;
سرگرمی

ظاهر عجیب مرد آمریکایی که باعث تمسخر وی شده است.

ظاهر عجیب مرد آمریکایی: اودین، یک معتاد به اصطلاح بدن از کالیفرنیا، در 11 سال گذشته 8000 دلار برای تغییر ظاهر خود از طریق عمل های بدن هزینه کرده است. او دستخوش چندین دگرگونی شدید از جمله ایمپلنت‌های تناسلی دنده‌ای، قفسه سینه‌ای که عمداً علامت‌گذاری شده است، و خالکوبی‌هایی در سراسر بدنش شده است. او حتی بینی و نوک سینه هایش را هم برداشته است که به دلیل ظاهر منحصربفردش با آزار و اذیت در ملاء عام مواجه شده است.

اودین که ویدئوهایی از خودزنی هنری خود را با 3300 دنبال کننده خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد، می گوید: “مردم عاشق متنفر شدن از هر چیز متفاوت هستند.”

ظاهر عجیب مرد آمریکایی 1

ظاهر عجیب مرد آمریکایی: اودین می گوید به دلیل قدردانی از تاریخ قبیله(شیطانی)، فرهنگ و هنر، سفر خود را برای اصلاح بدن آغاز کرد. او بدن خود را ظرفی برای هنر می داند و معتقد است که تغییر ظاهر خود بخشی از آن عمل است.

اگرچه دوستان اودین به داشتن ارتباط با او افتخار می کنند، اما غریبه ها اغلب ظاهر منحصر به فرد او را مسخره می کنند. با این حال، او همچنان امیدوار است و قصد دارد به اصلاح بدن خود ادامه دهد. در آینده، او قصد دارد گوش‌هایش را به‌عنوان بخشی از دگردیسی که در حال انجام است را برجسته کند و لاله گوش و نرمی آن را حذف کند.

توجه به این نکته مهم است که تغییرات شدید بدن می تواند اثرات منفی فراتر از جذب خیره در مکان های عمومی داشته باشد. تغییرات شدید بدن می تواند عواقب جدی برای سلامتی مانند عفونت، آسیب عصبی و جای زخم داشته باشد. برخی از رویه ها می توانند منجر به تغییر شکل یا ناتوانی دائمی شوند.

ظاهر عجیب مرد آمریکایی 2

علاوه بر این، افرادی که دستخوش تغییرات شدید بدنی می شوند ممکن است با انگ اجتماعی و تبعیض مواجه شوند، زیرا ممکن است به عنوان انحراف از هنجارهای اجتماعی در نظر گرفته شوند. برای افرادی که به اصلاح بدن فکر می کنند مهم است که قبل از انجام هر گونه روشی، خطرات و عواقب احتمالی را به دقت بررسی کنند. آنها همچنین باید با یک متخصص پزشکی واجد شرایط برای اطمینان از ایمنی و رفاه خود مشورت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یک =

دکمه بازگشت به بالا