;
سرگرمی

شخصیت شناسی چهره+ ویژگی های ظاهری درباره شما چه می گوید؟

شخصیت شناسی چهره بنا به نظر دانشمندان و هنر خواندن شخصیت از روی چهره ها، یک علم جعلی است . با این حال برخی از محققان ثابت کرده اند که یک چهره می تواند اطلاعات بسیار مهمی در مورد شخصیت ما ارائه دهد. کارمن لوفر از دانشگاه کالج لندن به ما اطمینان می دهد که ظاهر محصول ژن ها، هورمون ها و سبک زندگی است. به همین دلیل است که چهره یک انسان  نمایی از روح وی را نشان می‌دهد.

حتمن ببین: تست هوش ریاضی دنباله اعداد؛ به نظر شما در این تست هوش چه عددی باید قرار بگیرد؟

شخصیت شناسی چهره یک انسان می تواند چیزهای بسیار جالبی در مورد شخصیت آنها بگوید. حتی نحوه ژست گرفتن افراد مقابل دوربین می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت آنها بگوید.

شاید جالب باشد: 5 ثانیه فرصت داری سگی که با بقیه فرق داره رو پیدا کنی!!!

شخصیت شناسی چهره-شکل صورت

شخصیت شناسی چهره شکل صورت
شخصیت شناسی چهره: دانشمندان ارتباط بین فرم صورت و تسلط را ثابت کرده اند. کیت ولکر از دانشگاه کلرادو بولدر هنگام مطالعه جام جهانی 2010 تأیید کرد که نسبت عرض و ارتفاع صورت بازیکنان فوتبال می تواند تعداد گل های آنها را پیش بینی کند. نسبت متوسط ​​معمولاً حدود 2 است. نسبت آبراهام لینکلن 1.93 بود.

برای اینکه محاسبات را با صورت خود محاسبه کنید، فاصله بین گوش ها و فاصله بین خط بالایی چشم و لب بالایی را اندازه بگیرید. نسبت بین این دو رقم نشان می دهد که چقدر شانس موفقیت شما بالاست . به گفته دانشمندان، هر چه این رقم کمتر باشد، تسلط بیشتر است.

همچنین ببینید: آزمون نجات از سه در؛به نظر شما کدام درب خطر کم تری دارد و میتوان از آن جان سالم به در برد؟

شخصیت شناسی چهره و گونه های برجسته

شخصیت شناسی چهره گونه برجسته

شخصیت شناسی چهره: مطالعه‌ای که  توسط دانشمندان دانشگاه کالج لندن انجام شد نشان داد مردانی که سطح تستوسترون بالایی دارند، صورت‌های پهن و گونه‌های ضخیم دارند. سطح این هورمون با پرخاشگری، تسلط و روحیه سرکش ارتباط مستقیم دارد . به هر حال، زنان ناخودآگاه آن را احساس می‌کنند.

این ترفند به طور مرتب توسط کارگردانان فیلم استفاده می شود که مردانی با ویژگی های صورت خشن را برای نقش‌های مردان آلفا، شورشیان و شرور انتخاب می کنند.

بخوانید: بینوا ترین و افسانه ای ترین حیواناتی که منقرض شده اند!

شخصیت شناسی چهره و چین و چروک

شخصت شناسی چهره چین و چروکشخصیت شناسی چهره:  چین و چروک ها نه تنها به سن انسان بلکه به شخصیت او نیز خیانت می کنند. یک فرد از ماهیچه های مختلف صورت برای لبخند زدن، گریه کردن، اخم کردن یا بالا بردن ابرو استفاده می کند. با گذشت زمان، این چین و چروک ها بیشترین استفاده را در چهره افراد نشان می دهند، حتی زمانی که آرام هستند و به هیچ چیز فکر نمی کنند.

پیشنهاد می شود: تست تفاوت تصویری دخترک بازیگوش،اگر چشمان تیزی داری تفاوتها را در مدت 15 ثانیه پیدا کن؟

پای کلاغی در گوشه لب و چشم چیزهای خوش بینانه ای در مورد شخصیت شما می گوید. شما صمیمانه عاشق خندیدن هستید و بسیار احساساتی هستید. در عین حال، چین و چروک پیشانی بین ابروها نشان می دهد که شما فردی جدی هستید که در زندگی چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی فرد تنها؛ اگه گفتی مرد در تصویر تنها زندگی میکنه یا نه؟

شخصیت شناسی چهره و شغل فرد

تصویر4
شخصیت شناسی چهره:  بسیاری از ما هنگام عکس گرفتن صورت خود را به سمت خاصی برمی گردانیم و فکر می کنیم که اینگونه جذاب تر به نظر می‌رسیم. مطالعه دانشمندان دانشگاه استرالیای جنوبی نشان داد که دلایل این اقدام بسیار عمیق‌تر است. معلوم می‌شود که مهندسان، ریاضیدانان و شیمی‌دانان بیشتر گونه راست خود را به سمت دوربین می چرخانند، در حالی که هنرمندان و روانشناسان سمت چپ صورت خود را به سمت دوربین می‌چرخانند.

بین جنسیت هم تفاوت بود. زنان اغلب سر خود را به سمت راست می چرخانند و گونه چپ خود را نشان می دهند. محققان بر این باورند که سمت چپ صورت جذاب‌تر است زیرا توسط سمت راست مغز که مسئول احساسات است کنترل می‌شود.

 عکس سلفی

تصویر5

شخصیت شناسی چهره:  لین کی، از دانشگاه فناوری نانیانگ در سنگاپور، 123 سلفی گرفته شده از یک سایت میکروبلاگینگ چینی مشابه توییتر را تجزیه و تحلیل کرد. او ارتباط عجیبی بین انواع سلفی و شخصیت شناسی چهره افراد پیدا کرد. افراد صمیمی ترجیح می دهند از پایین عکس بگیرند. افرادی که پذیرای تجربیات جدید هستند بیشتر اوقات احساسات مثبت خود را نشان می دهند و از خنده دار به نظر رسیدن در عکس های خود نمی ترسند. در حالی که افراد روان رنجور تمایل دارند در سلفی های خود چهره اردک بدنام را ایجاد کنند.

هنوز دانشمندان نتوانستند به وضوح ویژگی های شخصی افراد در عکس ها را تعریف کنند. این به این دلیل است که مردم تمایل دارند در سلفی های خود بهتر از زندگی واقعی به نظر برسند، که کار را پیچیده می کند.

 اثر دوریان گری

تصویر6
شخصیت شناسی چهره: حتی دو قلوهای همسان که تشخیص آنها از یکدیگر غیرممکن است با افزایش سن تفاوت های بیشتری پیدا می کنند. این حتی در مورد ژن نیست، بلکه در مورد سبک زندگی یک فرد خاص است .

البته در نگاه اول به راحتی می توان فردی با عادات بد را شناسایی کرد. اما از سوی دیگر، بدی های انسان همیشه در چهره او منعکس نمی شود و این در شخصیت شناسی چهره مهم است.

 زیبایی و مهربانی

تصویر7

شخصیت شناسی چهره: الکساندر تودوروف، استاد روانشناسی در دانشگاه پرینستون، مطمئن است که ما بلافاصله برداشت خود را در مورد افراد جدید شکل می دهیم، اما این قضاوت ها اغلب می تواند بسیار فریبنده باشد. آنها بر اساس چیزی به نام اثر هاله هستند، کلیشه ای که رفتار را با ظاهر مرتبط می کند، جایی که افراد زیبا از نظر شخصیت شناسی  چهره به نظر باهوش و مهربان هستند.

به نظر می‌رسد افرادی با چهره‌های کودک مانند چهره‌های گرد و چشم‌های درشت، شکننده، ساده لوح، مطیع، صمیمی و مهربان هستند. در حالی که چهره های عبوس، زشت و نامتقارن با شخصیت های غیر دوستانه همراه بود.

فقط به یاد داشته باشید که چند بار اولین برداشت شما از یک شخص فریبنده بود. گاهی اوقات، افراد مثبت و خوب در نهایت ناامید کننده می شوند، در حالی که آنهایی که در ابتدا تاثیر بدی گذاشتند، افراد فوق العاده ای هستند. این به این دلیل است که بسیاری از مردم بیشتر تمایل دارند که یک کتاب را از روی جلد آن قضاوت کنند تا اینکه کمی عمیق تر غوطه ور شوند و بفهمند آن شخص واقعاً کیست و چگونه است.

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

این مطالب هم جالب هستند:

تست شخصیت: اولین چیزی که در تصویر می بینید می تواند شخصیت شما را آشکار کند

داستان روباه و خروس؛حکایتی از مرزبان نامه

کدام زوج فقیر است؟ اگر باهوشی بگو چرا؟

تست هوش مرگ سریع: کدوم عروس زودتر خواهد مرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا