;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

روغن بچه و کاربردهای آن در زیبایی چیست؟

روغن بچه آن قدر همه کاره است که می توانید آن را به روتین مراقبت شخصی خود اضافه کنید. این ترکیب پوست بزرگسالان را نرم، تغذیه، مرطوب و آرام می کند. با بخش مد و زیبایی گفتنی همراه باشید.

چگونه از روغن بچه در روتین زیبایی خود استفاده کنید

مطلب مفید و پرطرفدار: زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

محصولاتی هستند که برای یک هدف طراحی شده اند، اما با گذشت زمان مشخص می شود که در جنبه های مختلف مفید هستند. این مورد روغن بچه است که می توانید آن را به روتین زیبایی خود اضافه کنید.

خواص این عنصر به فواید در زمینه زیبایی مربوط می شود. در حالی که تحقیقات بیشتری برای حمایت کامل از اثربخشی آن به عنوان یک ماده آرایشی بزرگسالان مورد نیاز است، تجربه حکایتی مزایای این ماده را برجسته می کند.

حتما ببین: ترفندهای آرایشی بلک پینک: دیگه دوره زمونه آرایش سنگین نیست!

این استدلال بر این باور است که برای مراقبت از پوست ظریف مانند پوست کودکان ساخته شده است، نباید باعث آسیب در افراد مسن شود. برعکس، کسانی که آن را امتحان کرده‌اند، در مورد ویژگی‌های مرطوب‌کننده، پاک‌کننده و احیاکننده این فرمول نظر می‌دهند .

روغن بچه از چه چیزی ساخته شده است؟

روغن بچه روغن های بچه ترکیبات ضد حساسیت و فاقد رنگ، فتالات و پارابن هستند. آنها اساساً 98٪ روغن معدنی (همچنین به عنوان پارافین مایع یا نفت مایع شناخته می شوند ) و 2٪ باقی مانده رایحه هستند.

ویتامین های A و E، عسل، آلوئه ورا و سایر مواد طبیعی را می توان به مایع اضافه کرد. در هر صورت اجزاء به گونه ای انتخاب می شوند که پوست رطوبت، طراوت و لطافت را حفظ کند.

روغن ها برای اکثر مردم جایگزینی ایمن محسوب می شوند.

خیلی جالب است بدانید: 30 جدیدترین طرح های ناخن ترند که پاییز امسال باید انجام دهید!

روغن بچه برای مصارف مختلف

روغن بچه در تاریخ کاربردهای متفاوت و متنوعی داشته است. برخی از آن برای حذف جرم گوش استفاده می کنند، اگرچه توصیه نمی شود.
ماسک مو
چند قطره روغن بچه روی موها با توجه به حجم آن، موخوره را کاهش می دهد ، از گرمای ساطع شده توسط اتو و سشوار محافظت می کند و از آن در برابر مواد شیمیایی مانند کلر موجود در استخرها محافظت می کند . این ماسک موی عالی است ، زیرا حالت ابریشمی به موها می دهد.

1. خشکی پا را بهبود می بخشد

ترک پا در اثر عواملی مانند موارد زیر ایجاد می شود:

حرارت
اضافه وزن
خشکی شدید
استفاده مکرر از صندل
ایستادن برای مدت طولانی
استفاده از روغن در شب، درست قبل از خواب، صافی کف پا را تجدید می کند. به همین ترتیب، پس از عبور از سنگ پا ، مقداری روغن بمالید و در طول شب پاها را با جوراب بپوشانید.

حتما بخوانید: 6 راه حل برای از بین بردن ترک خوردگی پاشنه پا که حتما امتحان خواهید کرد

2. نرم کننده پا

زبری و سوزش بعد از اصلاح پاها با ماساژ با روغن کودکان کاهش می یابد. اگر با موم اپیلاسیون می کنید ، این نیز یک درمان موثر است و بقایایی را که به سختی پاک می شوند، از بین می برد. یک لایه سبک روی پاها به آنها کمک می کند ابریشمی و هیدراته به نظر برسند .

3. آرایش پاک کن

در مورد استفاده از روغن بچه در پوست صورت، نظرات بحث برانگیز است. اگرچه کسانی وجود دارند که ادعا می کنند امکان پذیر است، اما لازم است تحقیقات پوستی گسترش یابد. برخی از افراد ترجیح می دهند جایگزین های دیگری برای روغن معدنی روی صورت خود بگذارند.

کسانی که از آن برای پاک کردن آرایش استفاده می کنند ادعا می کنند که هیچ نوع آسیبی ایجاد نمی کند. آنها پیشنهاد می کنند یک پد پنبه ای آغشته کنید و آن را روی صورت بمالید تا از آلودگی خارج شود.

4. مرطوب کننده

روغن بچه دارای مواد مفیدی است که درم حساس را تسکین می دهد. این ماده برای بازگرداندن رطوبت به اعماق زمین نفوذ می کند. توصیه می شود روغن را بعد از حمام، در حالی که پوست هنوز مرطوب است، بمالید، زیرا منافذ آن را بهتر جذب می کنند.

5. لوازم جانبی مانیکور

با این ماده آرایشی کوتیکول ها را آبرسانی می کنید تا ناخن های شما بی عیب و نقص به نظر برسد. پوشش را با روغن نرم کنید. سپس با یک چوب پرتقال یا یک گیره کوتیکول بردارید. این تکنیک عالی است تا به لبه ناخن آسیبی نرسانید.

اینم جالبه: بهترین روغن برای سیاهی و گودی زیر چشم و طرز استفاده صحیح!

6. برای کانتور چشم

کمی روغن معدنی زیر چشم خوب است و ظاهر کیسه ها را نرم می کند. کانتور را با انگشتان خود به مدت چند دقیقه ماساژ دهید. با یک دستمال یا یک گلوله پنبه، اضافی آن را بردارید.

پاک کردن کیسه های چشم دشوار است. درمان های زیبایی مختلفی وجود دارد که شامل روغن بچه برای رفع آنها می شود.

آیا روغن بچه در روتین زیبایی شما عوارض جانبی دارد؟

انواع پوست های حساس باید از این دسته از روغن ها اجتناب کنند، زیرا عطر اضافه شده می تواند آنها را تحریک کند. اثرات دیگری که ممکن است با این مایع رخ دهد موارد زیر است:

آلرژی: اگرچه به ندرت رخ می دهد، اما احتمال خارش یا قرمزی وجود دارد. جدی نیست، اما برای جلوگیری از آن می توانید پچ تست انجام دهید.
آفتاب سوختگی: فرضیه ای در مورد روغن بچه و جذب اشعه UV وجود دارد. اگر درست باشد، این فرض احتمال آسیب سلولی و سوختگی را افزایش می دهد .
جوش های آکنه: روغن های کودک عموماً غیر کومدون زا هستند، بنابراین نباید منافذ شما را مسدود کنند. اما این وضعیت به احتمال زیاد در پوست با آکنه وجود دارد. اگر درم شما این وضعیت را دارد، بهتر است به دنبال روغن دیگری باشید.

نکاتی برای استفاده از روغن بچه در روتین زیبایی

هنگام استفاده از این ماده روی بدن یا موهای خود، مطمئن شوید که مقدار آن بیشتر از مقدار لازم برای یک لایه نازک نباشد. بنابراین، هیچ باقیمانده یا اضافی چربی که درم را خفه می کند، وجود نخواهد داشت.

همیشه دستورالعمل های سازنده را بخوانید . هرگز نقاط حساس مانند چشم را نپوشانید. و مهمترین چیز این است که توصیه های پزشکی برای آوردن یک محصول قابل اعتماد به پوست خود داشته باشید.

شاید علاقه مند باشید بخوانید:

ختما ببینید: نکات آرایشی برای مردان: مردان هم می توانند آرایش کنند!

جالب است بدانید: استاندارد های زیبایی کره جنوبی: غوغای طبیعی بودن در جهان!

پاک کردن آرایش با این ۶ روش طبیعی پوستتان را عین بچه نرم می کند!

ماندگاری آرایش: چگونه آرایش را از صبح تا عصر تازه نگه داریم؟

چه کار کنیم تا 10 سال جوان تر از سنمان به نظر برسیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =

دکمه بازگشت به بالا