;
سرگرمی

آزمون هوش ریاضی سه مربع؛ فقط یک فرد خلاق میتواند به جای علامت سوال عدد مناسب را قرار دهد.

چه عددی باید جایگزین علامت سوال در آزمون هوش ریاضی سه مربع شود؟ کسانی که در ریاضیات خوب هستند می توانند به راحتی این معمای ریاضی را حل کنند، اما هر کسی که ذهن تیز و میل به معادلات ریاضی و استدلال داشته باشد می تواند این بازی فکری را حل کند.

 ضریب هوشی خود را با پاسخ دادن به آزمون هوش ریاضی سه مربع در 10 ثانیه بررسی کنید و ببینید چقدر در حل سوالات هوش ریاضی مهارت دارید.

 

تصویر آزمون هوش ریاضی سه مربع

آزمون هوش ریاضی سه مربع 1

.

.

.

بازی های فکری پازل هایی هستند که برای آزار دادن مغز شما با هدف فعال کردن سلول های آن برای حل آنها ایجاد می شوند. بازی های فکری بدیهی است که نوعی پازل است که شامل تفکر جانبی برای حل است، بازی های فکری علاوه بر بهبود مهارت های تفکر تحلیلی شما بهترین منبع آرامش هستند. همچنین، ثابت شده است که این بازی‌های فکری با تمرین در فواصل منظم، حافظه شما را تقویت می‌کنند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش ریاضی سه مربع

ما پاسخ آزمون هوش ریاضی سه مربع را برایتان شرح میدهیم،فقط کافی است اعداد را به صورت طرفین،وسطین از هم جمع و تفریق کنیم به صورت زیر:

(19+5) تقسیم بر (15-7)

24/8

3.

پس جواب 3 است.

آزمون هوش ریاضی سه مربع 2

آیا آزمون هوش ریاضی سه مربع را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا