;
سرگرمی

فقط کسانی که ضریب هوشی بالا دارند می تونند در مدت زمان 6 ثانیه شناسایی عروسک خرسی را لابلای اسباب بازیها انجام بدن!!!

تست بینایی شناسایی عروسک خرسی: این یک بازی فکری سرگرم کننده و چالش برانگیز است که شما را ملزم می کند تا در عرض 6 ثانیه تصویر یک عروسک خرسی را در بین تصویر اسباب بازی ها پیدا کنید!

این یک تمرین مغزی عالی است که نه تنها سرعت تشخیص عروسک خرسی را آزمایش می کند، بلکه قدرت بینایی، تمرکز و تمرکز شما را نیز آزمایش می کند.

این یک راه عالی برای تیز و فعال نگه داشتن ذهن شماست.این بازی برای به چالش کشیدن توانایی شما در شناسایی سریع و دقیق اشیا طراحی شده است. از شما می خواهد که از نزدیک به یک تصویر نگاه کنید و عروسک خرسی پنهان را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنید.

تست بینایی شناسایی عروسک خرسی

برای موفقیت در این چالش، باید مهارت های تمرکز و مشاهده قوی را نشان داد.شما باید برای مشاهده دقیق تصویر وقت بگذارید و به دنبال نکات ظریفی باشید که می تواند نشان دهد عروسک خرسی در کجا پنهان شده است.انجام این کار مستلزم آن است که بر روی هر اسباب بازی جداگانه تمرکز کنید و آنها را به عنوان یک احتمال حذف کنید.

اگر بتوانید خرس را در 6 ثانیه تعیین شده پیدا کنید، به خود ثابت کرده اید که قدرت توجه به جزئیات دارید.

تست بینایی شناسایی عروسک-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست بینایی شناسایی عروسک خرسی

 

آیا عروسک خرسی را در 6 ثانیه یا کمتر پیدا کردید؟ اگر عروسک خرسی را در عرض 6 ثانیه پیدا کردید، تبریک می گوییم! اگر نه، نگران نباشید – در زیر تصویری وجود دارد که راه حل را نشان می دهد و عروسک خرسی نشانه گذاری شده است

 

تست بینایی شناسایی عروسک-2

 

بازی‌های بیشتری را برای بهبود تمرکز و مهارت‌های مشاهده خود امتحان کنید – چرا دوستان خود را به چالش نمی‌کشید و بازی را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک نمی‌گذارید؟ممنون می شویم مجله گفتنی را هم به دوستان خود معرفی کنید تا آنها هم از مطالب ما استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − دو =

دکمه بازگشت به بالا