;
سرگرمی

احتمال زمین خوردن چه کسی در این تصویر بیشتر وجود دارد؟

هوش تصویری فردی که زمین می خورد: در تصویر هوش تصویری فردی که زمین می خورد ما دو تصویر متفاوت از یک مرد نابینا و خانمی که به تازگی از خرید برگشته می بینیم،مرد نابینا برای سلامتی بدن خود در حال پیاده روی می باشد و زن نیز در حالی که در یک دست سبد خرید خود را حمل می کند با دست دیگر در حال کار با گوشی می باشد.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی در 7 ثانیه بگی احتمال زمین خوردن کدام یک از این دو فرد بیشتر می باشد؟

 

تصویر هوش تصویری فردی که زمین می خورد

هوش تصویری فردی که زمین می خورد 1

.

.

.

اکر احساس می کنید برای انجام انواع و اقسام سوالات و معماهای تصویری نابغه هستید، هوش تصویری فردی که زمین می خورد را در مدت زمان تعیین حل نمایید. معماهای تصویری تلاش می کند اوقات خوشی برای شما رقم بزند و در عین حال شما می توانید ورزش خوبی برای ذهن و مغز خود داشته باشید.تنها یک نفر که بسیار تیزبین و نکته سنج باشد می تواند جواب این هوش تصویری ما را د.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری فردی که زمین می خورد

پاسخ بسیار ساده می باشد اگر کمی اطلاعات در مورد نابینایان می داشتین میدانستین که آنه دارای حس ششم قدرتمندی هستند و از اطراف خود به خوبی آگاه می باشند،با این اوصاف مرد نابینا آنچه را که در مقابل اوست احساس می کند در حالی که زن توجهی نمی کند و احتمال زمین خوردن وی بیشتر است.

هوش تصویری فردی که زمین می خورد 2

آیا هوش تصویری فردی که زمین می خورد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا