت خود استراحت کنند.

هر زمان که جمعیت دور هم باشند، شانس عالی برای رقابتی بودن دقیقاً این است که ببینیم چه کسی چابک تر است. با گفتنی همراه باشید.

همچنین ببینید: ما 10 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا متوجه شوید که این تصویر چه مشکلی دارد. آیا شما توانایی دارید؟

اگر این باعث نگرانی شما می شود، نگران نباشید. در ابتدا، همه چیز واقعا گیج کننده تر و دشوارتر به نظر می رسد، اما با تمرین و زمانپاسخ خود را نشان می دهد. پس از این که تصویر را به سه ربع تقسیم کردید، سعی کنید در هر یک از آنها به دنبال شی یا حیوان مورد نظر خود بگردید و فراموش کنید که دو ربع دیگر وجود دارند.

هنگامی که این کار را انجام دهید، در اسرع وقت، به نظر می رسد وضوح تصویر سریعتر از گم شدن شما ظاهر می شود، و در حالی که به همه آنها نگاه می کنید روی یک منطقه تمرکز نکنید. کسانی هستند که ترجیح می دهند کل شکل را با احتیاط، حتی اگر زیرکانه، تجزیه و تحلیل کنند، حتی قبل از اینکه بخواهند آنچه را که خواسته شده است بیابند.

اگر این راه را ترجیح می دهید، بدانید که در بسیاری از موارد، بسته به آزمون پیشنهادی، راه بسیار خوبی برای یافتن پاسخ هایی است که به دنبال آن هستید. در این چالش، چیزی که می یابیم خیلی خوشایند نیست، درست است؟ انبوهی از ظروف کثیف، غذا و نوشیدنی باقی مانده در همه جا، مگس ها و…

با دقت به تصویر، حتی یک لیوان شکسته در داخل سینک می بینیم که در نقطه ای یک نفر چای نوشیده است، به اضافه دو ماهیتابه و لیوان های بی شمار، کارد و چنگال و بشقاب. در واقع، در جایی یک زنبور نیز وجود دارد که احتمالاً خود را استتار می کند، انگار که یک مگس کوچک است. آیا توانستید مقداری سوشی در آنجا پیدا کنید؟ فقط امیدواریم همه این ظروف مال یک روز باشند وگرنه احتمالا بوی آن غیر قابل تحمل خواهد بود.

چالش پیشنهادی امروز بسیار پیچیده است، اول به این دلیل که تمرکز شما را به چالش می کشد و دوم اینکه مغز شما را با اطلاعات زیادی آلوده می کند. اگر توانستید زنبور را پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! اگر ناموفق بودی نگران نباش فقط سعی کنید تست ها را بیشتر انجام دهید و قطعا نتایج شما بهبود خواهد یافت. دربخش سرگرمی گفتنی یک بخش کامل از تست های جذاب و چالش برانگیز داریم. موفق باشید!

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

این تست خیلی جذابه: تست شخصیت عشق: با این تصویر بفهمید شما چگونه عاشق می شوید؟

خیلی جالبه: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

سوال هوش همسر زندانبان کیه اگه گفتی؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا