;
سرگرمی

آزمون تفاوت تصویری خانم معلم،چشمان تیزبین می تونه اشکالات تصویر رو پیدا کنه!

آزمون تفاوت تصویری خانم معلم: در تصویر آزمون تفاوت تصویری خانم معلم ما دو تصویر خانم معلم در کنار تخته سیاه، شبیه یکدیگر داریم که در نگاه اول شاید فرق چندانی با هم ندارند ولی در واقع سه تفاوت اصلی با یکدیگر دارند که باید در 15 ثانیه آنها را پیدا کنید،آیا از پس این کار بر می آیید؟

آزمون تفاوت تصویری خانم معلم ممکن است به اندازه کافی ساده به نظر برسد، اما گول نخورید – اگر چشم تیزبینی نداشته باشید، این تست می تواند بسیار مشکل باشد !

خواندنی و جالب: حکایت ضرب المثل شتر دیدی؟ندیدی!

آزمون تفاوت تصویری خانم معلم

آزمون تفاوت تصویری خانم معلم

همچنین ببینید: تست آدم شناسی: چقدر آدما رو تو نگاه اول می شناسید؟

.

.

.

.

.

.

همچنین ببینید: زیبایی پرنده ما باعث نشه تا تست تفاوت تصویری توکای منقار درشت رو نتونی حل کنی!

برای هیجان‌انگیزتر کردن آن، می‌توانید خودتان را به چالش بکشید و سعی کنید تفاوت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید.بنابراین کلاه کارآگاهی خود را به سر بگذارید و آماده شوید – زمان شما از هم اکنون شروع می شود

.

.

.

جالب است: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

پاسخ-آزمون تفاوت تصویری خانم معلم

آیا آزمون تفاوت تصویر کتاب خانه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترینن معماها و تست هوش ها را ببینید.

همچنین جالب است: بازی فکری سه چوب کبریت؛ اگر زیرک و باهوش هستید در 10 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید.

مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

همچنین ببینید: بازی هوش ریاضی میوه ها؛ قابل توجه باهوشا برای حل این آزمون تنها 15 ثانیه زمان دارید

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری دو آبشار؛ چند تا تفاوت بین دو تا آبشار میتونی پیدا کنی؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

جالب است: تست شخصیت برگ و پر؛ آیا به راحتی اعتماد می کنید؟ آیا مشکوک هستید؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

اینم جالبه: آزمون هوش پسر و پیرزن؛ با ذکر دلیل منطقی در 8 ثانیه بگو پسر جوان احمق تره یا پیرزن؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

جالبه بخوانید: حکایت خیاط طمع کار در مثنوی معنوی،اثری از مولوی

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد

مطالب پیشنهادی ما:

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت خانواده مافیا:میتونی بگی کدوم خونواده جزو گروه مافیا می باشند؟

تست بینایی عدد 110،مطمئنی چشمان تیزبینی داری؟پس عدد 110 رو بین اعداد پیدا کن؟

آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه!

عجیب ترین رشته های دانشگاهی که تا به حال نام آنها را نشنیده اید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا