;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

لاک پاک کن طبیعی در منزل حتما امتحان کنید!

لاک پاک کن طبیعی: اگر جز افرادی هستید که به صورت مداوم از لاک استفاده می کنید بهتر است برای سالم ماندن ناخن ها سعی کنید از یک لاک پاک کن طبیعی استفاده کنید. استفاده مداوم از استون آسیب های جبران ناپذیری به ناخن وارد می کند. برای پیشگیری چه کنیم؟ چگونه لاک ناخن را بدون پاک کننده پاک کنیم؟

می‌توانید از روش‌های آسان برای پاک کردن لاک ناخن بدون پاک‌کننده رنگ ناخن استفاده کنید. در مورد آنها بدانید. بخش مد و زیبایی به شما کمک خواهد کرد.

 

چگونه لاک ناخن را بدون پاک کننده پاک کنیم؟

 

لاک پاک کن طبیعی برای سلامت ناخن

جالبه ببین: آزمون شناسایی هنرمند فیک کدومه؟فقط قهارترین ها موفق می شوند!

برای پاک کردن لاک ناخن اگر لاک پاک کننده ناخن شما تمام شده است، می توانید برخی از راه حل های دیگر را امتحان کنید. خیلی وقت ها پیش می آید که لاک پاک کن در خانه در دسترس نباشد، پس نگران نباشید، قصد داریم در گفتنی چند راه آسان را به شما بگوییم که با کمک آن ها بتوانید لاک ناخن را از روی ناخن پاک کنید.

استفاده از خمیر دندان به عنوان لاک پاک کن طبیعی

1. خمیر دندان

برای پاک کردن لاک از روی ناخن ها می توانید از خمیر دندان استفاده کنید. خمیر دندان را با کمک یک برس به آرامی روی ناخن ها بمالید. اگر لاک ناخن را با افزودن جوش شیرین به خمیر دندان پاک کنید، نتایج بسیار بهتری خواهید دید.

حتما بخوانید: راز لاغری سلبریتی ها: چگونه خوش هیکل شویم؟!

2. مصرف آب

ناخن ها را در آب گرم خیس کنید. لاک ناخن با نگه داشتن ناخن ها در آب داغ پاک می شود. سعی کنید در حالی که ناخن را در آب نگه دارید، لایه لاک را بردارید. باید ناخن را حداقل 25 تا 30 دقیقه در آب خیس کنید. این کار لاک ناخن را به راحتی پاک می کند.

3. لیمو

لاک پاک کن طبیعی:برای پاک کردن لاک ناخن می توانید از لیمو استفاده کنید. لیمو را روی ناخن ها بمالید. آب لیمو لاک روی ناخن را پاک می کند. برای پاک کردن لاک ناخن، آب لیمو را در آب داغ مخلوط کنید و دست ها را در آن مخلوط خیس کنید. با این کار لاک ناخن کاملا پاک می شود.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

4. پراکسید هیدروژن- پراکسید هیدروژن

لاک پاک کن طبیعی: می توانید از پراکسید هیدروژن برای پاک کردن لاک ناخن از روی ناخن استفاده کنید. پراکسید هیدروژن را به آب داغ اضافه کنید. ناخن ها را به مدت 5 تا 10 دقیقه در مخلوط خیس کنید. سپس با کمک سوهان ناخن پاک کردن لایه لاک ناخن مفید خواهد بود.

5. سرکه

لاک پاک کن طبیعی: با کمک سرکه به پاک کردن لاک ناخن کمک می کند. آب لیمو را با سرکه مخلوط کنید. این مخلوط را به مدت 10 دقیقه روی دست ها قرار دهید. مخلوط را با مخلوط کردن آب داغ با سرکه و آب لیمو آماده کنید. لاک ناخن با این دارو به راحتی پاک می شود.

برای پاک کردن لاک ناخن از تینر یا استون استفاده نکنید. استفاده از این مواد شیمیایی می تواند باعث آسیب به پوست شود.

لینک های مرتبط:

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

حتما ببینید: معمای سر به هوا ترین کدام است، پدر یا مادر؟!

تفاوت بین کرم و لوسیون بدن چیست؟ کدام را انتخاب کنیم؟

معمای تصویری زنگوله پنهان را پیدا کنید: 6 ثانیه زمان دارید!

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =

دکمه بازگشت به بالا