;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

بهترین ترفند رژ لب: چه رژ لبی استفاده کنیم تا دندان ها سفید دیده شوند!

بهترین ترفند رژ لب: شاید باور نکنید اما رژلب به سادگی می تواند دندان های شما را سفید و جذاب و یا برعکس زرد و کدر نشان دهید؟ حتما می پرسید باید چه کرد؟ با بخش مد و زیبایی گفتنی همراه باشید و بهترین ترفندهای زدن رژ لب را یاد بگیرید.

تمایل به داشتن دندان های سفید همیشه در بین افراد وجود داشته است. در واقع بسیاری از افراد داشتن دندان های سفید را علامت زیبایی، سلامت و ثروت می‌دانند؛ بنابراین از همان زمان های قدیم هم به دنبال این بودند که دندان های خود را سفید نگه دارند و از روش های مختلفی استفاده می کردند.

جالب است بدانید که رنگ رژ لب هم روی سفید نشان دادن دندان تاثیر بسیار زیادی دارد؛ به شرطی که شما رنگ درست را انتخاب کنید، در غیر این صورت نتیجه درستی نمی گیرید. در این قسمت از آرایش و زیبایی گفتنی در این باره توضیح مفصلی خواهیم داد.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

بهترین ترفند رژ لب

بهترین ترفند رژ لب: چه رژ لبی استفاده کنیم تا دندان ها سفید دیده شوند!

بهترین ترفند رژ لب برای داشتن دندان هایی سفید:

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

رژلب های نود

رنگ نود برای همه تناژ های پوستی مناسب است که می توانید آن را روز یا شب استفاده کنید و هیچ محدودیتی ندارد. رنگ های نود برای برجسته‌تر نشان دادن لب های نازک هم گزینه مناسبی است.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

صورتی با تناژ سرد

اگر رژ لب صورتی با زیر تناژ سرد را انتخاب کنید و آن را در طول روز استفاده کنید، دندان هایتان سفیدتر نشان داده می شود. مراقب باشید به دنبال رنگ صورتی که زیر تناژ گرم دارد نروید، زیرا زردی دندان را بیشتر نشان می دهد؛ اما صورتی با زیر تناژ سرد تاثیر مثبتی روی سفید نشان دادنِ دندان ها خواهد داشت.

حتما بخوانید: 3 بهترین ترفند که مانع از ریختن ریمل در آرایش می شود!

رژ لب قرمز تیره

رنگِ قرمز تیره باعث می شود که دندان های شما سفیدتر از حالت طبیعی خودش نشان داده شود؛ البته باید تناژ درستی را انتخاب کنید. اگر رژ لب قرمز با سایه یا زیر تناژ آبی داشته باشید، دندان هایتان را سفیدتر نشان می دهد، یعنی زیر تناژ باید سرد باشد.

رژلب بنفش

یکی دیگر از رنگ هایی که باعث می شود دندان ها سفیدتر نشان داده شود، رژ لب های بنفش است؛ البته باز هم تاکید می کنیم که زیر تناژ رنگ بنفش باید سرد باشد. معمولا هم افرادی که تناژ پوست زیتونی دارند، با این رنگ خیلی زیبا می شوند.

رژ لب هایی که نباید استفاده کنید

اگر می خواهید دندان های شما سفیدتر دیده شود، از بعضی از رنگ های رژ لب نباید استفاده کنید. بافت رژ لب تاثیر زیادی روی سفید نشان دادن دندان دارد؛ بنابراین از رژ لب هایی که خیلی براق هستند و انعکاس رنگ نقره‌ای دارند استفاده نکنید، زیرا دندان های شما را تیره نشان می دهند.

برای این که لبخند زیبا و دندان های سفید داشته باشید، رژ لب باید مقدار کمی براقیت داشته باشد اما براقیت بیش از حد زیاد هم، تأثیر منفی خواهد داشت.

از طرفی رنگ های قهوه ای هم باعث زرد نشان دادن دندان ها می شود، بنابراین اگر می‌ خواهید دندان‌های تان سفیدتر نشان داده شود، از این رنگ ها استفاده نکنید.

از رژلب هایی با رنگ نئونی و فسفری روشن هم دور باشید، زیرا نه تنها دندان‌ هایتان را زرد نشان می دهد، بلکه باعث تیره نشان دادن پوست تان هم می شود.

مطالب بیشتر برای دیدن:

حتما ببینید: رفع خشکی پوست در زمستان: برای داشتن پوست تمیز و نرم، بعد از شستن صورت اینکارها را انجام دهید!

خیلی جالبه: آزمون شناخت قاتل نقاش کیه؟ فقط کارآگاه ها می تونن بگن!

حتما ببینید: پوست صاف و مخملی و بادوام: چطور با کانسیلر همه لک ها رو محو کنیم؟!

آرایش خانم های شاغل:اگه وقت نداری اینجوری سریع و زیبا حاضر شو!+ ویدیوی آموزش

فیشیال طبیعی در منزل که پوست را براق می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا