;
سرگرمی

هوش تصویری نجات از دست کوسه: با توجه به تصویر کدوم فرد طعمه کوسه میشه؟

هوش تصویری نجات از دست کوسه: در تصویر هوش تصویری نجات از دست کوسه ما دو زن تنها را می بینیم که پس از غرق شدن کشتیشون تنها نجات یافتگان آن می باشند،ولی خوشحالی آنان از سالم ماندشان زیاد طول نمی کشد چون سرو کله کوسه ها پیدا شده و بزودی خورا کوسه ها میگردند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونی بگی کدوم یک از این زنان زودتر طعمه کوسه میشه و احتمالا به زودی می میره؟

 

تصویر هوش تصویری نجات از دست کوسه

هوش تصویری نجات از دست کوسه 1

.

.

.

 معماهای تصویری به دلیل جذابیت تصویری به سرگرمی مورد علاقه هزاران کاربر در اینترنت تبدیل شده است. شما با پرداختن به این معماها علاوه بر آنگه سرگرم خواهید شد، می توانید مغز خود را ورزش دهید. این معماها برای آنکه حل شوند، نیازمند توجه و تمرکز هستند و همین مسئله سلول های خاکستری مغز را به فعالیت وادار می کند.معمای تصویری امروز از جمله معماهایی است که پاسخ به آن نیازمند دقت و تمرکز عالی است. به کمک هوش تصویری نجات از دست کوسه شما میتوانید ادعا کنید که استاد حل معماهای تصویری هستید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری نجات از دست کوسه

احتمالا اکثر شما زن سمت راستی را به عنوان اولین فرد که توسط کوسه خورده می شوید انتخاب کرده اید و دلیلتان هم شناور بودن وی در داخل آب می باشد و زن سمت چپی به علت قرار گیری بر روی تخته نجات پیدا می کند ولی به شکم زن سمت چپی اگر نگاهی بیندازید متوجه می شوید وی زخمی شده و در حال خونریزی می باشد.

کوسه ها نیز به به بوی خون واکنش شدیدی نشان می دهند به همین دلیل به زن سمت چپی حمله میکنند و اول وی را شکار می کنند.

هوش تصویری نجات از دست کوسه 2

آیا هوش تصویری نجات از دست کوسه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =

دکمه بازگشت به بالا