;
سرگرمی

معمای سخت ریاضی برای نابغه ها؛ این معادله ریاضی سخت مخصوص نوابغ طراحی شده است،اگه خودتو جزوشون میدونی باید 10 ثانیه ای حلش کنی.

چه چیزی بهتر از تمرین دادن مغز با یک چالش ریاضی مفید است؟ هوش ریاضی خود را امتحان کنید و ببینید آیا می توانید از این چالش ریاضی پیشی بگیرید و IQ خود را افزایش دهید! امروز، در تلاش برای حل معمای سخت ریاضی برای نابغه ها، تفکر منطقی و مهارت های حل مسئله شما را آزمایش خواهیم کرد.

تست‌های منطق و تفکر از زمان‌های قدیم وجود داشته‌اند و ابزار بسیار خوبی برای ارزیابی استعداد فرد در حل مسئله هستند. همچنین می توان از آنها برای سنجش خلاقیت و تدبیر استفاده کرد.با درگیر شدن در این نوع کارها، می توانید مهارت های خود را تقویت کرده و ظرفیت فکری خود را افزایش دهید.

شاید خوشت بیاد: تست شخصیت گل های یاس ما را انجام دهید و بدانید که چه چیزهایی باعث ضعف شما می شود!

تصویر معمای سخت ریاضی برای نابغه ها

معمای سخت ریاضی برای نابغه ها 1

اینم جالبه: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

.

.

.

مغز و ذهن منطقی خود را تمرین دهید. تفکر منطقی و حل مسئله مهارت هایی هستند که می توانید در طول زمان با تمرین آن ها را توسعه دهید.توجه به این نکته مهم است که این فقط به خاطر سپردن حقایق و معادلات نیست. توانایی تفکر انتقادی، تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راه حل های خلاقانه است.آموزش مغز به بهبود حافظه، تمرکز و تمرکز و همچنین توانایی شما برای استدلال، برنامه ریزی و تصمیم گیری کمک می کند.با تمرین و تمرین ذهنی منظم، می‌توانید در حل مسئله مهارت بیشتری پیدا کنید و در مقابله با معادلات پیچیده در آینده اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ معمای سخت ریاضی برای نابغه ها

ما راه حل و پاسخ معمای سخت ریاضی برای نابغه ها را در زیر برایتان شرح داده ایم:

51 177 21

24 824 72

42؟ 63

ردیف 1

51 177 21

51/3 = 17

21/3 = 7

ردیف 2

24 824 72

24/3 = 8

72/3 = 24

ردیف 3

42؟ 63

42/3 = 14

63/3 = 21

42 1421 63

عدد مفقود = 1421

معمای سخت ریاضی برای نابغه ها 2

آیا معمای سخت ریاضی برای نابغه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا