;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

خشک کن ناخن: انواع، مزایا و معایب آن را بشناسید!

خشک کن ناخن به ابزاری ضروری برای دستیابی به یک روکش حرفه ای لاک ناخن تبدیل شده است. خشک کن ناخن به ابزاری ضروری برای مانیکور چه در خانه و چه در سالن های زیبایی تبدیل شده است. میخواهی بیشتر بدانی؟

با گذشت زمان، مانیکور به یک فعالیت حرفه ای و حتی در مواردی هنری تبدیل شده است. در حال حاضر می توان از طرح های بسیار بدیع و خلاقانه استفاده کرد.

چه به فکر کاشت ناخن های خود باشید و چه ترجیح می دهید به سالن زیبایی بروید، مهم است که از خشک کن های مختلفی که وجود دارد آگاه باشید. خانم‌های زیادی هستند که مانیکور خود را در خانه انتخاب می‌کنند و شاید بد نباشد به فکر خرید برخی از مدل‌هایی باشند که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. با بخش مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

حتما ببینید: لباس مناسب زنان چاق: چطوری خوش استایل تر به نظر برسید؟

مزایا و معایب خشک کن ناخن:

خشک کن ناخن چیست؟

هنگامی که تصمیم می گیرید ناخن های خود را در خانه بشویید، ممکن است از لاک های معمولی استفاده کنید که اگرچه پایان نهایی خوب است، اما با آن چیزی که هنگام انجام یک مانیکور حرفه ای به دست می آید، فاصله زیادی دارد. این به این دلیل است که در سالن‌ها از لعاب‌های ژل یا اکریلیک استفاده می‌شود که روکش آن بسیار درخشان‌تر و مقاوم‌تر است.

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

لاک های حرفه ای در هوا خشک نمی شوند، اما به خشک کن های مخصوص ناخن نیاز دارند. اگرچه انواع مختلفی از خشک کن ناخن وجود دارد، اما به طور کلی آنها دستگاه هایی هستند که با نور ماوراء بنفش کار می کنند و قادر به سفت شدن ژل UV لاک ناخن حرفه ای هستند. از این نظر، این ابزار با خشک کردن سریع ناخن ها به طرز شگفت انگیزی مشخص می شود.

جالب است ببینید: جلوگیری از ترک های پوستی به سبک زنان اندونزی که حسابی غوغا کرده است!

اگر تا به حال ناخن هایتان را درست کرده اید، می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. برعکس، اگر هرگز این خشک کن ها را امتحان نکرده اید، وقتی بعد از چند ثانیه متوجه خشک شدن کامل ناخن های خود شوید، شگفت زده خواهید شد.

ما در مورد حداکثر 120 ثانیه صحبت می کنیم تا ناخن های خود را خشک کنید و به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید. اگرچه درست است که مدل‌های با قدرت پایین‌تر وجود دارند، اما هیچ کدام از آنها بیش از 5 دقیقه طول نمی‌کشد تا خشک شود.

حتما ببینید: بهترین ترفندهای لاک ناخن: لاک با دوام در منزل بدون پریدگی و فوق العاده حرفه ای!

انواع خشک کن ناخن

خشک کن ناخن1: انواع خشک کن ناخن

انواع مختلفی از خشک کن ناخن وجود دارد. انتخاب با توجه به نیاز ما متفاوت خواهد بود. ما می‌توانیم آن‌هایی را برای مصارف خانگی و مواردی را برای استفاده حرفه‌ای پیدا کنیم. بنابراین اجازه دهید به طور خلاصه به این موضوع بپردازیم که هر یک از آنها در مورد چیست.

1. خشک کن ناخن قابل حمل

اندازه آن کوچک است و می توانید آن را هر کجا که دوست دارید همراه خود ببرید. آنها معمولاً با باتری کار می کنند و استفاده از آنها بسیار آسان است.

2. خشک کن ناخن LED

این مدل را می توان در خانه و یا در سالن های حرفه ای استفاده کرد. تا حدودی گران است، اما به دلیل کارایی آن ارزشش را دارد. از لامپ هایی استفاده کنید که آلودگی محیطی ایجاد نمی کنند .

حتما ببینید: چرا ریزش مو در زنان چاق بیشتر است؟ راه مقابله چیست؟

3. خشک کن ناخن لامپ فرابنفش (UV)

به دلیل هزینه و سرعت در خشک کردن، بیشترین استفاده را در سالن های زیبایی دارد. همچنین چندین سطح قدرت را برای هر نوع مینا ارائه می دهد.

کدام خشک کن ناخن مناسب است؟

اگر هزینه خشک کن را کنار بگذاریم، چون در چنین حالتی نور فرابنفش همیشه انتخاب می شود ، باید متغیرهای دیگر را در نظر بگیریم. اجازه بدید ببینم. در مورد زمان خشک شدن، می دانیم که هر یک از این مدل ها ناخن های ما را خیلی سریعتر از زمانی که اجازه دهیم در هوای آزاد خشک شوند (تا زمانی که لاک اجازه دهد) خشک می کند. با این حال، خشک کن LED چیزی است که ما را کمترین صبر می کند، در حالی که خشک کن UV می تواند چند ثانیه بیشتر طول بکشد.

لامپ ها

خشک کن ناخن: در این مرحله، لامپ‌های ال‌ای‌دی جایگاه بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. این به این دلیل است که آنها حدود 50000 ساعت (5 سال بدون خاموش کردن آنها) دوام می آورند.

از سوی دیگر، لامپ های خشک کن UV می توانند تا حدود 5000 ساعت دوام بیاورند. با این حال، لامپ UV قابل تعویض است، در حالی که LED نمی تواند.استفاده ای که از خشک کن ناخن می دهید را تجزیه و تحلیل کنید تا تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

انواع اندازه های خشک کن ناخن

خشک کن ناخن2

در اینجا نیز نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی از افراد خشک کن های سایز بزرگ را برای خشک کردن هر دو دست به طور همزمان ترجیح می دهند . و متخصصانی هستند که یک دست را خشک می کنند در حالی که با دست دیگر به کار خود ادامه می دهند. با این حال، زمان خشک شدن بسیار کوتاه است، بنابراین خشک کردن یک لایه در هر زمان مشکلی نخواهد داشت.

 جزئیاتی وجود دارد که می تواند بر انتخاب ما تأثیر بگذارد و آنها عبارتند از:

انواع خشک کن ناخن

مدل هایی که دارای تایمر داخلی هستند تا پس از اتمام زمان برنامه ریزی شده خاموش شود.
خشک کن ناخن با سنسور حرکتی که هنگام قرار دادن دست ها روشن می شود.
دستگاه های حاوی تسریع کننده خشک کردن، مانند فن های اضافی.
ممکن است برای شما جالب باشد : ناخن های نقطه ای: آخرین روند در ناخن های مینیمالیستی

مزایای خشک کن ناخن

بیایید مزایای اصلی را که هنگام استفاده از خشک کن ناخن بدست می آوریم، مرور کنیم:

خشک کردن فقط در چند دقیقه انجام می شود و لازم نیست بی حرکت منتظر بمانیم تا مینای دندان خشک شود.
پایانی که به دست می آوریم روشن تر و بادوام تر است. به عبارت دیگر مانند سالن زیبایی است.
اگر خودتان را وقف این کار کنید، در زمان صرفه جویی خواهید کرد و در نتیجه می توانید مشتریان بیشتری را دریافت کنید. علاوه بر این، از بی نقص بودن کار خود مطمئن می شوید.
خشک کن ناخن در سالن زیبایی.
در سالن های زیبایی می توان مدلی را ترجیح داد که در وقت مشتریان صرفه جویی کند و به افراد بیشتری در همان دوره خدمات ارائه دهد.

معایب خشک کن ناخن

اینها برخی از ملاحظات است که باید قبل از انتخاب یک خشک کن ناخن در نظر داشته باشید:

نوع پولیش: پولیش های پایه ژله ای وجود دارند که با لامپ های UV خشک می شوند، اما هنگام استفاده از خشک کن LED، نتیجه یکسان نخواهد بود.
هر دو خشک کن ناخن (UV و LED) اشعه UVA منتشر می کنند: آنها با مشکلات پوستی مانند پیری زودرس و سرطان مرتبط هستند . بنابراین توصیه ما این است که در صورت داشتن هرگونه سوال در این مورد با متخصص پوست مشورت کنید.

خشک کن ناخن یک سرمایه گذاری ارزشمند است

اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید ناخن های خود را به روز نگه دارید، پس ما معتقدیم که خرید برخی از این خشک کن ها برای صرفه جویی در وقت شما در مانیکور ایده خوبی است .

توصیه می شود بین 3 یا 4 لایه نازک لعاب بمالید تا خشک کردن کارآمدتر باشد. به یاد داشته باشید که سرعت خشک کن را کم کم تست کنید، زیرا قوی ترین آن همیشه راحت ترین نیست.

این مطالب را نیز از دست ندهید:

شاید جالب باشد: آرایش نوروز 1402: ظاهری جدیدتر و خاص‌تر برای ایام عید و دید و بازدیدها پیدا کنید

صفر تا صد رنگ کردن مو در منزل حتی اگر مبتدی هستید!

لاک پاک کن طبیعی در منزل حتما امتحان کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا