;
سرگرمی

به نظر شما در تست شناسایی فرد غیر عادی کدام یک از افراد در تصویر یک انسان غیر عادی است؟

 

تست شناسایی فرد غیر عادی

تست شناسایی فرد غیر عادی : این معمای تصویری می تواند دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. شما در تست شناسایی فرد غیر عادی باید بتوانید، فرد غیرعادی تصویر را شناسایی کنید.

شاید جالب باشد: برای پیدا کردن اشتباهات تصویری انبار مزرعه فقط 7 ثانیه فرصت دارید! پس با دقت ببینید!

تست شناسایی فرد غیر عادی

شما باید با دنبال کردن شواهد موجود در تصویر که در اختیارتان گذاشته شده، فرد غیر عادی را از افراد عادی تصویر تشخیص دهید. مطمئن هستیم که شما با کمی دقت و تمرکز و همچنین دنبال کردن اطلاعات به مانند یک کارآگاه، خواهید فهمید که فرد غیرعادی کیست؟ به نظر شما چه کسی یک آدم عادی نیست؟ اگر آماده هستید تصویر تست شناسایی فرد غیر عادی را مرور می کنیم. یادتان باشد برای شناسایی آدم غیرعادی فقط 5 ثانیه وقت دارید.

شاید جالب باشد: اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

تست شناسایی فرد غیر عادی-1

شاید جالب باشد: اگه می خوای یخورده فسفر مغزتو بسوزونی آزمون هوش عدد گمشده در دایره رو 10 ثانیه ای پیدا کن.

.

.

.

.

.

.

.

.

شواهد را ببننید. پسرک سمت چپی یک آدم عادی نیست. او بر روی بستنی قیفی خود سس کچاپ می ریزد. لذا طبیعی است که احتمال دارد او به لحاظ عقلی کمی کمبود دارد. اما برخی دیگر غیرعادی بودن را در انسان نبودن تفسیر کرده اند و معتقدند زن بستنی فروش یک انسان واقعی نیست. چشمان او هیچ مردمک ندارد و کاملا سبز است. لذا احتمال داده اند که او یک ربات است.به نظر شما کدامیک غیر عادی است؟

پاسخ تست شناسایی فرد غیر عادی

 

تست شناسایی فرد غیر عادی-2

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

فقط افراد با دقت بالا می تونن در مدت زمان 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری دخترک کدبانو را پیدا کنند!

اشیا پنهان شده در فروشگاه رو می تونید در مدت زمان 3 ثانیه پیدا کنید.اگر بتونید سریع پیدا کنید چشمان تیزبینی دارید؟

بی ادب ترین کشورهای جهان: بی حیاترین مردم جهان چه کسانی هستند؟

آزمون هوش شناخت خانواده دیوانه؛ یکی از خونواده ها دیگه رد داده از زندگی،میتونی بگی کدومشونه؟

بازی هوش ریاضی خفن؛ فقط باهوشا می تونن این معمای ریاضی را 10 ثانیه ای حل کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا