;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

مد جدید آرایش دختر پاکدامن مثل روشنک گرامی:سال جدید شیک باش

داشتن چهره زیبا و ساده آرزویی اغلب افراد است. یکی از کارهای بسیار سخت در دنیای آرایش حفظ معصومیت چهره است. در آرایش دختر پاکدامن انجام تکنیک‌های آرایشی بسیار مهم و ضروری است. تقریبا همه با با شنیدن کلمه معصومانه یاد آرایش‌های کره‌ای می‌افتیم. آرایش‌هایی که چندان غلیظ نیستند و در عوض پوست بسیار شاداب و جذاب است. در ادمه از بخش بخش زیبایی مجله گفتنی اطلاعات بیشتر به شما ارائه می کنیم.

در روش آرایش دختر پاکدامن معمولا از خط چشم نازک یا رژهای گلبهی و صورتی بیشتر استفاده می‌شود.

این را هم بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

اصول کلی آرایش دختر پاکدامن

آرایش دختر پاکدامن4

این را هم شاید بپسندید: پوست بدون لک با 6 روش خانگی

آرایش دختر پاکدامن به سبکی از آرایش می‌گویند که در تلاش است چهره را طبیعی نشان دهد. اغلب افراد برای آرایش روزانه، سبک آرایش دختر پاکدامن را انتخاب می‌کنند؛ چون در موقعیت‌های مختلفی می‌توان با این آرایش حضور داشت.

شما می‌توانید در این سبک آرایشی به راحتی خط چشم را حذف کنید یا اصلا از مژه مصنوعی استفاده نکنید. به خاطر داشته باشید آنچه که مهم است شادابی پوست شما بوده پس سعی کنید حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.کره

در این سبک ابروها تقریبا پر و طبیعی هستند و از رژ لب نود یا برق لب استفاده می‌شود. رنگ مو هم نقش تعیین کننده‌ای دارد، پس سعی کنید از رنگ مو طبیعی استفاده کنید. در لاک زدن هم از رنگ‌های ملایم استفاده کنید.

شاید جالب باشد: اگه این ویتامین ها رو بخوری پوست صورتت سفید میشه!

مراحل آرایش دختر پاکدامن:

آرایش دختر پاکدامن1

پوست صورت خود را آماده کنید

قبل از انجام آرایش پوست خود را با شوینده مخصوص بشویید و سپس از تونر استفاده کنید. یک دقیقه صبر کنید و پوستتان را آبرسانی کنید. مجددا چند دقیقه وقت بگذارید تا مواد به پوست شما نفوذ کند. حال نوبت زدن مرطوب کننده است. حتما از مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید. بعد از مرطوب کننده نوبت ضد آفتاب است. در مرحله بعد از پرایمر استفاده کنید.

شاید جالب باشد: گلیسرین برای منافذ باز پوست و شوره سر: هر ماه استفاده کنید+عکس تغییرات

آرایش چشم را انجام دهید

آرایش دختر پاکدامن2

در مورد آرایش چشم دقت کنید که ابتدا پرایمر بزنید و از سایه‌های تک رنگ و شاینی استفاده کنید. نکته بسیار مهم در آرایش دختر پاکدامن این است که آرایش قسمتی از صورت را پر تراکم انجام ندهید. برای همین منظور به هیچ عنوان از مژه مصنوعی حجیم یا خط چشم پهن استفاده نکنید. یک خط چشم نازک در کنار ریمل سبک برای آرایش دختر پاکدامن شما کافی است.

کرم بزنید

اگر شما جز افرادی هستید که از مرطوب کننده یا ضد آفتاب رنگی استفاده می‌کنید از این مرحله بگذرید. اما اگر علاقه به زدن کرم پودر دارید سعی کنید سبک‌ترین کرم پودر را انتخاب کنید. زدن هر روز کرم پودر برای پوست شما مضر است در ضمن حتما رنگ کرم باید کاملا همرنگ پوست شما باشد.

شاید جالب باشد: خمیر درست کردن با پوست انار برای آکنه صورت و عیوب پوستی

رژ گونه بزنید

آرایش دختر پاکدامن3

این مطلب را هم ببینید: بهترین روغن برای لک صورت که تا عید نوروز نتیجه می گیری

برای داشتن آرایش دختر پاکدامن باید روی سیب گونه شما سرخ باشد. در انجام این کار زیاده‌روی نکنید. زیرا آرایش شما را غلیظ نشان می‌دهد. البته در بعضی از مواقع می‌توان کمی براش را به سمت شقیقه‌ها برد.

کانتور کنید

برای داشتن آرایش دختر پاکدامن نیازی به کانتورینگ نیست. کانتور به آرایش شما بعد و حجم زیادی خواهد داد. اما اگر علاقه زیادی به کانتور دارید؛ می‌توانید کانتور لایت انجام دهید.

هایلایتر بزنید

زدن کمی هایلایتر بالای گونه و نوک بینی بر جذابیت و درخشندگی پوست شما می‌افزاید. در آرایش زنانه جدید از هایلایتر در اغلب آرایش‌ها اسفاده می‌کنند.

این هم جالبه: لباس کودک 1403: این مدل لباس های بچگانه عید امسال مده!

آرایش لب گرادیانتی کنید

گرادیانت یا بُعد بخشیدن به لب یکی از مهم‌ترین اصول آرایش به سبک کره‌ای است که لب‌ها را پف‌دارتر، جوان‌تر و زیباتر نشان می‌‌دهد.

برای این منظور، لازم است با استفاده از قلم‌موی مخصوص اطراف لب‌ها را با یک رژ تیره‌ رنگی کرده و بخش‌های میانی را با رنگ روشن‌تر کانتور کنید.

سپس، با کمک سرانگشتان‌تان روی لب‌ها ضربه بزنید و رنگ‌ها را به‌طور متناسب با هم ترکیب کنید. برای کسب نتیجه بهتر، خوب است محصولاتی را برگزینید که از بافت یکسانی برخوردار باشند.

در نهایت، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از بالم لب یا رژلب مایع و بی‌رنگ ظاهر درخشان‌تری را ایجاد کرده و به محو کردن حد فاصل رنگ‌ها کمک کنید. یادتان باشد، شیب‌دار کردن تاج لب هم به جذابیت بیش‌تر آن کمک می‌کند.

این را هم ببینید: خاص ترین مانتوهای یکتا ناصر چشم آهویی که لاغرتر نشانتان میدهد

برای آرایش دختر پاکدامن به چه ابزارهایی نیازمندیم؟

آرایش دختر پاکدامن5

• کرم پودر سبک یا BB Cream
• پنکیک آرایشی سبک
• پالت سایه چشم با رنگ‌های درخشان و ملایم
• هایلایتر براق
• خط چشم مویی
• کانسیلر
• رژگونه با رنگ‌های ملایم و میوه‌ای
• تینت لب یا خط لب به همراه رژلب های کم رنگ

 

این مطالب هم جالبن:

درست کردن لاک ناخن در خانه با مواد دم دستی در خانه!

رنگ مو عید 1403: امسال این رنگ موها مده + عکس

شیت ماسک کره ای: پوست صورت تا عید از کدری در میاد+ طرز تهیه

تیپ مه لقا باقری زن جواد عزتی با لنز و موهای قرمز در جشنواره فجر+ عکس

راز داشتن صورت بیبی فیس: بهترین آرایش برای داشتن صورت جوان

10 زیباترین لبخندهای زنان ایرانی از نظر مردان ایرانی+عکس

فقط آرایش لاته انجام دهید اگر می خواهید امروزی باشید+ عکس

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. خدا دامن ما رو پاک کنه ،رفتارمونم درست کنیم،با الفاظ قانون خدا تغییر نمیکنه ، این الفاظ سیاست دشمنه

  2. پاکدامن ها آرایش نمی کنند و دام برای مردان بیچاره پهن نمیکنند و با جذابیت کاذب اون ها را فریب نمی دهند اسم هرزگی و فاحشگی رو گذاشتن پاکدامنی

  3. چقدر مسخره هرکی آرایش کنه میخاد مردای سست عنصر شمارو حتما از راه به در کنه هوووف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا