;
سرگرمی

می تونی در تست شناسایی انسان عادی فرد سالم را در مدت زمان 5 ثانیه در بین زامبیها پیدا کنی؟

تست شناسایی انسان عادی:سوالات هوش تصویری می تواند برای شما مفید باشد. از این جهت که این سوالات می تواند شما را سرگرم کرده و ذهن و مغز شما را ورزش دهد. در تست شناسایی انسان عادی ، شما با یک سوال تصویری جذاب روبرو هستید. اگر فکر می کنید مهارت های شناختی شما برای شکست دادن این معمای تصویری شگفت انگیز عالی است، نمی توانید فرصت بررسی و حل آن را از دست بدهید.

تست شناسایی انسان عادی

آیا شما اماده ای؟ توصیه می کنیم از هرگونه حواس پرتی پرهیز کنید و برای یافتن پاسخ تست شناسایی انسان عادی، تمام جزئیات تصویر را بررسی کنید.

در تصویر تست شناسایی انسان عادی شما سه شخص را می بینید. در نگاه اول، هر سه این افراد عادی به نظر می رسند. اما اگر خوب دقت کنید از میان این سه نفر، فقط یکی انسان سالم و عادی است و زامبی نیست. این فرد کدامیک از افراد تصویر است؟ با دقت به تصویر نگاه کنید.

تست شناسایی انسان عادی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

فرد اول از سمت راست یک زامبی است. چشمان قرمز او مشخص است. فرد وسطی نیز زامبی است. به دستانش نگاه کنید. استخوان انگشت او مشخص است. تنها فرد سالم در میان سه فرد درون تصویر، فرد سمت چپ است.

پاسخ تست شناسایی انسان عادی

 

تست شناسایی انسان عادی-2

زامبی

زامبی (انگلیسی: zombie) یک مردهٔ از گور برخاسته و از لحاظ جسمانی متحرک و افسانه‌ای است که از طریق زنده کردن یک جنازه به وجود آمده‌است. زامبی‌ها

بیشتر در آثاری با ژانر ترسناک و فانتزی یافت می‌شوند. این اصطلاح از فولکلور هائیتی آمده که در آن زامبی یک بدن مرده‌است که از طریق روش‌های مختلف و

معمولاً جادویی مانند( وُدو )زنده می‌شود.

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. فرد سمت چپ انسان سالمه. اون یه تیکه گوشت زامبی به خودش داره میماله تا بوی زامبی بده. اینطور بقیه زامبی ها که عقل ندارن و زنده نیستن متوجه نمیشن که انسانه. درست شبیه کمیک واکینگ دد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

دکمه بازگشت به بالا