;
سرگرمی

معمای به وقت صبح: یک اشتباه غیر منطقی در تصویر است آیا می توانید حدس بزنید؟!

معمای به وقت صبح: سرگرمی امروز در شبکه های اجتماعی ترند شده است. کاربران زیادی از این هوش تصویری گیج شده اند. آیا شما در حل معماهای تصویری خوب هستید؟

اگر بتوانید پاسخ معمای به وقت صبح را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید جای تبریک دارد. زیرا تنها دو درصد از مردم جهان موفق می شوند.

یادت نره: قاتل معلم بینوا کیه؟ کدوم یکی ضربه فنیش کرده؟!

اگر در حل مسئله توانایی بالایی دارید، اگر یک فرد جزئی بین و با دقت هستید، معمای به وقت صبح امروز را از دست ندهید. ما بار دیگر با یکی از جدیدترین معماهای چالشی در خدمت شما هستیم تا بتوانید میزان ظرفیت ذهنی خود را مورد آزمایش قرار دهید! پس فرصت را از دهست ندهید. یادتان نرود که زمان را نیز مدیریت کنید.

شاید برایتان جالب باشد: معمای مانگا: اگر یک کارآگاه کارکشته ای سرنخ رو پیدا کن و بگو کدوم دختر قاتله؟!

تصویر معمای به وقت صبح:

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری کودک فیک:کدوم یکی خودش رو به جای بچه جا زده؟ اگر تیز و زرنگ هستی دلیلش رو هم بگو

معمای به وقت صبح

خیلی جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

برای دیدن پاسخ معمای به وقت صبح می توانید به پایین صفحه بروید:

چالش های تصویری به بخشی ضروری از زندگی افرادی تبدیل شده است که می خواهند روز به روز رشد کنند. امروزه جوانان و بزرگسالان راه های مختلفی برای جدا شدن از دغدغه های روزانه پیدا می کنند و ذهن و توجه خود را آموزش می دهند. انواع این تست ها در فضای مجازی در حال پخش است و باعث می شود که بسیاری قبل از دادن پاسخ نهایی دو بار فکر کنند.

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

.

مطلب جذاب و مفید: بعد از 40 سالگی یاد بگیرید: هرگز کسی را که با شما مثل یک آدم معمولی رفتار می کند دوست نداشته باشید!

.

باهوشا بیاین: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

.

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

از دست نده: چالشی ترین تست هوش تصویری: اگر ذکاوت بالایی دارید کی شرایط بهتری داره تا زنده بمونه؟!

.

.

تست جدید چالشی: آزمون هوش خون آشام درستکار کدومه؟ کدومشون خون آدما رو تو شیشه نکرده؟!

.

پاسخ معمای به وقت صبح:از دست نده: تست هوش تصویری مهندس: اگه فک می کنی زرنگی کدوم آقا مهندس با بقیه فرق داره؟!

جواب معمای به وقت صبح

ببینید: آزمون بینایی گربه اشرافی رو پیدا کنید و بینایی قوی تونو به رخ ملت بکشید!

آیا شما توانستید پاسخ معمای به وقت صبح را درست حدس بزنید؟

پاسخ این معما در میزان دقت شما پنهان بود. اگر به مرد سمت راست که در حال مسواک زدن است دقت می کردید متوجه می شدید که وی لباس خواب پوشیده اما در انعکاس او در آینه کت و پیراهن به همراه کروات دیده می شود.

جالب و پرکاربرد: اسانس پوست صورت با فرمول ساخت آن توسط زنان کره ای در منزل که بعنوان پرایمر طبیعی هم استفاده می شود

اگر نتوانستید جواب معمای به وقت صبح را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید نگران نباشید شما هر روز می توانید با جدیدترین تست های هوش در بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی خودتان را به چالش بکشید.

این مطلب هم مفیده: راز ازدواج موفق: زن و شوهرهایی که این ویژگی ها را دارند هیچ وقت طلاق نمی گیرند!

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مطلب عالی مفید: علائم کبد چرب از روی چهره قابل تشخیص است: چه داروهای گیاهی عمقی کبد و پوست را تمیز می کنند؟

تعریف هوش توسط گاردنر استاد دانشگاه هاروارد

معمای به وقت صبح: هوش عبارت است از “توانایی درک آسان و خوب، توجه به آنچه ضروری است، حل موقعیت ها یا مشکلات جدید بر اساس تجربیات انباشته شده قبلی و زیرکی”.

اگر زبلی از دست نده: تست قدرت بینایی خوک را تیز بین ها حل می کنند، آیا می توانید دو تا خوک شبیه به هم را پیدا کنید؟

گاردنر، استاد دانشگاه هاروارد، از مفهوم سنتی هوش مبتنی بر IQ انتقاد کرد. هفت نوع هوش در کتاب او به نام «فریم‌های ذهن: نظریه هوش‌های چندگانه» توضیح داده شد و بعداً با دو نوع دیگر تکمیل شد که نهمین مورد آن است. بحث برانگیزترین آنها هوش معنوی یا وجودی بود.

به گفته متخصصان روان‌درمانی که این نظریه را توضیح می‌دهند، افرادی که هوش بصری و فضایی خود را توسعه داده‌اند، می‌توانند مفاهیم هندسی و فضایی را راحت‌تر تصور، درک و به صورت بینایی و تیزبینی نشان دهند.

ببینید: آزمون بینایی گل های زرد: سه گل نرگس کوچک در میان گل ها مخفی شده که فقط تیزبین ها می بینند!

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی طعمه کوسه: کدام فرد زنده نخواهد ماند اگر باهوش هستید در کمتر از 6 ثانیه طعمه کوسه را پیدا کنید!

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

معمای به وقت صبح: روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشد. اما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

حتمن ببین: معمای تصویری خطر متوجه کدام کفش است؟ افراد باهوش می فهمن!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

معمای به وقت صبح: دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند.

جالب است: بازی فکری کبریت ها: اگر زرنگی با حرکت دادن یه کبریت جوابو بگو!

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

همچنین ببینید: تست هوش تصویری چالشی: مامان و بابای این گل پسر کدوم هست؟

1.فواید بازی های فکری برای رشد ذهنی کودک

اولین تاثیر بازی فکری بر رشد مغز و بهبود عملکرد ذهن است. یکی از هدف های طراحان بازی فکری این است که بازی‌های فکری دقیقا چنین کارکرد‌های ذهنی دارند و در زمینه‌های : افزایش تمرکز و توجه و ادراک، درک بهتر مفاهیم درسی با استفاده از بازی‌های فکری، تقویت تخیل و افزایش خلاقیت باعث بهبود عملکرد مغز و ذهن میشوند.

شاید جالب باشد: داستان ضرب المثل آش نخورده و دهان سوخته

2.فواید بازی های فکری برای رشد اجتماعی کودک

کودکان معمولا در هنگام بازی کردن هم‌بازی دارند. از جمله فواید بازی فکری برای کودکان این است که کودک علاوه بر هم‌بازی به هم فکر نیز نیاز دارد و در روند انجام بازی فکری، در تمرکز و توجه و تصمیم گیری یاری دهنده یکدیگر باشند. آن ها از طریق بازی افکار و ایده های خود را با کودکان هم سن خودشان مطرح کرده و به تجزیه و تحلیل ایده های یکدیگر می پردازند.

همچنین ایجاد مسئولیت پذیری در قبال خود و دیگران و نیز تقویت روحیه پذیرش تفاوت ها و مدیریت را نیز می‌توان از دیگر فواید بازی فکری برای کودکان به شمار آورد.

ممکن است برای شما جالب باشد:

شاید جالب باشد: تست شخصیت دو راهی: در یک موقعیت خطرناک مادرتان را نجات می دهید یا پدر؟

جذاب و خواندنی: تست هوش وضع مالی کدوم شوهر خوب نیست و جدیدا بدهی بالا آورده؟!

حتما ببین: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

پیشنهاد می شود: آزمون شناسایی پلیس واقعی: اگر قدرت تشخیص بالایی داری بگو کدوم آقا پلیس واقعیه؟!

حتما ببین: آزمون هوش دایره ها مجموعا چندتا هستند؟فقط افرادی که تمرکز بالایی دارند می توانند بگویند!

حتما بخوانید: داستان برده باهوش: مردی که با ذکاوت خود از دست ارباب خبیث نجات یافت!

امتحان کنید عالیه: ماسک شکلاتی اگر قرمزی یا التهاب پوست دارید بسیار مفید است+ 6 دستور آسان در منزل

جذاب و خواندنی: آهنگ مورد علاقه درباره شخصیت شما چه می گوید؟ اینطوری آدم ها را بشناسید!

آزمون هوش خون آشام درستکار کدومه؟ کدومشون خون آدما رو تو شیشه نکرده؟!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. یه مشکل دیگه هم داره اگه دقت کنید مر دومی دستاشو پایین چون گذاشته و طبیعتا انگشتها به چشم نمیرسه اما تو تصویر آیینه جای دستها فرق میکنه

  2. سلام
    به غیر از مورد ذکر شده یه ایراد ديگه در تصویر موجود هست و آن هم زاویه دست نفر سمت چپ هست که در آیینه در وسط صورت و بالای چانه قرار گرفته اما در تصویر اصلی دست چپ پایینتر از چانه قرار گرفته

    بدیهی هست که این ایراد از اون لباس خواب میتونه درستتر باشه
    چون توی بعضی از جوامع غربی مرسوم هست که با لباس روبدوشام کراوات میزنن

  3. آخه خیلی آسون بود تازه اون یکی مرده هم موهاش رو به بالا بود ولی تو آینه رو به پایین من که خیلی ساده فهمیدم کت تنش نیست آخه چجوری ۲ درصد شاید واقعا جزو اونا هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 19 =

دکمه بازگشت به بالا