;
سرگرمی

در تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند کدام خدمتکار خانم قاتل هست؟فقط 7 ثانیه فرصت دارید!

تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند : معمای تصویری امروز از جمله معماهایی است که احتمالا ذهن شما را حسابی درگیر کند. بسیاری از سوالات هوش، به گونه ای طراحی می شوند که شما برای ارائه پاسخ به آنها، علاوه بر داشتن هوش بالا، باید از سایر ادراکات خود نیز به نحو احسن استفاده کنید. بواقع انجام یک معمای تصویری در زمان مشخص شده، ضریب هوشی بالا و همچنین دقت و تمرکز عالی نیاز دارد.

تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند

شما برای پاسخ گویی به تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند، فقط 7 ثانیه فرصت دارید تا بر این چالش جدید که به دلیل سطح سختی آن تبدیل به یک ترند در شبکه های اجتماعی شده است، غلبه کنید.

پس اگر به دنبال یک معمای چالشی هستید، تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند را از دست ندهید. این چالش را حل کنید که تنها 2 درصد از مردم در زمان تعیین شده موفق به غلبه بر آن شدند، حتی تبدیل به یک ترند در شبکه های اجتماعی شد.

در تست شناسایی قاتل فرد ثروتمند، باید به پلیس کمک کنید تا  قاتل تاجر را شناسایی کند. پلیس سه مظنون پیشخدمت دارد که در صحنه بودند. شما باید از مهارت های خود به عنوان کارآگاه در این چالش استفاده کنید. یکی از مظنون ها مدعی است که رنگ قرمز لباسش، به خاطر بریدن دستش است. دیگری مدعی است که لباسش بخاطر رنگ آمیزی، قرمز شده است. مظنون سوم هم مدعی است لباسش بخاطر سس کچاپ قرمز شده است.

شاید جالب باشد: اکتشاف جدید و شگفت انگیز: مشاهده اثرات کیهانی بر اختلالات اینترنت و فضای مجازی!

آزمون شناسایی قاتل فرد ثروتمند 1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

زنی که مدعی است در هنگام آشپزی انگشتان خود را بریده، قتل است. چرا که در هیچ یک از دستان او اثر زخم و یا جراحتی دیده نمی شود.

.

پاسخ شناسایی قاتل فرد ثروتمند

 

شناسایی قاتل فرد ثروتمند-2

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی پیدا کردن صورت پنهان شده در 7 ثانیه! آیا می بینیش؟

داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

اگه خودتو باهوش و زرنگ میدونی آزمون هوش جمع اعداد را در 10 ثانیه حل کن.

چه چیزی از خدا بزرگتر، از شیطان بدتر، فقرا آن را دارند، ثروتمندان به آن نیاز دارند، و اگر آن را بخوری، میمیری؟

تست شخصیت خرگوش؛می دانید چقدر آسیب پذیر هستید؟ با انتخاب یکی از این خرگوش ها متوجه این موضوع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا