;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

نحوه آرایش صورتی ملایم و گلگون به سبک آلیات بهات

آرایش صورتی ملایم: امروزه دنیای آرایش هیچ محدودیتی ندارد. با این حال، آرایش صورتی با تم صورتی چیزی است که ما همیشه به آن برمی‌گردیم. جدیدترین ظاهر آلیا بهات کاملا ساده بود و برجستگی آرایش صورتی را می توان دید که دوباره در حال رونق گرفتن است

پوست براق، رنگی گلگون روی گونه ها، پلکها و لب ها از شاخصه های آرایش صورتی ملایم است

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

 

در این مقاله مد و زیبایی به صورت قدم به قدم و در نهایت ویدیویی کوتاه نحوه این آرایش ساده و زیبا را به شما می آموزیم. با ما همراه باشید.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

آرایش صورتی ملایم

آرایش صورتی ملایم_ آلیا بات

وب سایت گفتنی در بخش آرایش و زیبایی، انواع مطالب مفید در زمینه مراقبت و زیبایی را با شما در میان می گذارد:

مفید است: ترفندهایی برای اینکه با کفش پاشنه بلند به راحتی راه برویم!

مراحل آرایش صورتی ملایم:

1-آماده سازی پوست

برای داشتن آرایش صورتی ملایم آماده سازی پوست کلیدی است. مطمئن شوید که پوست خود را عمیقاً تمیز کرده و روی آن مقداری تونر تسکین دهنده، سرم پوست و یک مرطوب کننده بزنید.

در استفاده از مقداری روغن صورت، ترجیحاً آغشته به اکلیل های طلایی، تردید نکنید. هنگامی که درخشش ایجاد شد، پرایمر بزنید تا رطوبت و براقیت پوست تثبیت شود.

2-پایه پوست

برای اینکه پایه شما این درخشش رویایی را حفظ کند، یک کرم پودر مرطوب بردارید و چند قطره کرم استروبینگ یا هایلایتر و هر پالت جلوه دهنده و براقی که دارید را به آن اضافه کنید.

قبل از اینکه آن را روی تمام صورت خود بمالید، از یک برس ترکیبی استفاده کنید و آن را به طور یکپارچه در تمام صورت صاف کنید.

بعد از اینکه چهره خود را یکنواخت و از درون روشن کردید، یک کانسیلر را زیر چشمان خود و زیر نقاط مرتفع صورت بزنید تا رنگ چهره روشن شود.

در نهایت، با استفاده از یک کرم پودر شفاف، قسمت هایی را که کانسیلر زده اید، تنظیم کنید. باقی ماندن پوست به همان شکلی که هست، مهم است چون باید طبیعی و براق و شبنم دار به نظر برسید.

3-رژگونه

یک برنزی گرم با ته رنگ طلایی انتخاب کنید و آن را روی استخوان گونه بکشید تا جلوه ای ظریف داشته باشد. در مرحله بعد، با یک رژگونه صورتی براق، کمی زیاده روی کنید.

در نهایت، یک هایلایتر درخشان (اما ریز آسیاب شده) انتخاب کنید و چهره خود را حسابی روشن کنید و از استفاده زیاد آن نترسید! هدف این است که آن اثر گرد و غبار الماسی و درخشان را به پوست ببخشید و هایلایتر را تا آنجایی که لازم است برای جلوه دادن آن اثر بزرگ کنید.

4-چشم ها و لب

آرایش ملایم چشم و لب

در آرایش صورتی ملایم، پلک‌ها و لب‌ها رنگ‌های گلگون یکسانی دارند. مطمئن شوید که ابروهای خود را پر کرده و آنها را کامل مشخص کنید. ریمل را هم به وفور اضافه کنید. برای لب ها، مقداری رژگونه کرم رنگ بمالید و یک براق کننده با رنگ مشابه روی لب ها بزنید که در عین حال یک رنگ شیرین به لب ها اضافه می کند.

در ادامه می توانید در این ویدیو نحوه آرایش صورتی ملایم را ببینید:

همانطور که مشاهده می کنید این نوع آرایش بسیار ملایم و کم است و آن چه جلوه اش را زیاد می کند، استفاده زیاد از هایلایتر و سایه و رژگونه صورتی است.

لینک های مرتبط:

روغن بچه و کاربردهای آن در زیبایی چیست؟

درمان منافذ باز پوست به صورت قطعی: خداحافظی با پوست پرتقالی

کدام نوع آرایش برای مردان جذاب است؟

آیا می دانید چرا زنان زیبا تنهاتر و بدشانس ترند؟!

بهترین رنگ های مو برای رنگ پوست بانوان ایرانی چیست؟

بهترین روش ها برای ساخت ابروی پهن و پرپشت: از لمینت تا کاشت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا